Cat

Zkušenosti s čipováním HDI 66 Kw

32 posts in this topic

Zdravím. Jsem tu nováček. Před měsícem jsem si koupil 307 HDI 66 Kw. Uvítal bych větší výkon a snad i menší spotřebu. Zajímá mě jestli to má cenu čipovat. Hlavně jestli tím netrpí motor.Proto se obracím na toto fórum. Zatím předem díky za odpovědi. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebo to někdo nepotřebuje.... Já mám 79kW a jsem spokojenej...:roker

[upravil dne 26.8.2007 RychJ]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: RychJ

Nebo to někdo nepotřebuje.... Já mám 79kW a jsem spokojenej...:roker

[upravil dne 26.8.2007 RychJ]

Kámoš má Oktávku aje max spokojen po přešipování, tak proto se ptám. Spotřeba mu klesla o 1 litr a jede jako čert. :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Cat

Původně zaslal: RychJ

Nebo to někdo nepotřebuje.... Já mám 79kW a jsem spokojenej...:roker

[upravil dne 26.8.2007 RychJ]

Kámoš má Oktávku aje max spokojen po přešipování, tak proto se ptám. Spotřeba mu klesla o 1 litr a jede jako čert. :mrk

Mám 307 break 2.0HDI těch 79kW a stačí, nepotřebuju závodit, z toho už sem vyrost...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mám break ale těch 66 kW mi připadá málo. Taky nejsem žádný závodník, to už mám taky za za sebou. Jde mi hlavně o tu spotřebu. Mám momentální průměr 7,1 a to mi připadá dost. Se starou Toyotou 1,8D Z roku 1986 jsem jezdil za 5 litrů a to jsem jí nešetřil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Cat

Taky mám break ale těch 66 kW mi připadá málo. Taky nejsem žádný závodník, to už mám taky za za sebou. Jde mi hlavně o tu spotřebu. Mám momentální průměr 7,1 a to mi připadá dost. Se starou Toyotou 1,8D Z roku 1986 jsem jezdil za 5 litrů a to jsem jí nešetřil.

Já mám 7.0,ale převážně po Praze...Ted se chystám do Chorvatska, tak jsem zvědavej co to s ní udělá....:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stačí hledat ve fóru o pár stránek zpět a je tam o tom diskuze jako hrom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já o čipování uvažoval jen chvilku, ale pak jsem to pustil z hlavy....

A s tou spotřebou, nechápu jak můžete mít takové hodnoty. Kombinovaná mi nejde přes 6,2l, čistě ve městě se to samozřejmě blíží i k 7,5....teď třeba Chorvatsko, docela naloženej, zapnuté všechny spotřebiče k pohodlné jízdě (klima, radio, nabíjení navigace, autolednička....), na tempomatu většinou 130 km/hod. (upozorňuji že tempomat není úsporný) a celkový průměr za 2200km byl 6,0l/100km, což považuji za skvělý.

Share this post


Link to post
Share on other sites
na tempomatu většinou 130 km/hod. (upozorňuji že tempomat není úsporný) a celkový průměr za 2200km byl 6,0l/100km, což považuji za skvělý.

Tempomat je úsporný podle toho jak ho nastavíš. Zkus mu místo 130 dát jen 100 a uvidíš. Nicméně uznávám, že z kopce, kdy by člověk zcela sundal nohu z plynu a spotřeba mu klesla na 0, dává tempomat pokyn žrát kolem 1-2. Jinak já mám průměr 8,3/100. Městský okrajový provoz. Benzín.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Hhonza

Já o čipování uvažoval jen chvilku, ale pak jsem to pustil z hlavy....

A s tou spotřebou, nechápu jak můžete mít takové hodnoty. Kombinovaná mi nejde přes 6,2l, čistě ve městě se to samozřejmě blíží i k 7,5....teď třeba Chorvatsko, docela naloženej, zapnuté všechny spotřebiče k pohodlné jízdě (klima, radio, nabíjení navigace, autolednička....), na tempomatu většinou 130 km/hod. (upozorňuji že tempomat není úsporný) a celkový průměr za 2200km byl 6,0l/100km, což považuji za skvělý.

Já zase nějak nechápu, jak se můžeš dostat na tu tvou spotřebu...:D:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 2l 66kW a po 600km mám průměr 7.1 - cestování po Praze a 2x mimo Prahu. Teď už jen očekávám magické prolomení bariéry 7.0 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tempomat:

je opravdu úsporný, pokud se jedná o roviny. Jak musí do kopce přidávat např. ze 6 l (rovina) nad 7,5, tak už je to neekonomické.

