grexa Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Mam prosbu. Stojim tesne pred kupou 405. (Inak najkrajsieho auta ake si mozem momentalne dovolit:-) Mam uz nieco vyhliadnute. Je to benzin 2.0 GRi z 1988. Vedel by mi niekto povedat/poradit co je to ten 2.0 za motor? Na nete sa vsade pise ze 2.0 zacali montovat do 405tiek az v roku 92. Takze niesom z toho teraz velmi mudry. Je to nejaka vynimka? Podla vinu je to 4bodovy vstrek s katalizatorom VF315BDF208atd...... A Aky ma mat takyto motor zvuk? Mal som predtym moznost pocut benzin 1.9 z roku 91. a poviem vam ten zvuk je uplne odlisny. Tento zneje skoro ako diesel. Neklepe az tak silno ale vzdialene mi to diesel pripomina. Je ten motor OK alebo srot? Ze vraj ma nabehanych okolo 140k-200k takze teoreticky by mal byt este v zivotnosti. Nieje to ten 2.0 16V ktory sa montoval do Mi16? Alebo to mam totalne popletene? Kto mi to objasni? Budem mu vdacny. Vopred dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grexa Odesláno 13. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Prave som si prezeral manualy k 405 a na strane 10 je vyobrazeny motor ktory som videl ve voze u predavajuceho(rovnake sanie). Problem je ze tam je napisane ze sa jedna o motor 1.9i a predavajuci mi tvrdi ze ma 2.0i a je to aj v technicaku uvedene ze 2.0. To je haluz. Nepredava to prave kvoli tomuto mismasu? Ma totiz par mesiacov pred koncom platnosti STK. Nemoze to robit problem pri STK? Najde sa odbornik ktory to cele v Prahe odborne skontroluje ? (za 2-3 stovky sa mysli) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. říjen 2003 Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Ten guláš ve značení je úplně normální. Jeden čas se značilo vše, co bylo do 1949, jako 1,9; a od 1950 jako 2,0. Pak zas přišli s tím, že co je nad 1900 (i kdyby to bylo 1901), značí se 2,0. Máme doma dvě auta, s obsahem 1905, jedno má v papírech 1,9, druhé má 2,0. Stačí? Z tohodle vážně obavu neměj. Co musí bezpodmínečně souhlasit, je TYP motoru - to, co je na typovém štítku (takový malý, hliníkový, přinýtovaný, je na něm PTC + něco, a to \"něco\" je typ). Pokud to nesedí, na STK se budou vztekat, ale i to se dá případně v TP opravit (na magistrátě). V Praze ti auto odborně prohlédne www.autovasenda.cz., a doporučuju si u něj zaplatit důkladnější prohlídku, když píšeš, že se ti zdá, že to nějak klepe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.