ondris Odesláno 3. září 2007 Sdílet Odesláno 3. září 2007 chlapci mna len tak napadlo, ci sa neda nejako obist ten bitron, lebo ked tam nemam ten bitron tak klimakopresor ide zapnut aj ked ide motor, cize ked sa da zapnut klima, tak by to malo iste vsetko, saharu by som dal na priamo na cidlo cez relatko, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otec Odesláno 5. září 2007 Sdílet Odesláno 5. září 2007 Pokud dojde k závadě na jednotce teploty která řídí přednost chlazení motoru před klimatizací /BITRON/, můžeme ji vyloučit. Přidáme RE1 a RE2 a dvě silnější diody podle připojeného schématu. V praxi potom při silném zatížení motoru a potřebě chlazení motoru vypínáme klimatizaci ručně, protože zde již není skříňka BITRON která by to udělala za nás. [upravil dne 5.9.07 otec] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 5. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. září 2007 no ty voe.... zaujimave az mi je to divneeeee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 7. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. září 2007 lenze mam problem, ja tam cidlo na chladici nemam, mam iba to cidlo co vedie do bitronu, a to nieje klasicke cislo ako napriklad na skodovke, prosim porad mi... Původně zaslal: otec Pokud dojde k závadě na jednotce teploty která řídí přednost chlazení motoru před klimatizací /BITRON/, můžeme ji vyloučit. Přidáme RE1 a RE2 a dvě silnější diody podle připojeného schématu. V praxi potom při silném zatížení motoru a potřebě chlazení motoru vypínáme klimatizaci ručně, protože zde již není skříňka BITRON která by to udělala za nás. [upravil dne 5.9.07 otec] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.