Sign in to follow this  
Followers 0
OK406

Přípravky do benzinu

19 posts in this topic

Chtěl bych se zde zeptat na vaše zkušenosti ohledně přidávání různých přípravků do benzinu na zlepšení chodu motoru a nebo zvýšení oktanového čísla. O přidávání přípravků do nafty je zde ale do benzinu není.

Je lepší natankovat NA98 a nebo NA95 + dát nějaký přípravek??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic tam neleju,stačí občas nalejt plnou W-power racing a někde to protáhnout.já těm utrejchům nevěřim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže i nafty se to vyplatí a je to znát ale u benzinu se to nevyplatí?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusil jsem do své 306 1,4 nalejt nějakej přípravek značky "Quantum" (asi tak nějak se to píše) a jediný co jsem pozoroval je že mu to vůbec nechutnalo. Začal žrát 5,5l/100 :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naftu je vhodné aditivovat vždy. V zimě to snižuje bod "tuhnutí" a zároveň to čistí celý palivový systém, zvyšuje cetanové číslo a maže čerpadlo.

Řekl bych, že u benzínu to až tak nutné není, ale bude to mít podobné vlastnosti (v zimě nezmrzne, vyčistí palivový systém, přidá oktanové číslo a pod.)

Dle mého názoru bude mít větší účinek koupit Natural 95 a aditivovat zvlášť, než kupovat drahý benzín. Osobně preferuju přísady Bishop:

Mám vyzkoušené přísady do motorového oleje, převodového oleje a do paliva na autech Škoda Forman, Peugeot 405 SRI, Peugeot 405 1.9D, Peugeot 405 2.0 16V

http://www.bishopsoriginal.cz/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam sem tam asi 3x do roka naleju primo aditivo od shellu, maji ho na benzinkach shell je to v bili plastovi lahvicce. Jinak oktanovy cislo to nepridela ale cisti to vstriky, a odstranuje vodu z palivovyho systemu, a musim rict , ze i motor po tom de lip, ale ja tankuju w-power racin asi uz mesic a je to o necem jinym nez klasika natural nebo w-power 95oktanu, ale rikam ten racing zase je to 100oktanovej benzin takze i tim to bezi lip. To aditivo je opravdu dobry na procisteni, sice nezjistis jakou to ma efektivitu :D ale mas dobrej pocit a zase tak drahy to neni ja to aplikuju vzdy 3x za sebou nez natankuju a zase rok na to kaslu :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dave405

Mám vyzkoušené přísady do motorového oleje, převodového oleje a do paliva na autech Škoda Forman, Peugeot 405 SRI, Peugeot 405 1.9D, Peugeot 405 2.0 16V

oprava: poslední má být Peugeot 406 2.0 16V ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkrétně do benzínu nevím, ale co jsem vyzkoušel Bishopa do nafty a do olejů, tak moho říct, že jim jediným věřím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Začal mi malinko kolísat volnoběh a motor se občas při volnoběhu jakoby "zaklepal". Na radu servismana Vašendy jsem přidal do benzínu aditivum na pročištění vstřiků, použil jsem to na dvě nádrže po sobě. A ono to skutečně pomohlo, volnoběh se zklidnil a ono klepání zmizelo. Použil jsem z Elitu TOTO

Share this post


Link to post
Share on other sites

leju do benzínu (98) čistič vstřiků, poněvač jsou nějak zanesený, a asi nejlíp zapracoval produkt od liqui molly. jinak jednou sem tam taky cáknul čistič ventilů od stp a to musim říct, že bylo znát hodně - motor se krásně zklidnil, fakt získal kultivovanej zvuk a docela si to i drží (zhruba 5000 km)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Driver

Začal mi malinko kolísat volnoběh a motor se občas při volnoběhu jakoby "zaklepal". Na radu servismana Vašendy jsem přidal do benzínu aditivum na pročištění vstřiků, použil jsem to na dvě nádrže po sobě. A ono to skutečně pomohlo, volnoběh se zklidnil a ono klepání zmizelo. Použil jsem z Elitu TOTO

Mohl bys mi poslat název?Ten odkaz nejde, resp. nic neukáže. U 406 žádný problém nemám, ale možná mladý na 106 by to pomohlo, dělá jí to něco podobnýho:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MJSytic

Původně zaslal: Driver

Začal mi malinko kolísat volnoběh a motor se občas při volnoběhu jakoby "zaklepal". Na radu servismana Vašendy jsem přidal do benzínu aditivum na pročištění vstřiků, použil jsem to na dvě nádrže po sobě. A ono to skutečně pomohlo, volnoběh se zklidnil a ono klepání zmizelo. Použil jsem z Elitu TOTO

Mohl bys mi poslat název?Ten odkaz nejde, resp. nic neukáže. U 406 žádný problém nemám, ale možná mladý na 106 by to pomohlo, dělá jí to něco podobnýho:myslim

Najdi si na http://www.elitecat.cz/ položku CRC 325110, to je ten čistič na vstřiky co jsem použil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když jsem měl "favouša" tak jsem tam akorát v zimě dával "Velfobin" - proti zamrzání (likvidace drobných krystalků vody v benzinu) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

ja jedno dobu pridaval M2Tecko :D

hosi nedelejte si prdel, to jsou vazne veci :grr:grr:grr :D

on nahodou 2T motor ma sve nesporny vyhody, proc se zavodni 125ccm motorky delaji 2T? to same ostre motorky na kross mensi kubatury...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.