Sign in to follow this  
Followers 0
Sirael

silnější motor

16 posts in this topic

Čistě teoreticky,

šel by do 106 narvat větší Diesel motor? Třeba z 306 1,9? :cool:

Nebo, jak zvýšit výkon toho 1,5, co mám pod kapotou?

Share this post


Link to post
Share on other sites

clovece co vymyslas kraviny ?? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Daj tam 1,6 16 V zo 106tky a mas vystarane :-)))):D:D:D , potom nova riadiaca jednotka , nove brzdy , nova naprava a hned ta to prejde :D:D a este samozrejme nova skrina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 106ky se davaly motory rady TU a 1,9d je rada XU a ten je si myslim moc siroky na to aby se tam vlezl. Ale mozna by tam slo 1,4 HDi, takze jestli mas zbytecnou spoustu penez tak to zkus.

A jak zvetsit vykon motoru? U holeho diesela bez turba jen velmi tezce. Slo by tam dat nytro, ale nevim jak tam v tu chvili k tomu jeste dostat vic nafty, takze moznost ciste teoreticka. A nebo pridelat turbo, intercooler, nove sani, jine cerpadlo, lehce upravi vyfukove svody a hlavne snizit kompresni pomer, bud kratsi ojnice nebo nizsi pisty.

No a pak uz jen jezdit a cekat co se posere nejdriv, jestli ojnice skrz blok ven a nebo hlava .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povinně založit 106 forum s názvem Peugeot 106 tisíckrát jinak :D:D:D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D:D:D:D:D:D:D

že by eště off road a ....... taky fantomas měl vychytaný úpravy :D:D:D:D:D

Ne, vážně, ten motor mě zajímá čistě teoreticky, jestli je nějaká možnost a jak vidím, sice je , ale Nitro teda určitě ne, a verze :

No a pak uz jen jezdit a cekat co se posere nejdriv, jestli ojnice skrz blok ven a nebo hlava

to asi taky ne :D:D:D

jinak: velice příjemná úprava 5-ti dvéřové verze

http://www.ecosse-peugeot.co.uk/show_product.asp?id=207

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciste teoreticky: klasicka cesta jako u benzina: jiny vzduchovy filtr,zajistit k nemu privod studeneho vzduchu, v sani zarovnat vsechny prechody a vylestit kanaly v hlave. Vyhodit katalyzator . A pak pridat na cerpadle naftu aby ty upravy mely smysl.

Druha rada uprav: lehce snizit hlavu, dat jinou vacku, odlehcit setrvacnik, jine vyfukove svody.

To vse ti vykon prida ale nebude to u toho diesela nic moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chlapci si do 205 rvali motor z Mi 405, tak myslim, že při troše snahy by i do 106 šlo lecos, ale v našich podmínkách bude asi jednodušší a levnejší koupit si rovnou pěkně našlapanou 106 a prodat co máš.

[Editován dne 17/10/03 vector]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ta spotreba asi bude nekde jinde. Moje 106 cca 10l/100km, ale umi i 18l/100km. A pri zavodech do vrchu prumer vychazi cca 55l/100km Shell 99+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

David S16: To ze se tam nevejde XU je blabol... Ty motory jsou tak udelany,aby se nemusela menit konstrukce skeletu. Ty motory jsou co se montaznich bodu naprosto zamenne....vsechny XU a TU

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je fakt, TU a XU je bez vetsich problemu zamenitelne, vse je dano tremi montaznimi body a k nim vedou drzaky silentbloku a ty maji vsude jinou delku. Uz motor v moji 106 TU5JP4 je tak siroky(nebo spis dlouhy),ze vymenit rozvody je skutecne zazitek. No a dat tam XUD7 nebo XUD9, si myslim ,je bez upravy skeletu nemozna vec. Motory rady XU a TU jezdi zaroven treba ve 206 (ber ze DW8 je modifikovana XUD9) a drzak motoru pravy horni je treba u 1,4i ve 206ce delsi nez ve 106.Myslim vzdalenost blok-nosnik.

Je to jen muj nazor, ale kdyby to slo,tak uz by asi po svete nejaka 106 Mi 16 aaaneebooo T16 jezdila. Ale zatim jsem o tom neslysel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to jsem uplne zapomel ze XU je sklonene vzad a tam by to asi taky moc neslo pres torpedo.

Nejak mi to vrta hlavou, 106 Mi 16 a stary model a dozadu bych si dal nalepku Diesel Inside a vsichni by cumeli a 0-100 tak za 6s .............Sakra, musim to zkontrolovat, mozna nemam pravdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem robert

anebo tam dát třílitr, ale před zadní nápravu viz. Clio

To by byl narez, kouknes dozadu a tam motor. Skoda ze stim prvnim Cliem to jezdilo pry jen rovne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no je pravda, ze treba 1,4 TU je ve 205ce dost malej, ale XU 1,6 a 1,9 je stejne velky, akorat je tam mezikus mezi vanou a blokem, kterej vyrovnava jinak udelanou kliku..... MI16 do 205ky narvat jde, ze jo. tak nevim, proc by nemohl o do 106. vzdyt je to skoro to samy.... A ze tu neni 106 T16? mozna je to tim, ze je trosku jinak udelanej myslim, ze ten spodni silentblok...a taky kvuli turbu se to tam mozna nevejde..... A mozna i prave pro tu delku motoru se tam endav ami16 :( chtelo by to nejak vykoumat. ale kdyz vezmes, ze s16 se vlastne Mi16, tak nevidim duvod to nedokazat....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.