Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výdrž akumulátoru


Miku

Recommended Posts

Již opět jsem musel koupit novou autobaterií do svého autí :(

Nevím jak ostatním , ale mi na peugeotech baterie vydrží max. tři roky. (je pravda,že je nedobíjím,neboť představa vytáhnutí a přenos do sedmého patra paneláků mě nebere.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Miku

Již opět jsem musel koupit novou autobaterií do svého autí :(

Nevím jak ostatním , ale mi na peugeotech baterie vydrží max. tři roky. (je pravda,že je nedobíjím,neboť představa vytáhnutí a přenos do sedmého patra paneláků mě nebere.)

to je chyba.baterka musi vydrzat dlhsie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě teda u služebního vydrží maximálně 2 roky, ale je to způsobeno častými starty (cca 20 denně) a taky jí nedobíjím. Beru to jako normál, slyšel jsem, že třeba taxikáři mají na AKU záruku rovnou staženou na púůlku - právě kvůli těm častým startům.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Medvěd

No mě teda u služebního vydrží maximálně 2 roky, ale je to způsobeno častými starty (cca 20 denně) a taky jí nedobíjím. Beru to jako normál, slyšel jsem, že třeba taxikáři mají na AKU záruku rovnou staženou na púůlku - právě kvůli těm častým startům.

To nééé snad. Si nemůžou vybírat komu dají záruku takovou nebo makovou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám původní Boschku 6 let starou vyndanou, musím ji nabít a tu náhraní 46Ah co mám teď tak ta už je taky dobrý 4 roky stará.

Navím jestli na to mám štěstí ale nikdy sem problémy s baterkama neměl. A to sem jim dával zabrat. Na pařbách jelo CD dokud se baterka nevybila, lilo se do ní víno apod. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Miku

Již opět jsem musel koupit novou autobaterií do svého autí :(

Nevím jak ostatním , ale mi na peugeotech baterie vydrží max. tři roky. (je pravda,že je nedobíjím,neboť představa vytáhnutí a přenos do sedmého patra paneláků mě nebere.)

nemate vytah?alebo je to lenivost?

ked mas dost penazi tak to chapem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ale aby mu ti černí odběratelé neodebrali taky kus prodlužky (do výše kam dosáhnou nožíkem vreckovým, nabíječku a nakonec i auto).

Jinak největší rekord ve výdrži baterie byl u mě 6 let, je ale fakt, že jsem ji cca 1x za měsíc vytáhl, dolil destilkou, změřil hustotu elektrolytu a dobil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mně vydržela Akuma 44 asi rok a půl a byla v p.či. Jednou klekla v zimě a teď v létě vydržela tak dva tři dny když auto stálo. Bohužel jsem blbec někde zašantročil záručák, tak jsem vyhodil 6set z okna a musel koupit novou Vartu. Ale už je auto pryč, takže taky dobře. Nejlepší baterka kterou mám je Caterpillar od kamaráda, co je v bagrech. Tu mám už asi 6tej rok v traktorku a jede pořád. Druhou jsem měl v Rapidu a jela taky jako ďas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Původně zaslal: Medvěd

No mě teda u služebního vydrží maximálně 2 roky, ale je to způsobeno častými starty (cca 20 denně) a taky jí nedobíjím. Beru to jako normál, slyšel jsem, že třeba taxikáři mají na AKU záruku rovnou staženou na púůlku - právě kvůli těm častým startům.

To nééé snad. Si nemůžou vybírat komu dají záruku takovou nebo makovou.

Si myslím, že to není až tak úplně pravda, protože 2 roky platí na spotřební zboží pro fyzické osoby, pro právnické ti klidně můžou dát jen půl roku (to se mi stalo při koupi tiskárny HP na živnosťák) ... :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

To nééé snad. Si nemůžou vybírat komu dají záruku takovou nebo makovou.

Pokud to kupují na IČO, tak to dle Obchodního Zákoníku možné je.. :P (v podstatě je prodejce zodpovědný jen za skryté vady v době prodeje.. Pokud se se vada vyskytne do šesti měsíců, tak se taky bere jako vada v době prodeje..)

edit: ve Faťasu mi vydrží aku 3-4 roky (nesahám na ní) V japonských motorkách normální aku 2 roky a konec (jsou tam cca 11 - 14Ah) Teď tam mám gelovou baterku, která už má za sebou 6 sezón a pořád startuje lépe než kterákoliv nová klasická s elektrolytem.. asi tak.. příště už jen gelovky (už jsem ji koupil i do skůtru) Po delším stání neztrácí kapacitu, není problém po zimě nastartovat na první šup (a to jsem ji ani nevytahoval, 4 měsíce v nevytapěné garáži, nedobíjená)

[upravil dne 3.9.07 C.J.]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jsem bydlel u rodičů,tak jsem dobíjel (jinak to nešlo :D , sehnat tenkrát novou baterií byl malý zázrak - dříve narození potvrdí:( ).

Rekord byla baterie v žigulíku,ale tam jsem vždy v zimě nejdřív protočil motor párkrát klikou a pohoda:D

Kdysi jsem měl natáhlou prodlužovačku ze sedmého patra k autu - nikdy víc :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mojmu ujovy vydrzala baterka v S120 "12" rokov.

Je elektriar, vzorne sa staral o baterku aj cele auto.

Minimalne 2krat rocne ju nabijal.

Vravel, ze baterka musi vydrzat 5-6 korov, ak nie, problem je v nabijacej sustave, on ju mal perfektne vyladenu, co najmenej, elektrozrutov ako je alarm a pod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...