pgt306

auto dymi !!!!

32 posts in this topic

ahoj.ma niekto podobny problem,ze mu jeho dieslovy pougeotik dymi viac ,ako je normalne??? mam 306 2,0Hdi a ono mi to dost dymi,nie len pri starte ,ale aj pocas jazdy a aj ked je motor teply.kde moze byt problem?? moze prepustat turbo olej,alebo co to moze byt??? poradte mi.vdaka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pgt306

ahoj.ma niekto podobny problem,ze mu jeho dieslovy pougeotik dymi viac ,ako je normalne??? mam 306 2,0Hdi a ono mi to dost dymi,nie len pri starte ,ale aj pocas jazdy a aj ked je motor teply.kde moze byt problem?? moze prepustat turbo olej,alebo co to moze byt??? poradte mi.vdaka

Je ten dym bílý, černý, nebo do modra?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to cierny dym.ale uz som videl aj biely z toho ist.ale hlavne cierny.vies co by to mohlo byt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je vyzkoušený, že čím víc Hdi při rozjezdu šetříš, tím víc žere.Je lepší ho pěkně rozjet řadit ve 3000 tisících a pak na hudlačku udržovat rychlost.Pokud ne a takzv motor šetříš a pak tomu šlápneš na plyn tak z výfuku ti vypadly brikety.:D Samozřejmě počkám až se motor ohřeje,po ohřátí motoru točit tak kolem 3000 a víc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam to auto tri mesiace.neviem ako nim bolo jazdene predomnou.ja sa snazim vytacat na 3000 a tak preradujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radil by som ist na diagnostiku. Dnesne HDi je zlozite jak hodinky, jak sa daco pokazi, tak uz to nejde rozoznat uchom. Moze byt vadne niektore cidlo, takze riadiaca jednotka dava nespravnu zmes. Mam na mysli, ze cidlo dava signal, ale nespravny, takze nesvieti hlasenie diagnostiky.

[upravil dne 2.9.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor má nejnižší spotřebu v pásmu otáček, ve kterých je největší točivý moment. Proto diesel má lepší spotřebu neb křivka točivého momentu jest plochá narozdíl od benzinu, kde má mnohem menší rozsah otáček pro max. točivý moment. Tudíž netřeba se ptáti kde udržovat otáčky, ale třeba zjistit kde u vašeho motoru leží nejlepší točivý moment a podle toho se zařídit. Ale to samozřejmě platí pro extra šetřílky, protože určitě ve 150km/h to pásmo otáček není.Každé auto má jinou převodovku a není tudíž možné srovnávat je mezi sebou, jestli jede jedno ve městě na trojku a druhé na čtyřku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pegoo

Je vyzkoušený, že čím víc Hdi při rozjezdu šetříš, tím víc žere.Je lepší ho pěkně rozjet řadit ve 3000 tisících a pak na hudlačku udržovat rychlost.Pokud ne a takzv motor šetříš a pak tomu šlápneš na plyn tak z výfuku ti vypadly brikety.:D Samozřejmě počkám až se motor ohřeje,po ohřátí motoru točit tak kolem 3000 a víc.

Kolik máš spotřebu, při takovém způsobu jízdy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bol som na diagnostike s niecim inym,ale nic ine okrem toho nenasli.ked som to spomenul v peugeote,povedali mi,ze to moze byt presakom v turbe,ale aj niecim inym.inak ak autu slapnem na plyn,tak medzi 2300 az 3000 otackami,pocut z motopra divny,taky kovovy zvuk.to by mohlo byt co.take rincanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na druhou stranu se od motoru HDI nedá čekat tak nízká spotřeba, jako od některých TDI. Těch pár korun za naftu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co EGR ventil,zrejmě bude malinko zanesenej. Chce to občas protáhnout(pořadně prohnat perka vozitku a točit a točit motor) a je po problémech.Samozřejmě že dalsí co trpí jsou vtřikovače paliva(trysky).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud při běhu motoru slyšíte kovové rachtání, na vině může být tlumič v řemenici pomocných agregátů. Nová řemenice stojí zhruba 3500 Kč a máte po problému.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.