Sign in to follow this  
Followers 0
Montty

Výkon motora

23 posts in this topic

Mám 406 2.0i 80kw r.v 11/99 a zdá sa mi že by to mohlo mať aj vyšší výkon... proste sa mi to zdá lenivé... ked idem aj po dialnici tak pri 130 mám pocit, že je to... (ako to povedať?)... že je to auto unavené.. poradí mi niekto? Ale "polopate" nie som žiadny super odborník... :mad:

Díky vopred

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jozefsv

skus maximalku na dialnici a porovnaj to s technickym.aku mas spotrebu a km na aute?

mám tam 192000km a spotreba kombinovana pri 80% mesto je okolo 6,8 - 7l a na dialnici pri 130 je okolo 7l/100km

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ked chcem ist viac ako 130 tak to stupa k 8l

a problem mam, tiež že frčím napr 120-130km po dialnici a je tam aj len mierne stupanie a zda sa mi ze to opadá viac ako by bolo zdrave...

Share this post


Link to post
Share on other sites

spotreba je dobra.ten motor ma vzkon 80 kw co sa mi zda malo, tak je mozne ze to ma byt take lenivsie.skus si sadnut do fabie 1,2 a povoz sa.130 je pomaly kriticka rychlost.potom si sadni do svojho a uvidis ze to jazdi v pohode.

a co vymeny oleja a filtrov?sviecky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.0 benzín a 80kW??? Tééé nějaká chujovina:myslim ... Já mám 1.8 a mám těch kW 81:aut

Neměli náhodou 2.0 v benzínu něco kolem 100kW???

2.0 HDi mají 80kW, ne?:myslim

[upravil dne 5.9.07 MJSytic]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zdá se Ti, že auto postupně leniví nebo jsi ho teď koupil a zdá se Ti, že výkon neodpovídá?

Takhle pocitově se to velmi těžko určuje. Jediné přesné a technické řešení je vzít to někam na brzdu a nechat si to změřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Mame 406 kombi 2.0 r.v. 98 a je to taky jakesi lenive... Vse je pry v poradku, tak to pry je...

Podle technicaku ma 97,4 kW pri 5500 ot/min.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jozefsv

spotreba je dobra.ten motor ma vzkon 80 kw co sa mi zda malo, tak je mozne ze to ma byt take lenivsie.skus si sadnut do fabie 1,2 a povoz sa.130 je pomaly kriticka rychlost.potom si sadni do svojho a uvidis ze to jazdi v pohode.

a co vymeny oleja a filtrov?sviecky?

Menil som asi pred 2 mesiacmi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ticcino

A zdá se Ti, že auto postupně leniví nebo jsi ho teď koupil a zdá se Ti, že výkon neodpovídá?

Takhle pocitově se to velmi těžko určuje. Jediné přesné a technické řešení je vzít to někam na brzdu a nechat si to změřit.

Mám to auto asi rok, a zdá sa mi že to postupne leniveje... ale mozno je to len subjektívny pocit prameniaci z mojich nárokov. Zo začiatku som bol vytešený a teraz možno hľadám "muchy". Ale je fakt, že niekedy mám pocit hneď ráno, že OK dnes to potiahne a niekedy o ničom... tak neviem poraďte niekto prosím...

[upravil dne 6.9.2007 Montty]

Share this post


Link to post
Share on other sites

řeším teď něco podobného.. Pe.Tr tohle řešil taky a vyřešil to novým krokovým motorkem.. :nevim

Asi ho budu muset taky objednat..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koukni na svíčky, jestli máš správný typ i výrobce co udává Peugeot pro tvůj motor. Má vyrovnaný volnoběh?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Koukni na svíčky, jestli máš správný typ i výrobce co udává Peugeot pro tvůj motor. Má vyrovnaný volnoběh?

Když už jsme u toho.. Mám v mém motoru BOSCH Super 4.. myslíš že to může mít vliv??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mých zkušeností by nemělo být potřeba při 120-130 na dálnici podřazovat. Motor je v rozumných otáčkách kde pěkně odpovídá na sešlápnutí i na 5.

Není třeba vlhkej vzduchovej filtr? Mohl někdo něčím trochu ucpat výfuk?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Koukni na svíčky, jestli máš správný typ i výrobce co udává Peugeot pro tvůj motor. Má vyrovnaný volnoběh?

Svicky som menil asi pred mesiacom ale to mi robilo aj pred tým... a volnobeh je OK...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Podle mých zkušeností by nemělo být potřeba při 120-130 na dálnici podřazovat. Motor je v rozumných otáčkách kde pěkně odpovídá na sešlápnutí i na 5.

Není třeba vlhkej vzduchovej filtr? Mohl někdo něčím trochu ucpat výfuk?

Výfuk neviem... pozriem a vzducháč preistotu vymením... aj ked je tam asi len pol roka....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Montty: Jo, svíčky mají velký vliv. Každý motor chce něco jiného, respektive svíčky mají charakteristiku odvodu tepla a provedení jiskřiště. Striktně se drž doporučení výrobce, nevybírej svíčky ve kšefte podle obalu a ceny. Jestly jsou nový, nebo iridiový, pokud daný typ motoru dává víc tepla, svíčka je přehřátá, nepálí tak jak má a motor nejede optimálně.

Oplatí se si poznačit přesný označení svíček a ty pak ve kšeftě nakoupit. Nenechat se nalákat na kdejaké vychytávky které nepřinesou efekt a stojí většinou víc peněz.

Nesrovnávej to s dobou kdy jsme jako chuloši trápily kdejakého chrchla na polní cestě, ten pobere všechno :)

Ztráta výkonu - bádání. Horší palivo, snížená dávka čerpadla (zanesený sítko), zanesené čidla v sacím traktu, zalepená lambda sonda (pokud jezdíš pomalu, lambda se zanese - dát tomu trochu zauši, vyfouknou se úsady z elektrod lambdy). Přechodové odpory v zapalování, konektorech, mrak čidel co hlásí nějakou anomálii. U lambdy bych začal, co hlásí, jestli bohatou nebo chudou směs.

[upravil dne 7.9.2007 Ladis]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Montty: Jo, svíčky mají velký vliv. Každý motor chce něco jiného, respektive svíčky mají charakteristiku odvodu tepla a provedení jiskřiště. Striktně se drž doporučení výrobce, nevybírej svíčky ve kšefte podle obalu a ceny. Jestly jsou nový, nebo iridiový, pokud daný typ motoru dává víc tepla, svíčka je přehřátá, nepálí tak jak má a motor nejede optimálně.

Oplatí se si poznačit přesný označení svíček a ty pak ve kšeftě nakoupit. Nenechat se nalákat na kdejaké vychytávky které nepřinesou efekt a stojí většinou víc peněz.

Nesrovnávej to s dobou kdy jsme jako chuloši trápily kdejakého chrchla na polní cestě, ten pobere všechno :)

Ztráta výkonu - bádání. Horší palivo, snížená dávka čerpadla (zanesený sítko), zanesené čidla v sacím traktu, zalepená lambda sonda (pokud jezdíš pomalu, lambda se zanese - dát tomu trochu zauši, vyfouknou se úsady z elektrod lambdy). Přechodové odpory v zapalování, konektorech, mrak čidel co hlásí nějakou anomálii. U lambdy bych začal, co hlásí, jestli bohatou nebo chudou směs.

[upravil dne 7.9.2007 Ladis]

No pozerám že mám čo robiť :super tak to zoberiem pekne poporiadku a uvidím... díky všetkým

[upravil dne 7.9.2007 Montty]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.