Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

aku mam klimu?? aky je rozdiel medzi automatikou a manualnou???


ondris

Recommended Posts

automaticka klima ma displej, na kterem vidis teplotu aktualni a pak teplotu na kterou chces vychladit interier, pozadovana teplota se nastavuje tlacitky a ridici jednotka se ji pak snazi porad sama drzet na te nastavene urovni

Ty budes mit ve 405 manualni klimu, kde mas pouze tlacitko A/C, kterym spustis klimu a pokud mas nastavovaci kolecko otocene na studeny vzduch tak klima porad chladi a fouka porad studenej vzduch bez jakekoliv regulace

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Automatická klimatizace nemusí mít žádný displej, vždyť v amerických vozech klimatizace jedou min. od r. 1950, žádné displeje nebyli.

Pokud je u staršího auta na ovládacím panelu vyznačená stupnice, jedná se o automatickou klimatizaci. Nastavíš např. kolečko na 20 stupňů C a systém sám pomocí motůrků a klapek smichává vzduch vstupující do kabiny.

Ondris - pokud Ti odešel BITRON, tak nebádej nad tím jakou máš klimatizaci a vypoj ho. Je někde pod volantem nad pedálama.

V sekci servis jsem napsal příspěvek a schéma - zapoj to podle toho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: otec

Automatická klimatizace nemusí mít žádný displej, vždyť v amerických vozech klimatizace jedou min. od r. 1950, žádné displeje nebyli.

Pokud je u staršího auta na ovládacím panelu vyznačená stupnice, jedná se o automatickou klimatizaci. Nastavíš např. kolečko na 20 stupňů C a systém sám pomocí motůrků a klapek smichává vzduch vstupující do kabiny.

Ondris - pokud Ti odešel BITRON, tak nebádej nad tím jakou máš klimatizaci a vypoj ho. Je někde pod volantem nad pedálama.

V sekci servis jsem napsal příspěvek a schéma - zapoj to podle toho.

Připojuji se k názoru. V autobazaru jsem prohlížel 405 v luxusní výbavě, původně byla aut. klima a byla vypojená a nahrazená vypínačem, prý už několik let (prodával to známý, takže byly dostupné informace).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

klimatizace MANUALNI - nema regulaci, nema zpetnou vazbu, kdyz pustis klimu, tak se pripoji kompresor na remenici, tlakuje se medium a umi to posleze foukat i vzduch studenejsi, nezli je venku, nic vic .... sam potom musis porad kroutit knoflikem na teplotu a hledat idelani teplotu vzduchu, kterej jde do kabiny, abys tam nezmrznul resp. se neuvaril ... ;)

klimatizace AUTOMATICKA - ma zpetnou vazbu-regulaci, cidlo teploty meri teplotu, pomoci krokovejch motorku se automaticky micha spravna teplota vhanenyho vzdychu, aby se nakonec docililo teploty, kterou si nastavis na stupnici (nebo na dislpeji), rychlost smycky (zpetny vazby) zalezi potom na tom, jak mas nastaveny otacky vetraku, cim vetsi otacky, tim driv mas teplotu, kterou chces ... a samozrejme taky na tom, jak moc studenej vzduch umi tvoje klima produkovat ... ;)

ja mam 405-ku z roku '95 s AUTOMATICKOU klimou, cidlo teploty je v paluvni desce u spolujezdce, je tam kvuli nemu i takovej malej pruduch (mrizka) - viz obr., to cidlo je nejspis nakej temistor, koukal sem se na nej, 2 vyvody, malicka soucastka ... klima funguje dobre, displej netreba - zbytecny hovadiny konce 20 stoleti ;)

hribe ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...