Sign in to follow this  
Followers 0
Kladivo

206 Plný rejd

5 posts in this topic

Při plné rejdu když jedu po nerovnostech mi na 206 klepe jedna strana od řizeni když auto zvednu natočím kola do plneho rejdu a klepnu do kola ne vměru maximálního vytočení tak jde slyšet klepání když jedu do zatáčky tak to klepe dost nahlas při propružení. Vůle nikde nejsou jen při tom dorazu ale jen na jednu stranu. Byl jsem na geometrii a toršičku to přestalo ovšem teď to zas klepe jako blazen poradte co s tím? nebo co to dělá?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:-) to same ... a jakoby smatla vnejsi kolo ... hlavne na sterku se to ma dokonce tendenci urvat a tlacit predek rovne ven z kruhu ... dela mi to pri levem skoro plnem rejdu ... (dela to od 35tkm)

plus mi lupe v rizeni pri rejdovani a nebo kdyz prejizdim v zatacce pomalu nerovnosti (kaminky, malinke dirky) - lupani mi dela na obe strany (dela to 35tkm)

plus pri prejezdu ostrych pricnych nerovnosti kovove klepe zadni naprava ... (zacalo od 65tkm) (auto jelo jednou v 5ti lidech jinak jezdi uplne prazdne max 2 lidi...)

v 60tkm zadni lozisko KO ;-)

zlata 306tka tam po 150tkm cinkala naprava ve predu a stacilo vymenit dva silentbloky ulozeni ramen, a jeden stabilizator, jinak aboslutne bez problemu od 0tkm do 180tkm ... jen tlumice ... ve 130tkm

kvaka EGR ventil :-)

[upravil dne 27/8/07 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

není špatný rameno (spodní) ? nebo spíše uložení silentbloky na něm ? A taky bych kouknul na poloosy

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem to nechal na technicke cele protrepat jak predek tak zadek...

predek je ze spoda celej ok (ramena, kulaky, stabiky) takze to vypada na axialni lozisko tlumice, ale to uz nejsou schopni zjistit

zadek je na kombiku resen komplikovaneji a ma stabilizatory, jeden z nich projevuje vetsi vuli v miste kde se pres silentblok spojuje s hlinikovym drzakem uprostred torzky, lec v norme ... cinkavy zvuk se neobjevil, ale hned jak jsem odjizdel tak hned na prvni vetsi nerovnosti naprava cinkla :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak vyreseno :-)

zadek dela rezerva (spatne usazena), vule na stabilizatorech neni, to co mela byt vule je normalni pracovni pohyb v tom kulovem lozisku,

a predek je, resp. byly blbe vyvazeny kola a je nacly stabik (klepani predku) pro zmenu ten ktery se jeste nemenil :-), ty trepaci stolice stoji za prd ... :myslim a technici STK taky :D a plny rejd je normalni, protoze na sterku pri pridani plynu to vzdy chce jit po tecne ven mi bylo vysvetleno :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.