Lucas

ovládání centrálu 405

19 posts in this topic

Neví někdo kde najdu u 405 r.v. 1992 GRDT jednotku centrálního zamykání?

Nebo nemá někdo zkušenosti s dodatečným zapojením dálkového ovládání na stávájící centrál?

Děkuji velice za help

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. nad kastlíkem spolujezdce.

2. oměřené schéma zapojení centrálu mám, i s popisem, kam zapojit signály od dálky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je super. Schodou okolností mám alarm od Jablotronu a hodlám k připojení použít jednotku CR 11, takže jakákoli informace mi to samozřejmě usnadní. Z této jednotky mimo jiné vedou dva kabely. Jeden s impulsem zamknout, druhý odemknout. Když mi napíšete kam který hodit, nebude to mít chybu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, u Jabkotronu ti napíšu přímo: bíločerný na pin číslo..., bílomodrý na pin číslo... - ale až v pondělí, nemám to bohužel u sebe, z hlavy to nevím, a dřív se k tomu nedostanu. Leda že bys byl z Prahy, a v pátek odpo se u mě stavil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nespěchám, v pondělí to naprosto stačí. Jen nemám modrý ani bílý kabel, ale pouze rele. Kabely si potáhnu sám. Takže potřebuju vědět kam poslat impuls zamknout a kam odemknout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, to ano, ale už tam zapomněli na schema centrálu u 405:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nepotřebuješ vůbec žádnou jednotku s relé. Stačí ti ty výstupy přímo z alarmu (a ty jsou, pokud mě pamě? neklame, právě bílo-modrý a bílo-černý), a impuls zamkni/odemkni nastavený na 0,3sec. Vše ostatní si už obstará ten orig. centrál sám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Určitě potřebuju jednotku s relátkama. Ten alarm je tak postavený, má jen základní funkce a ovládání centrálu je rozšíření. Prostě je to tak stejně jako příliv a odliv. Včera jsem studoval schema zapojení centrálu a napadají mě dvě kombinace. Buď to bude 201 a 202 nebo 203 a 204 ale to druhé se mi moc nezdá.

Budu to ještě konzultovat s jedním elektrotechnikem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednotku s relátkama nepotřebuješ, relátka má v sobě ta jednotka centrálu ale hádat se s tebou nebudu. Jabkotronských alarmů už jsem pár namontoval. Jestli tomu nevěříš, dalších pár namontovaných Jabkotronů má na kontě Hics. Ale jinak si to zapoj jak chceš...

Jo, jinak, kdyby někdo potřeboval, těch orig. centrálových jednotek z 405-ky tu mám asi pět, a stejně tak i schéma jeho zapojení (dle zvyklostí elektroniky, získané rozpletením orig. svazku a oměřením, takže to jde nacpat do kteréhokoliv auta, a spolupracuje to i s Jabkotronskými motůrky...).

[Editován dne 10/15/03 oddie]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Oddie, z alarmu vede jeden slovy jeden růžový kabel k rozšiřujícím modulům. Kam ten jeden růžový kabel mám připojit k jednotce centrálu?

Podle Jablotronu se zapojuje do jednotky CR 11, která obsahuje 2 rele. Na základě informace, (kterou nese ten růžový kabílek) jestli se jedná o aktivaci nebo deaktivaci alarmu, pustí buď jedno nebo druhé rele 0,3 sec. impulz.

Jednoduše to lze udělat, když odpojím stávající jednotku centrálu a pustím to přímo do vodičů 201 a 202. Tím se ale zbavím možnosti ovládat centrál klíčem. A to právě nechci. A u dalších kablíků vedoucích z jednotky centrálu už si tak jistý nejsem co to provede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ke stávající jednotce centrálu se ovládání připojuje takto:

impuls \"odemkni\" na pin č.6 (oranž. kablík č.205), a impuls \"zamkni\" na pin č.7 (bílý kablík, číslo bohužel nevím).

Share this post


Link to post
Share on other sites

děkuji Oddie, že jsi na mě nezapomněl. Vodiče 205 a 206 vedou od jednotky IR čidla původního dálkového ovládání. Dneska mi také konečně dorazila odpověď od Jablotronu, kde mi radí v podstatě to samé. Pustit 0,3 sec. mínus impuls na vodiče 203 a 204, které vedou od motorků předních dveří do jednotky, čímž vlastně nasimuluju mechanické odemčení zámku . A? tak či onak, jsem mile překvapen, že oproti jiným webovým klubům tady fakt vždycky dostanu nějakou dobrou radu. A? už přímo, nebo z příspěvků někoho jiného:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten bílý na pin č.7 je kablík č.206? Já mám za to, že 206-ka je na pinu č.9... V tom svazku, z kterého jsem to překresloval, byl ten popisek zničený... ale ze schémátka jsem odvozoval, že na pinu č.7 by mohlo být 204B

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochu jsi mě zaskočil, protože si to nepamatuju, ale podívám se a zítra ti to napíšu. Na té svorkovnici jsou dvě tlouš?ky kabelů. Bavíme se o těch slabších? Protože bílý tlustý je napájení jednotky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo, o těch slabších.

Mě je to v podstatě fuk, mám to pozjiš?ovaný tak, aby to fungovalo, ale kdyby se někdo ptal...

Vývody té jednotky byly v tom \"mém\" svazku takto:

1. bílý (tlustý) č.200 - napájení +12V

2. žlutozelený (tlustý) č. M200 - kostra

3. fial. (tlustý) č.201 - motorek

4. hnědý (tlustý) č.202 - motorek

5. oranž. (tenký) č.203A - ovl. \"odemkni\" od motorků

6. oranž. (tenký) č.205 - ovl. \"odemkni\" ext.

7. bílý (tenký) č.??? - ovl. \"zamkni\" od levého motorku

8. bílý (tenký) č.204A - ovl. \"zamkni\" od pravého motorku

9. bílý (tenký) č.206 - funkci jsem nezkoumal, ale podle tvého popisu to tedy bude ovl. \"zamkni\" externí???

V tom případě by bylo košer ovládání od alarmu připojit na ty kablíky 205 a 206, jak jsi psal, tedy na piny č. 6 a 9 jednotky. Kdyžtak prosím upřesni, a? to máme komplet. Dík za recenzi :);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo přesně tak to mám taky. Jenom doplním, že ovl. od LP motorku zamkni má číslo 204. A 206 je opravdu zamkni ex. jenom ty barvy mi nesedí, protože mám skoro všechny ovládací oranžové. Ale to není důležité, rozhodující je pro mě číslování, které sedí. Dnes se do toho pustím, zítra poreferuju;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

centrál připojen a už fachá. Nakonec jsem použil pro připojení svorkovnici centrálu ve sloupku u levých předních dveří. Měl jsem to nejblíž a je k tomu dobrý přístup. No a tam to je: červený 203-odemkni, zelený 204-zamkni. Pouštím do nich 0,3 sec minus impuls.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.