Montty Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Možno som blbý, ale vie mi niekto povedať či a ako sa dá nastaviť ručná brzda na P 406, lebo mi začala zaberať tak asi na poslednom zube... Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Tady je to popsané. Jen si nenapsal, jaké máš vzadu brzdy zda kotoučové nebo bubnové. Je tam popis obou variant. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 6. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. září 2007 mám kotúče... vďaka.. skúsim a uvidíme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combayn406 Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Nový model má nastavení maticí přímo na páce(pod krytkou) v interiéru. Samo pokud máš eště nějaké :)obložení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Neví někdo jestli to má 605 stejně na té zadní kotoučovce? Taky tam sou čelisti, který se dají vyměnit? Houby mě ta ručka ručkuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Původně zaslal: Fusion Neví někdo jestli to má 605 stejně na té zadní kotoučovce? Taky tam sou čelisti, který se dají vyměnit? Houby mě ta ručka ručkuje. no na mojej 605 vobec nic.to bude sranda to dat dokopy.najhorsie je ze mi tento mesiac konci STK:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Původně zaslal: jozefsv Původně zaslal: Fusion Neví někdo jestli to má 605 stejně na té zadní kotoučovce? Taky tam sou čelisti, který se dají vyměnit? Houby mě ta ručka ručkuje. no na mojej 605 vobec nic.to bude sranda to dat dokopy.najhorsie je ze mi tento mesiac konci STK:bojim No právě mě skončilo minulej pátek a ještě potřebuju vyřešit těchto pár blbostí a nahodit poslední díl výfuku (bohužel an to není zrovna počasí). Ta ručka nikdy neby dovíjak slavná [upravil dne 6/9/2007 Fusion] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Původně zaslal: Fusion Původně zaslal: jozefsv Původně zaslal: Fusion Neví někdo jestli to má 605 stejně na té zadní kotoučovce? Taky tam sou čelisti, který se dají vyměnit? Houby mě ta ručka ručkuje. no na mojej 605 vobec nic.to bude sranda to dat dokopy.najhorsie je ze mi tento mesiac konci STK:bojim No právě mě skončilo minulej pátek a ještě potřebuju vyřešit těchto pár blbostí a nahodit poslední díl výfuku (bohužel an to není zrovna počasí). Ta ručka nikdy neby dovíjak slavná [upravil dne 6/9/2007 Fusion] na kotucakoch vzadu nastavit rucnu u stareho auta je skoro nemozne.raz sme to s mechanikom skusali a podarilo sa len o trosku tomu pomoct. inac by tam toho trebalo viac vymenit.ten system je na hovno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Jo to bude zábava. Těžko říct jestli je to lehká závada a nechají mě jít. On ne že by nedržela ale chytne se jenom v určitých místech jakoby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Původně zaslal: Fusion Jo to bude zábava. Těžko říct jestli je to lehká závada a nechají mě jít. On ne že by nedržela ale chytne se jenom v určitých místech jakoby. minuly rok jsem ji menil, jak to rozebrali tak se to vysypalo tak pri jednom nove kotouce, desky, vnitrni pakny, oblozeni, lanka..a uz bylo bratru 7 klacku v prd...ehm v zadnici pravda, ze pak jsem bez problemu zaflokoval treba v 50kilometrove rychlosti...po case to ale trosku polevilo...porad ale brzdi bez problemu, spis si to sedlo a bylo by potreba dotahnout lanka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Uff... tak na to radši šahat nebudu To je jednodušší udělat technickou *kašel* jinak *kašel*. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 6. září 2007 Sdílet Odesláno 6. září 2007 Původně zaslal: Fusion Uff... tak na to radši šahat nebudu To je jednodušší udělat technickou *kašel* jinak *kašel*. asi tak nejak.na dohodu.aj tak rucnu nepouzivam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Montty Odesláno 7. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2007 Původně zaslal: combayn406 Nový model má nastavení maticí přímo na páce(pod krytkou) v interiéru. Samo pokud máš eště nějaké :)obložení. No ja mam novy model P406, ale este som to nikdy neskusal nastavit. vie mi niekto poradit podrobnejsie aby som tam nieco nepo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bj.CARTMAN Odesláno 7. září 2007 Sdílet Odesláno 7. září 2007 Zdravim , no me prijde ,ze mi rucka na moji 306 rv2000 skoro nebrzdi , do prudkeho kopce musim jeste radit kvalt ,aby auto zustalo stat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 9. září 2007 Sdílet Odesláno 9. září 2007 jj.... Peugeoti a ručka....věčné téma :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 9. září 2007 Sdílet Odesláno 9. září 2007 stary i novy model se sřizuje ze spod auta , je tam mechanismus v plastovem obalu , vedou do něj lanovody a jsou tam zavity s matkama a to se šroubuje do požadovane hodnoty brzdne sily při zataženi ručky, , avšak zaleži i na stavu brzdovych destiček-čelisti ,jinak ten mechanismus je nad zadni napravou uprostřed vedle palivove nadrže těsně nad trubkou vyfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kdo Odesláno 9. září 2007 Sdílet Odesláno 9. září 2007 Původně zaslal: Fusion Neví někdo jestli to má 605 stejně na té zadní kotoučovce? Taky tam sou čelisti, který se dají vyměnit? Houby mě ta ručka ručkuje. jj, 605ka to má stejné,, jen pootočené. Jsou tam malé pakny, které jsou rozepřené na jedné straně tím páčkovým mechanizmem, které ovládá lanko lanovodu (obr 17.11b - vlevo dole) a proti je ta rýhovaná matice rozepínače Ta je aretovaná proti pootočení podélně pružinkou, která prochází přes ty ozuby matice a stahuje pakny k sobě(vpravo nahoře.. Otvorem v náboji kotouče se ta matice šroubovákem seřizuje (rozevírá pakny) , až do té doby, než nejde kotoučem otočit a pak se povoí zpět o cca 4 zuby. Pod autem se seřizuje uprostřed jenom dráha ručky, resp, na kolikátém zubu zabere (obr 17.4a). Prvotní nastavení paken se dělá přes ten otvor tou rýhovanou maticí. Na 406ce (s kotoučema) to je podle obrázku stejné. Edit. pakny jsou držené uprostřed své výšky přes pružinku takovým trnem, (obr 17.11b váleček trčící z pakny) který, když se zatlačí do stítu a pootočí o 90° tak se dá vyndat.Nejdřív se ale odpojí stahovací pružina (silná) u převodu od lanka a pružinka(slabá) na rozepínači. Pak se to rozpadne a dá rozebrat. Edit2: pakny většinou není třeba měnit, protože je neodírají provozem. [upravil dne 9.9.07 Kdo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.