priborsky

Problém při tankování do 206tky

12 posts in this topic

Při tankování benzínu do 206tky mi vždy vycvakává tankovací pistole, takže natankování by? několika litrů je zábava na několik minut. Domnívám se že by to mohl být problém s odvzdušněním palivové nádrže, ale nevím kde toto odvzdušnění hledat, popřípadě jak tento problém řešit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

odsávání je přímo v pistoli, ne? Alespoň si myslím, že je to ta trubička uvnitř pistole.

Zkus tankovat tak, že nezmáčkneš tu pistoli hned nadoraz, ale pomalu přidávej. Dělalo mi to to samý, tankuju takhle, no problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sirael ma pravdu, ja som este zistil ze sa to nedeje na vsetkych pumpach. Niekde natankujem v pohode a niekde mi to tiez cuka o 106 :D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem priborsky

Při tankování benzínu do 206tky mi vždy vycvakává tankovací pistole, takže natankování by? několika litrů je zábava na několik minut. Domnívám se že by to mohl být problém s odvzdušněním palivové nádrže, ale nevím kde toto odvzdušnění hledat, popřípadě jak tento problém řešit.

Mohu potvrdit. Asi to dělají všechnu P, protože natankovat moji 406 taky nejde a to nikde v republice ani v cizině. Určitě už to někdo nějak vymyslel. Poraďte!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to nedělá na mém P306, tam nemám problém, ale na služební Oktávce téměř pořád - takže to není jenom bolest Pežotů. Služebně jezdím hodně po celé ČR, takže jsem vypozoroval - nemám problém s natankováním na benzinkách Shell, Aral, horší to je u OMV, a u no-name jak kdy, z 80% spíš problémy. Co s tím nevím...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laicky napad - nemuze to byt ucpanou nebo hure pruchodnou odvzdusnovaci hadickou od nadrze? Anebo min pruchozim sitkem v roure vedouci od hrdla do nadrze?

[Editován dne 16/10/03 Dydzej]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebude to problém pegiho, ale benzínek. Taky mi to dělá, převážně na OMV..... stačí nedržet pistoli na plno. Dokonce mi to tam dělá i když tankuju do kanďáku

Share this post


Link to post
Share on other sites

já to u 206 taky řeším pomalým stiskem na začátku tankování a pak zajistím spouš? a hotovo. Někdy ještě pistolí musím trochu pootáčet až se chytí a taky pořádně zasunout na doraz, aby správně fungovalo odsávání par.

Share this post


Link to post
Share on other sites

obvykle pomuze otocit pistoli o 90 stupnu a narvat ji tam znovu

taky je mozny, ze clovek pred vama se snazil natankovat co nejvic i po tom, co mu pistole vycvakla a tak se nejaky benzin nasal zpatky do ty vratny trubky, ucpal ji a proto ta pumpa vypina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracuji na JETce a tenhle problém je ůplně normální. Jedná se o spětné odsávání par ( rekuperace ) z nádrže od zákazníka zpět, do podzemních nádrží. Prostě v nádrzi je hodně par a nestíhá to odsávat. Stačí natočit pistoli o 45° a problém je na 100% vyřešen. To by jste koukali, jak někteří lidi šílej: ,,Vy to máte tozbitý, už sem nikdy nepojedu......... ,, pak tam příjdu a ??? Je to v poho :-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.