OK406 Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 Vím, že to tu už dříve bylo a to i tabulky, ale nemohu to najít. Zajímalo by mě, jaké jsou optimální otáčky motoru 2.0i 16V , typ RFV. [upravil dne 5/9/07 OK406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave405 Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 Původně zaslal: OK406 Vím, že to tu už dříve bylo a to i tabulky, ale nemohu to najít. Zajímalo by mě, jaké jsou optimální otáčky motoru 2.0i 16V , typ RFV. [upravil dne 5/9/07 OK406] http://www.rri.se/popup/performancegraphs.php?ChartsID=343 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 Já si myslím, že obecně to je u benzínu 2.000-4.000ot/min a u dieslu těch 1.800-3.000ot/min... u třílitru jsou optimální otáčky 4.000ot. to má pak téměř špičku krouťáku a nejlíp to jede... ale neekonomicky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 5. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2007 Děkuji. Už jsem našel i příspěvek, kde se o tom psalo;) A jaké jsou vaše zkušenosti ? [upravil dne 5/9/07 OK406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 9. září 2007 Sdílet Odesláno 9. září 2007 O mého vidím optimum tak něco mezi 2500 - 3000. Spíše těsně před 3000 ot./min.! Když jedu, tak těsně před 4000 tis. škubne a následuje slušný zátah. Jakobych měl turbo. Ale nemám:cool: Jen si říkám .....škoda.....že nemám 6ku. Sílu by to mělo. A na dálnici bych mohl jet ekonomičtěji. 130 km/h jedu při 3100 ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.