Opakem by byl ruční plyn, který by držel spotřebu např. 6 l a rychlost by kolísala. No a mým snem by byl regulátor "něco mezi tempomatem a ručním plynem" který by zohledňoval obě hlediska - udržoval rychlost, ale do kopce by umožnil zpomalit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mám s tempomatom len pozitívne skúsenosti, jasné že ke´d ideš do kopca tak si pridá, ale zse keď ideš dolu kopcom, tak si uberie, tie údaje čo uvádzaš je asi okamžitá spotreba a tá je samozrejme rôzna. Z vlastnej praxe viem, že keď som mal nastavené 130 km/h, bola spotreba dosť vysoká okolo 6,5 l, ale keď som ubral na 125 km/h tak aj spotreba klesla pod 5 l, pri ceste do HR som prešiel cca 1950 km pri priemernej spotrebe 5,0 - podľa PP a priemernej rýchlosti 75 km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

pred 2 rokmi som na 307 hatchback 2.0 HDi 66 kW išiel do Chorvátska a späť + tam nejaké desiatky kilometrov za cca 5.1-5.2 l/100 km- dokonca pri ceste tam po príchode do cieľa /cca950 km/ som mal ešte cca 1/4 nafty v nádrži. pred rokom na FF II. kombi 1.6 benzín - priemer asi 7.2 l/100 km - pričom ten focus je dosť blbo sprevodovaný, pri tachometrových 135 km/hod na 5-ke točí asi 3900 ot./min, čo určite nie je dobre na spotrebu, a aj hluk od motora je nepríjemný pri takej dlhej ceste v noci. toho roku po peripetiách s focusom - zrážka so psom:grr - sme na druhý pokus išli na 307 2.0 HDi 66 kW, ktorá má už takmer 170 000 km nabehaných a priemerná spotreba cca 6.5 l/100 km, ale s veľkým strešným boxom + výrazne rýchlejšia jazda oproti posledným dvom rokom, aspoň podľa celkového času cesty. dúfam, že si tie čísla dobre pamätám.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Cat

Tak jsem se někam mrknul, asi jdu do toho.

http://www.bitpower.cz/index.php :myslim

Před měsícem koupil, dnes poprvé na foru Peugeot mrknul na Bitpower a hned jít do toho. Na foru Tunning je to psáno dost, tak nejdřív pročti a pak teprve rozhoduj. Já mám taky 66kW, ale nevím co pořád dál honit koně, když zvedněš o 18kW, po roce to bude zase málo a pak už to nejde víc. Jestli máš i řidící jednotku Siemens a ne Bosch, tak do toho bych vůbec nešel.

[upravil dne 27/8/07 bigoš]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bigoš

Původně zaslal: Cat

Tak jsem se někam mrknul, asi jdu do toho.

http://www.bitpower.cz/index.php :myslim

Před měsícem koupil, dnes poprvé na foru Peugeot mrknul na Bitpower a hned jít do toho. Na foru Tunning je to psáno dost, tak nejdřív pročti a pak teprve rozhoduj. Já mám taky 66kW, ale nevím co pořád dál honit koně, když zvedněš o 18kW, po roce to bude zase málo a pak už to nejde víc. Jestli máš i řidící jednotku Siemens a ne Bosch, tak do toho bych vůbec nešel.

[upravil dne 27/8/07 bigoš]

Já mám BOCH a proto o tom uvažuji. Zatím. Nemám platitlo bo jsem se vycinkal. Nakonec s toho možná sejde. To záleží na příspěvcích a platidle. To víš jsem nováček, tak se snažím dozvědět co nejvíc. Trošku mě mrzí moje spotřeba. Očekával jsem menší. Pro představu: Jsem Ostravy, ráno jedu do Hlučína pro kolegu. Celkem prázdné cesty. Z hlučína do Nošovic to je asi moje spořeba. Jak jsem na dálnici, Tak jedu 130 a už to bere i 8 litrů. Záleží na sklonu vozovky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Cat

Původně zaslal: bigoš

Původně zaslal: Cat

Tak jsem se někam mrknul, asi jdu do toho.

http://www.bitpower.cz/index.php :myslim

Před měsícem koupil, dnes poprvé na foru Peugeot mrknul na Bitpower a hned jít do toho. Na foru Tunning je to psáno dost, tak nejdřív pročti a pak teprve rozhoduj. Já mám taky 66kW, ale nevím co pořád dál honit koně, když zvedněš o 18kW, po roce to bude zase málo a pak už to nejde víc. Jestli máš i řidící jednotku Siemens a ne Bosch, tak do toho bych vůbec nešel.

[upravil dne 27/8/07 bigoš]

Já mám BOCH a proto o tom uvažuji. Zatím. Nemám platitlo bo jsem se vycinkal. Nakonec s toho možná sejde. To záleží na příspěvcích a platidle. To víš jsem nováček, tak se snažím dozvědět co nejvíc. Trošku mě mrzí moje spotřeba. Očekával jsem menší. Pro představu: Jsem Ostravy, ráno jedu do Hlučína pro kolegu. Celkem prázdné cesty. Z hlučína do Nošovic to je asi moje spořeba. Jak jsem na dálnici, Tak jedu 130 a už to bere i 8 litrů. Záleží na sklonu vozovky.

Tak to se mi zdá dost.Já spíš zase jezdím kratší trasy tak do 50km (studený motor), teď v létě bylo sice i dost delších tras, dovolená atd. ale kecům v techničáku průměr nevěřím a mám spotřebu od 5,5-6,3 podle délky těch tras. Taky jezdím většinou dost plný - osob 3x, skora každá tašku.:myslim

[upravil dne 27/8/07 bigoš]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.