Sign in to follow this  
Followers 0
Reff21

Na co si dávat pozor při koupi 406 1,8 16V

13 posts in this topic

Zdravím všechny, chtěl bych si kopit tuto verzi 406 z roku 96 se 148000km za 70000,-Kč ze SRN...potřeboval bych názory zkušených s tím to vozem...na co si dávat pozor atd....děkuji za odpovědi...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby nebylo bourané anebo kradené. Aby mělo hezký interiér. Kilometrům nevěř, ale tyto auta najedou hrozné porce kilometrů. A nechej si finanční rezervu na překvápka - svislé a tyčky stabilizátoru a vodorovné tyčky, rozvody, brzdy včetně kotoučů. Zažil jsem taky vykuchaný katalyzátor - neorigo stojí 3500 Kč.

Jsou to spolehlivá a nezáludná auta.

[upravil dne 3.9.2007 P607Olda]

[upravil dne 3.9.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevíš sím tě, za kolik se dají udělat komplet brzdy?? kromě tedy lan na ručku...prostě desky, kotouče, pakny a bubny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně nevím, ale odhaduji: předek kotouče 3000, desky 1000, bubny a pakny nevím, ale asi taky tak... takže asi 8000

Jsou tady odborníci, kteří by to přesně našli v katalogu.

Ta kupní cena, jak uvádíš za auto, je fajn. Doufám že je v hezkém stavu. A pár tisíc pak dáš za servisní zásahy, protože majitel před prodejem už asi servis nedělal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

repase bubnovych brzd na zadku ( nove pakny+prasata+samostavy a bubny puvodni jen stocit ) vyjde s praci asi na 6000

[upravil dne 3/9/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

noo...to je docela částka...páč ještě něco tam třeba ještě v háji bude..!má to servisku...tak snd to bude v poho...jen to bude v němčině....a já jen anglicky...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele, kdybys kupoval za 80 tak by ta cena byla taky přiměřená, 70 t je bezva. Hlavně ať je to auto hezký, abys z něj měl radost, zbytek se pořeší, je to stavebnice...:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha...noo zadek + předek...hmm to si fakt asi budu muset něco nechat do zálohy...ale snad to nebude tak zlý...:bojim

[upravil dne 3.9.2007 Reff21]

[upravil dne 3.9.2007 Reff21]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A motorově to vydrží určitě 300 000km ne??když tam dám sport. filtr...to by nemělo uškodit ne..??? měl jsem (mám) to na 306 1,4i a zatim v poho..i spotřeba bych řekl šla malinko dolů...možná je to jen dojem, ale hlavně to bylo docela znát na zrychování...:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejvíc vydrží, když ho nebudeš upravovat.

Nebo myslíš, že zrovna 406 konstruoval někdo "slabší na hlavu", takže zmršil některé věci, např. filtr?

Promiň, že jsem tak kousavý, ale tochu jsem dělal do vývoje a vím, co všechno předchází, než se něco zavede do seriové výroby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě jsem zapomněl na docela důležitou věc.....na spotřebu!! kolik Vám papá??abych se pak nedivil...:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.