Sign in to follow this  
Followers 0
buml

co vsechno ridi BSI?

20 posts in this topic

zajimalo by me, co vsechno ridi BSI, o mych problemech uz asi hodne z vas vi, tak jenom shrnu.

1. autoklima si dela co chce

2. po rannich startech a cca 3-4 hodiny po hlasi Antipollution fault

3. po rozjezdu se na cca 20 sec. rozsviti kontrolka prehrati kapaliny, nekdy i 2x zasebou

4. rozblika se kontrolka potkavacek a oni ty mrchy fakt nesvitej (dennisviceni aktivni) staci prepnout na parkovacky a zpen vypnout

5. opet hlaska minimum aditivum diesel level (doplneno pred cca 20t a 3.5l se mi vali este doma pac to lasilo a ja vyjukanej to nechal dolejt.

a ted tedy zpet k otazce jsou vsechny tyto hlasky dilem BSI?

ja myslim ze ano prosim o potvrzeni me domenky:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: buml

zajimalo by me, co vsechno ridi BSI, o mych problemech uz asi hodne z vas vi, tak jenom shrnu.

1. autoklima si dela co chce

2. po rannich startech a cca 3-4 hodiny po hlasi Antipollution fault

3. po rozjezdu se na cca 20 sec. rozsviti kontrolka prehrati kapaliny, nekdy i 2x zasebou

4. rozblika se kontrolka potkavacek a oni ty mrchy fakt nesvitej (dennisviceni aktivni) staci prepnout na parkovacky a zpen vypnout

5. opet hlaska minimum aditivum diesel level (doplneno pred cca 20t a 3.5l se mi vali este doma pac to lasilo a ja vyjukanej to nechal dolejt.

a ted tedy zpet k otazce jsou vsechny tyto hlasky dilem BSI?

ja myslim ze ano prosim o potvrzeni me domenky:(

:xvul sorry za něj ,ale ty mě pak přesvědčuj ať si koupim new model a prodam svej starej :D:D:D

zlaté mé šumějící radio:D:D:D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

njn, ale takovou BSI jako ja este nikdo nikdy nevidel, to je totiz unikum, mam pocit ze umi nahlasit vic zavad nez je vubec u PSA mozne vytvorit, ale to neresi muj problem. Proste potrebuji vedej jestli to vse jde z ty cerny svi... pokud ano tak ji trham vem a jdu shanet jinou:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe.Tr mě poslal na diagnostiku, kde dotyčný fakt vypadal, že s těma měřákama a noťasama i umí něco zjistit - já bych ho prubnul a pak bych možná byl chytřejší.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Pe.Tr mě poslal na diagnostiku, kde dotyčný fakt vypadal, že s těma měřákama a noťasama i umí něco zjistit - já bych ho prubnul a pak bych možná byl chytřejší.

A kdo to byl ten chlápek?? A kolik chtěl za tu diagnostiku?? nemáš kontakt? Docela bych to prubnul taky..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontakt jsem měl od Pe.Tra, sídlí na Vysočanském náměstí, jmenuje se Hrdlička, ale tydlifon jsem někam zašil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Kontakt jsem měl od Pe.Tra, sídlí na Vysočanském náměstí, jmenuje se Hrdlička, ale tydlifon jsem někam zašil.

Aha to nevadí zeptam se Pe.Tra. jen pokud můžeš zajímá mě cena a co všechno ti dělal na autí...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potřeboval jsem zjistit, proč mám nízký výkon motoru (HDI)

Takže nejdřív přes PC proměřil motor v klidu, pak jsme vyjeli na projížďku z Vysočan na Prosek (táhlý dlouhý kopec), kde zjistil, že mám opravdu nízké hodnoty nějakého tlaku (má být cca 1450 MPa, já měl maximálně 950 MPa a tlak stoupal strašně pomalu). Celé asi hodinové měření stálo cca 1000 Kč

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Potřeboval jsem zjistit, proč mám nízký výkon motoru (HDI)

