Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 Plný rejd


Kladivo

Recommended Posts

Při plné rejdu když jedu po nerovnostech mi na 206 klepe jedna strana od řizeni když auto zvednu natočím kola do plneho rejdu a klepnu do kola ne vměru maximálního vytočení tak jde slyšet klepání když jedu do zatáčky tak to klepe dost nahlas při propružení. Vůle nikde nejsou jen při tom dorazu ale jen na jednu stranu. Byl jsem na geometrii a toršičku to přestalo ovšem teď to zas klepe jako blazen poradte co s tím? nebo co to dělá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:-) to same ... a jakoby smatla vnejsi kolo ... hlavne na sterku se to ma dokonce tendenci urvat a tlacit predek rovne ven z kruhu ... dela mi to pri levem skoro plnem rejdu ... (dela to od 35tkm)

plus mi lupe v rizeni pri rejdovani a nebo kdyz prejizdim v zatacce pomalu nerovnosti (kaminky, malinke dirky) - lupani mi dela na obe strany (dela to 35tkm)

plus pri prejezdu ostrych pricnych nerovnosti kovove klepe zadni naprava ... (zacalo od 65tkm) (auto jelo jednou v 5ti lidech jinak jezdi uplne prazdne max 2 lidi...)

v 60tkm zadni lozisko KO ;-)

zlata 306tka tam po 150tkm cinkala naprava ve predu a stacilo vymenit dva silentbloky ulozeni ramen, a jeden stabilizator, jinak aboslutne bez problemu od 0tkm do 180tkm ... jen tlumice ... ve 130tkm

kvaka EGR ventil :-)

[upravil dne 27/8/07 ajsik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem to nechal na technicke cele protrepat jak predek tak zadek...

predek je ze spoda celej ok (ramena, kulaky, stabiky) takze to vypada na axialni lozisko tlumice, ale to uz nejsou schopni zjistit

zadek je na kombiku resen komplikovaneji a ma stabilizatory, jeden z nich projevuje vetsi vuli v miste kde se pres silentblok spojuje s hlinikovym drzakem uprostred torzky, lec v norme ... cinkavy zvuk se neobjevil, ale hned jak jsem odjizdel tak hned na prvni vetsi nerovnosti naprava cinkla :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

tak vyreseno :-)

zadek dela rezerva (spatne usazena), vule na stabilizatorech neni, to co mela byt vule je normalni pracovni pohyb v tom kulovem lozisku,

a predek je, resp. byly blbe vyvazeny kola a je nacly stabik (klepani predku) pro zmenu ten ktery se jeste nemenil :-), ty trepaci stolice stoji za prd ... :myslim a technici STK taky :D a plny rejd je normalni, protoze na sterku pri pridani plynu to vzdy chce jit po tecne ven mi bylo vysvetleno :mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...