Sign in to follow this  
Followers 0
Miku

Výdrž akumulátoru

27 posts in this topic

Již opět jsem musel koupit novou autobaterií do svého autí :(

Nevím jak ostatním , ale mi na peugeotech baterie vydrží max. tři roky. (je pravda,že je nedobíjím,neboť představa vytáhnutí a přenos do sedmého patra paneláků mě nebere.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miku

Již opět jsem musel koupit novou autobaterií do svého autí :(

Nevím jak ostatním , ale mi na peugeotech baterie vydrží max. tři roky. (je pravda,že je nedobíjím,neboť představa vytáhnutí a přenos do sedmého patra paneláků mě nebere.)

to je chyba.baterka musi vydrzat dlhsie

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mě teda u služebního vydrží maximálně 2 roky, ale je to způsobeno častými starty (cca 20 denně) a taky jí nedobíjím. Beru to jako normál, slyšel jsem, že třeba taxikáři mají na AKU záruku rovnou staženou na púůlku - právě kvůli těm častým startům.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

No mě teda u služebního vydrží maximálně 2 roky, ale je to způsobeno častými starty (cca 20 denně) a taky jí nedobíjím. Beru to jako normál, slyšel jsem, že třeba taxikáři mají na AKU záruku rovnou staženou na púůlku - právě kvůli těm častým startům.

To nééé snad. Si nemůžou vybírat komu dají záruku takovou nebo makovou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nám jednou vydržela baterka v 405 1,9D 7 let, ale to byl asi zvláštní případ:D. Jinak bych řekl, že průměr životnosti je asi tak 4 až 5 let, pokud se jedná o rodinné auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám původní Boschku 6 let starou vyndanou, musím ji nabít a tu náhraní 46Ah co mám teď tak ta už je taky dobrý 4 roky stará.

Navím jestli na to mám štěstí ale nikdy sem problémy s baterkama neměl. A to sem jim dával zabrat. Na pařbách jelo CD dokud se baterka nevybila, lilo se do ní víno apod. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miku

...(je pravda,že je nedobíjím,neboť představa vytáhnutí a přenos do sedmého patra paneláků mě nebere.)

Hoď z okna dolů prodlužku a nabíjej před barákem... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miku

Již opět jsem musel koupit novou autobaterií do svého autí :(

Nevím jak ostatním , ale mi na peugeotech baterie vydrží max. tři roky. (je pravda,že je nedobíjím,neboť představa vytáhnutí a přenos do sedmého patra paneláků mě nebere.)

nemate vytah?alebo je to lenivost?

ked mas dost penazi tak to chapem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Peta

Původně zaslal: Miku

...(je pravda,že je nedobíjím,neboť představa vytáhnutí a přenos do sedmého patra paneláků mě nebere.)

Hoď z okna dolů prodlužku a nabíjej před barákem... :D

Ale pak bacha na černý odběratele;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ale aby mu ti černí odběratelé neodebrali taky kus prodlužky (do výše kam dosáhnou nožíkem vreckovým, nabíječku a nakonec i auto).

Jinak největší rekord ve výdrži baterie byl u mě 6 let, je ale fakt, že jsem ji cca 1x za měsíc vytáhl, dolil destilkou, změřil hustotu elektrolytu a dobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mně vydržela Akuma 44 asi rok a půl a byla v p.či. Jednou klekla v zimě a teď v létě vydržela tak dva tři dny když auto stálo. Bohužel jsem blbec někde zašantročil záručák, tak jsem vyhodil 6set z okna a musel koupit novou Vartu. Ale už je auto pryč, takže taky dobře. Nejlepší baterka kterou mám je Caterpillar od kamaráda, co je v bagrech. Tu mám už asi 6tej rok v traktorku a jede pořád. Druhou jsem měl v Rapidu a jela taky jako ďas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Původně zaslal: Medvěd

No mě teda u služebního vydrží maximálně 2 roky, ale je to způsobeno častými starty (cca 20 denně) a taky jí nedobíjím. Beru to jako normál, slyšel jsem, že třeba taxikáři mají na AKU záruku rovnou staženou na púůlku - právě kvůli těm častým startům.

To nééé snad. Si nemůžou vybírat komu dají záruku takovou nebo makovou.

Si myslím, že to není až tak úplně pravda, protože 2 roky platí na spotřební zboží pro fyzické osoby, pro právnické ti klidně můžou dát jen půl roku (to se mi stalo při koupi tiskárny HP na živnosťák) ... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

To nééé snad. Si nemůžou vybírat komu dají záruku takovou nebo makovou.

Pokud to kupují na IČO, tak to dle Obchodního Zákoníku možné je.. :P (v podstatě je prodejce zodpovědný jen za skryté vady v době prodeje.. Pokud se se vada vyskytne do šesti měsíců, tak se taky bere jako vada v době prodeje..)

edit: ve Faťasu mi vydrží aku 3-4 roky (nesahám na ní) V japonských motorkách normální aku 2 roky a konec (jsou tam cca 11 - 14Ah) Teď tam mám gelovou baterku, která už má za sebou 6 sezón a pořád startuje lépe než kterákoliv nová klasická s elektrolytem.. asi tak.. příště už jen gelovky (už jsem ji koupil i do skůtru) Po delším stání neztrácí kapacitu, není problém po zimě nastartovat na první šup (a to jsem ji ani nevytahoval, 4 měsíce v nevytapěné garáži, nedobíjená)

[upravil dne 3.9.07 C.J.]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: myryn

Za 600,- Kč to byla ňáká levná baterka i když to byla Akuma 44 Ah.

Jo, byla nakoupená přes servis kamionů v dopravní firmě a bez DPH :mrk . Jenže co naplat když stála za houby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jsem bydlel u rodičů,tak jsem dobíjel (jinak to nešlo :D , sehnat tenkrát novou baterií byl malý zázrak - dříve narození potvrdí:( ).

Rekord byla baterie v žigulíku,ale tam jsem vždy v zimě nejdřív protočil motor párkrát klikou a pohoda:D

Kdysi jsem měl natáhlou prodlužovačku ze sedmého patra k autu - nikdy víc :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mojmu ujovy vydrzala baterka v S120 "12" rokov.

Je elektriar, vzorne sa staral o baterku aj cele auto.

Minimalne 2krat rocne ju nabijal.

Vravel, ze baterka musi vydrzat 5-6 korov, ak nie, problem je v nabijacej sustave, on ju mal perfektne vyladenu, co najmenej, elektrozrutov ako je alarm a pod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je problém dnešních aut,automatické rosvícení světel,digi klíma a spoustu jiných vychytávek a časté starty-krátké popojíždění.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám baterku původní (7 let) nikdy jí nevyndavám ani nedobíjím. Jen před zimou kouknu jestli nechce nabít. dělal jsem to tak vždycky a nikdy jsem neměl problém. A v druhym autě jsem jí měnil po 8 letech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.