Takže nejdřív přes PC proměřil motor v klidu, pak jsme vyjeli na projížďku z Vysočan na Prosek (táhlý dlouhý kopec), kde zjistil, že mám opravdu nízké hodnoty nějakého tlaku (má být cca 1450 MPa, já měl maximálně 950 MPa a tlak stoupal strašně pomalu). Celé asi hodinové měření stálo cca 1000 Kč

Tak to jde. Mě jde o proměření zapalovací rampy a dvou čidel... Jinak nic..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty máš benzín - tak to fakt hoď řeč s Pe.Trem, on tam s tím svým taky byl a byl z toho nadšenej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja mam za to, ze v mem pripade nema cenu jezdit se soucasnou bsi jinam nez do kontejneru:D na diagnostiku zajet az s "novou" aby se poresil zbytek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Ty máš benzín - tak to fakt hoď řeč s Pe.Trem, on tam s tím svým taky byl a byl z toho nadšenej.

...sem byl fakt nadšenej:super:D

[upravil dne 31/8/07 Pe.Tr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trošičku přispěju....

Mě si dělal centrál co chtěl, stěrače,osvětlení auta a stahování okýnek...

Měl jsem to u chlápka tady v Praze (Řeporyje) dělá centrály a komplet el. v autech a zjistil že BSI je v čudu, bývalému majiteli tam tekla voda skrz kabely od motoru. Takže následovala výměna BSI + přeprogramování na mou výbavu a celé to stálo 5500kč. BSI bylo z vrakáče. Od té doby žádný problém, vše funguje jak má...

Takže pokud chceš, dám kontakt, jen upozorním, že je to s ním "na dlouho" pořád má moc práce....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nehádzal by som všetky tieto problémy na BSI !

1. Čo robí za problémy autoklíma? Nejako som to nepostrehol takže v tomto neviem pomôcť.

2. Tu by to chcelo diagnostiku ale BSI s tým nemá nič spoločné, za to že sa rozsvieti antipollution fault môže výhradne počítač motora, nie BSI.

3. Tu by mohol byť vadný snímač tepoloty chladiacej kvapaliny, znovu tu nemá BSI s týmto nič spoločné.

4. Tu by mohol byť problém v prepínačoch pod volantom, oni to všetko riadia a nebolo by to nič nové, ak by bol problém práve v nich.

5. Keď bola doplnená hladina bolo vynulované počítadlo? Pretože nestačí aditívum doliať ale aj vynulovať určité hodnoty v počítači aditivovania nafty, znovu to nemá nič spoločné s BSI.

Tu by pomohla diagnostika od niekoho, kto sa do toho vyzná.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ešte 2. a 3. mohli mať medzi sebou súvis pretože ukazovateľ teploty chladiacej kvapaliny na prístrojovke berie informáciu o teplote od počítača motora. A ten môže zaznamenať problém s týmto snímačom a preto môže vypisovať antipollution fault.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 hnusoba > ad bod 1. klima si fouka jak chce kdy chce a co chce, vymeneny vsechny cidla i ridici panel klima viz napr zde

ad 2 diag byl a vicemene nic nerek

ad 3 snimac teploty bych bral kdyby i rucicka teplomeru hlasila nesmysl, ale ta poctive lezi vlevo dole

ad 4 MUX vylucuju, protoze s nim svetla nezapinam,, jak sem psal mam aktivovano denni sviceni v BSI

ad 5 ano bylo to vynulovane delal to Vasenda hlasilo se to uplne sejne a pritom tam bylo vsechno jak ma bejt.

2 Rychj > kontakt mi pls posli pres u2u jezdim do servisu na Malou Ohradu, mozna ho kluci budou znat, dikes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale klidne by mohla byt zkorodovana BSI ... , je to sice ford ale u eskortu zateka voda do pojistkovky a taky zpocatku zacnou zlobit vsechny mozne veci od vyhrivani oken, pres vetilator, klimu apod... vyndal bych ji ven a odkrytoval jestli neni vyhnila ...

jinak jak pise hnusoba, klidne to muze byt nekolik problemu...

[upravil dne 31/8/07 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.