Stiv Odesláno 30. srpen 2007 Sdílet Odesláno 30. srpen 2007 Máte někdo zkušenost stimhle kamarádem do zimy? jaká je jejich životnost a efektivnost? Popřípadě dal jste to někdo pod čalounění a jak to hřálo pod ním? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 30. srpen 2007 Sdílet Odesláno 30. srpen 2007 Původně zaslal: Stiv Máte někdo zkušenost stimhle kamarádem do zimy? jaká je jejich životnost a efektivnost? Popřípadě dal jste to někdo pod čalounění a jak to hřálo pod ním? vydrželo mi to měsic , blbe je že se to neda regulovat , zachvilku ti hoři prdelka , za měsic se to asi upalilo ,netušim , zahodil jsem to a odtedoby si beru do auta rum.:D:D to posledni je samo kec.:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stiv Odesláno 31. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2007 Co se regulace týče to bych jako problém neviděl je spousta aut do kterých se výhřev dával s regulací, takže bych volil ten ovladač na regulaci. Mě spíš jde o samotný těleso v těch dečkách jestli se to vubec vyplatí abych to stejně za měsís nevyhazoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 31. srpen 2007 Sdílet Odesláno 31. srpen 2007 Původně zaslal: Stiv Co se regulace týče to bych jako problém neviděl je spousta aut do kterých se výhřev dával s regulací, takže bych volil ten ovladač na regulaci. Mě spíš jde o samotný těleso v těch dečkách jestli se to vubec vyplatí abych to stejně za měsís nevyhazoval... no pokud to bude origo peugeot tak si myslim no problema pokud to bude jen ta vyh. sedačka třeba z lidlu nebo jinych autošmejddoplnku tak ji moc času nedavam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stiv Odesláno 31. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2007 Myslíš jako origo dečky nebo výhřev já nechci pokud možno měnit sedačky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 31. srpen 2007 Sdílet Odesláno 31. srpen 2007 Původně zaslal: Stiv Myslíš jako origo dečky nebo výhřev já nechci pokud možno měnit sedačky.... abych řekl pravdu z prvu jsem myslel že máš namysli ty vyhřivane potahy do zapalovače ale ted se do toho zamotavam , jako pokud seženes ty vyhrivaci vlozky do sedacek tak neni problem je narvat do sedadel jen je musis hold rozebrat , ale za ty prachy se vyplati koupit cele sedacky, třeba Paul Jane sehnal komplet sedačky do sedana 406 i zadni ,komplet v světle kůži , předni vyhrivane a elektricky polohovatelne za 2500 nebo 3500 ted si to nevybavim presne ale i tak je to za par kacek,chce to jen hledat nejlepe vraky nebo inzeraty ,kde jinde vlastně že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stiv Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 Máš pravdu puvodně jsem myslel dečky do zapalovače, stím že z nich demontuju těleso a dám do sedaček a zapojim přes regulaci. Což se mi jeví jako jednodužší řešení, nemam totiž ponětí jak jsou přidělaná vyhřívaná tělesa v jiných sedačkách a jak bych je přidělal do svých. Na internetu jsem zatim nenašel pruřez sedaček z 205 a jíných se zabudovanym výhřevem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 2. září 2007 Sdílet Odesláno 2. září 2007 205 měla vahřívané věci na přání, a to ještě jen sedačky. Možná tak 1 z 2000 měla tuhle výbavu na přání. Já to bude řešit rozešitím těch OBI-deček (á 175,- Kč) a instalací DO sedačky (tj., vysvlíknout sedačku, narvat orientovaně tu dečku). Při mé váze nepředpokládám, že bych ten papír nějak protrhl, nebo ten drát nějak přelomil. A když to nebude fungovat, tak alespoň za 175,- Kč ten pokus stojí (stejně na tom strávim přinejmenší 30 hodin času, což se mi doopravdy vyplatí. Ale jestli to bude fungovat, tak to bude v zimě super. Ještě mě napadly udělat vyhřívaný zrcátka, ale o tom až jindy. Akorát bych potřeboval poradit s regulací. Podle mě to nebude taková trivka, protože odpor tý dečky bude(je) konstantní (54 W). Takže bude potřeba regulovat "pouze" napětí nebo proud. No, a nevím, kde jedno nebo druhé snížit (buď předřadné odpory - jenže ty budou topit, nebo proudový měnič (ten je drahej)) Hmm, a přerušovat a zapojovat jednotlivé sekce v té dečce.. tak to doopravdy ne-e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stiv Odesláno 2. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. září 2007 vix: Já mam na mušce regulaci z octavie I generace hned z několika duvodu. 1) Co já vím a doufám že se nepletu tak ten ovladač má potenciometr na ovládání proudu přímo v sobě,má 5pozic plynule regulovatelných a je dvojitý. 2) Pracuji v automobilce takže sehnat si ho nebude problém (ted nemyslim že ho čornu až pojede v autě na lince:D) 3) Docela se mi líbí a je zeleně podsvícený což se do mího auta hodí jelikož vše šteluju do zelena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stiv Odesláno 4. září 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2007 Takže toto budu řešit jinak. Byl jsem za klukem co táhá auta a domluvil se snim že mi sežene vyhrívané sedačky z octávky,přehodit to prej nebude problém on už to dělal. Já si to budu dělat sám. Jediná pakárna je sundat čalounení.... Budu tedy mít kompletní výhřev z octávky:tělesa,ovladač,a relé s teplotní pojistkou. Co jsem ani nevěděl a co mi řekl je že v tom relé jak je ta tepelná pojistka tak si hlídá teplotu v autě a při určitý teplotě to ani nepujde zapnout... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.