Sign in to follow this  
Followers 0
Frenchman

Nový majitel + První problémy

15 posts in this topic

Tak Vás všechny po třech letech zdravím, naposledy jsem na tomto fóru byl ještě jako pouhý pozorovatel vašich radostí a strastí, dnes jsem již také majitelem tohoto Maybachu pro pracující (a studenty). ;)

Ale aby veselosti nebylo moc, měl bych i prvních pár dotázků na ty zkušenější - projel jsem historii až po teď, abych dotazy neopakoval, tak snad se mi to povede.

1) Ručička tachometru se nechutně třepe, nejhorší je to kolem 60-65 km/h, to je kmit skoro až 5 km/h. :))

2) Vůbec se nevyznám v lacích, potřebuju jen něčím černým-matným nastříkat prahy, jsou už dost vybledlý a ošoupaný, kdybyste mi mohli doporučit nějaký spray, byl bych vděčen.

3) Ruční brzdě se moc nechce plnit svou funkci, známý sice říká, že je to celkem u 405 normální, ale mě osobně se to moc nelíbí. Není to nějaký profláklý problém 405, který se dá nějakým fíglem odstranit?

Inu, předem díky za odpověď, snad se tu teď budu ukazovat častěji. :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebe taky zdravim, to trepani si z vlastni zkusenosti myslim, ze je zpusobeny postupnym oslabenim elektromagnetu - civek v rucickach. Predpokladam Jaeger...

Share this post


Link to post
Share on other sites

k rucnej brzde

treba zhodit dole bubny a vsetko precistit a premazat.

mozno staci dotiahnut rucnu brzdu a ak to nepomoze a je to tam dole skorodovane, tak asi bude treba vymenit lanka a najlepsie s boudenami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Třepání tachometru jde odstrenit promazáním toho bovdenu kterej vede lanko, na naší bejvalý 405 to taky dělalo, stačilo pořádně namazat a bylo po problému. Nebo mrknout, jestli není lanko někde nějak moc ohnutý.

Ta ručka je známej problém, pokud brzdí někde vysoko (zatáhneš jí na třeba max 12. zubů), tak by jí to chtělo dotáhnout, popřípadě mrknout na zadní brzdy, ale těžko ti někdy bude auto na ručku brzdit smykem.

Ty prahy jsem taky tenkrát řešil a "hemerajtka" to spravila, byly pak takový pěkně černý i lesklý, ale asi to to pravý není no.......mě to stačilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ty prahy doporučuju Soudal, antikorozní ochr.nástřik, oděruvzdorný (podvozky, podběhy), je to černé, nelze to lakovat, je to lepší než barva, když prahy pořádně očistíš, tak se pak nemusíš tolik bát, že ti začnou reznout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě k tomu tachometru, dost často to taky dělá "vyžvějkaný" čtyřhran náhonu tachometru co vede do budíku:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Supersonic

Ještě k tomu tachometru, dost často to taky dělá "vyžvějkaný" čtyřhran náhonu tachometru co vede do budíku:papa:papa

alebo dole v prevodovke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inu zkusíme máznout ten bovden, jak bude čas - kdyby to bylo něco složitějšího, dopadne to jako většina neduhů starých aut => SERE PÉÉS :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po dvou letech jen dodám - ručku jsem nechal vyčistit, vyměnit lanovody, nic nepomohlo. :) Boky jsem nechal přestříkat matnou černou protirezovou vrstvou, v obchodě Vám většinou dobře poradí, pokud pochopí, co chcete. :) Co se týče ručičky - včera jsem to už nevydržel, oddělal palubku, stačí vystříkat náhon WDčkem, steče to po celé cestě až dolů (chytrý ty jo...), teďka je to už super, díky za (dva roky staré) rady! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

k rucce - bubny nikdy sem nic necistil ani lanko sem nejak nepucoval, brzdilo to dobre, jednou v zime mi lanko prasklo, tak jsem nechal vymenit a brzdi to pekelne, na druhy cvaknuti uz se auto nehne, takze rucku jako nejaky neduh 405ky bych nebral, mozna pritahnout lanko, jestli je povoleny. narozdil od 605ky kdy rucku vytahnu az nadoraz a z mirnyho kopecka ta mrcha tezka porad popojizdi dolu.

[upravil dne 1/6/09 vecernicek605]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemá ručka v každém bubnu samostav? Takový to kolečko kerým se vymezuje vůle pakny od bubnu? Přístup plochým šroubovákem dírkou v bubnu. Já na 406 furt dotahoval lanko a bylo to na prd, pak jsem poladil samostavy dle rad zde na fóru a brzdí pěkně

rady zde

Share this post


Link to post
Share on other sites

alebo dotiahnut to lanko, alebo nastavit samochoddy, treba sa s nimi trochu pohrat, ale ide to..., nastavuju sa tak, aby bol priemer okraja celusti 227 mm, ak nemas nahodou zamastene oblozenie, tak ta rucna musi kurna ist:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lanko dotáhnuté, asi to bude přímo v bubnu, ale to neřešim - ručky jsou pro baby. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mě ručička tachmetru taky lítá ale zanedbatelně a nevadí mě to - otáčkoměr nevalí vůbec - líbí se mě ta hláška - ...je pro baby - taky to tak vidím :D

ruční brzda brzdí málo ale dycky když si nechám dotáhnout to lanko tak je to lepší, ale už mě už to chce ty nový pakny... brzdí, ale musím silou a není to žádná sláva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.