Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

LPG AG DGI - auto nejede na plyn


Richard296

Recommended Posts

Zdravím Vás, včera jsem jel cca 120km cestu s vozíkem a při cestě zpět jsem se zastavil si něco koupit na zub. Při pokusu nastartovat (auto startovalo na plyn) motor chytl ale ihned zdechnul. Po třetím pokusu jsem přepnul na benzín a auto chytlo na žduch. Po cca 3 km jsem přepnul na plyn a auto po přepnutí chvilku jelo pak začalo škytat a potom zdechlo. Domů jsem dojel na benzín. Po cca 1h jsem auto nastartoval na benzín a při cestě mi přepnulo na plyn. Párkrát škytl a potom jelo téměř normálně na plyn. Dnes jsem s autem jel cca 20km a při provozu na benzín motor šel ok a po přepnutí na plyn při nižších obrátkách (cca 2.000-2.500) trochu ze začátku škytalo, ale potom jelo normálně.

Dle mého názoru by se mohlo jednat o ucpané nějaké sítko, pokud je někde na plynu nějaký filtr. Mohl by mě někdo poradit, kdo má zkušenosti s konstrukcí plynu AG DGI? Má uvedený systém filtr plynu(sítko)??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, dnes jak přijedu z práce tak se na to mrknu. O víkendu jsem najel cca 200km (2x100 po 50km) a plyn běžel perfektně. Pravděpodobně to možná souviselo s tažením vozíku a vysokými teplotami, které ten den byly. Dám ruku do ohně, že mám nějaké nečistoty v reduktoru a jestli tam je tak i filtr plynu. Plyn je ve voze od výroby, cca 8,5 roků a příští rok ho budu muset asi vymontovat (končí platnost revize na nádrži). Nová by stála cca 10.000 (toroid) vč. montáže a bez záruky na životnost ostatních komponentů. Ještě jsem zapomněl na poplatek za odhlášení bomby a přihlášení jiné v TP cca 2-4 tis Kč. Do systému nechci asi investovat a zkusím zkontrolovat pouze výše uvedený filtr a počkám co bude. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Richard296

Díky, dnes jak přijedu z práce tak se na to mrknu. O víkendu jsem najel cca 200km (2x100 po 50km) a plyn běžel perfektně. Pravděpodobně to možná souviselo s tažením vozíku a vysokými teplotami, které ten den byly. Dám ruku do ohně, že mám nějaké nečistoty v reduktoru a jestli tam je tak i filtr plynu. Plyn je ve voze od výroby, cca 8,5 roků a příští rok ho budu muset asi vymontovat (končí platnost revize na nádrži). Nová by stála cca 10.000 (toroid) vč. montáže a bez záruky na životnost ostatních komponentů. Ještě jsem zapomněl na poplatek za odhlášení bomby a přihlášení jiné v TP cca 2-4 tis Kč. Do systému nechci asi investovat a zkusím zkontrolovat pouze výše uvedený filtr a počkám co bude. Díky

Ještě to může být gumová membrána ve směšovači. :myslim

Ta má životnost cca 6 let, postupně tvrdne a nemá pak správnou funkci. :(

[upravil dne 27/8/07 Pinďa]

post-0-14109596280356_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pinďa

Původně zaslal: Richard296

Díky, dnes jak přijedu z práce tak se na to mrknu. O víkendu jsem najel cca 200km (2x100 po 50km) a plyn běžel perfektně. Pravděpodobně to možná souviselo s tažením vozíku a vysokými teplotami, které ten den byly. Dám ruku do ohně, že mám nějaké nečistoty v reduktoru a jestli tam je tak i filtr plynu. Plyn je ve voze od výroby, cca 8,5 roků a příští rok ho budu muset asi vymontovat (končí platnost revize na nádrži). Nová by stála cca 10.000 (toroid) vč. montáže a bez záruky na životnost ostatních komponentů. Ještě jsem zapomněl na poplatek za odhlášení bomby a přihlášení jiné v TP cca 2-4 tis Kč. Do systému nechci asi investovat a zkusím zkontrolovat pouze výše uvedený filtr a počkám co bude. Díky

Ještě to může být gumová membrána ve směšovači. :myslim

Ta má životnost cca 6 let, postupně tvrdne a nemá pak správnou funkci. :(

[upravil dne 27/8/07 Pinďa]

hele ty jsi membranu menil sam ? Sorry, uz jsem zase zapomel jakej mas system DGi od AG? kolik byla cena ? Ja mam najeto neco pres 80 000km od roku 2001, zatim mi trvrdili ze neni treba menit, menil jsem akorat filtrik na vstupu do vyparniku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Pinďa

Původně zaslal: Richard296

Díky, dnes jak přijedu z práce tak se na to mrknu. O víkendu jsem najel cca 200km (2x100 po 50km) a plyn běžel perfektně. Pravděpodobně to možná souviselo s tažením vozíku a vysokými teplotami, které ten den byly. Dám ruku do ohně, že mám nějaké nečistoty v reduktoru a jestli tam je tak i filtr plynu. Plyn je ve voze od výroby, cca 8,5 roků a příští rok ho budu muset asi vymontovat (končí platnost revize na nádrži). Nová by stála cca 10.000 (toroid) vč. montáže a bez záruky na životnost ostatních komponentů. Ještě jsem zapomněl na poplatek za odhlášení bomby a přihlášení jiné v TP cca 2-4 tis Kč. Do systému nechci asi investovat a zkusím zkontrolovat pouze výše uvedený filtr a počkám co bude. Díky

Ještě to může být gumová membrána ve směšovači. :myslim

Ta má životnost cca 6 let, postupně tvrdne a nemá pak správnou funkci. :(

[upravil dne 27/8/07 Pinďa]

hele ty jsi membranu menil sam ? Sorry, uz jsem zase zapomel jakej mas system DGi od AG? kolik byla cena ? Ja mam najeto neco pres 80 000km od roku 2001, zatim mi trvrdili ze neni treba menit, menil jsem akorat filtrik na vstupu do vyparniku

Ta informace o životnosti membrán je od servisáka LPG. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem poslal dotaz na zástupce AG o jaký problém se asi jedná. Pravděpodobně se jedná o závadu na vstřikovči, který stojí cca 12.000Kč, ale nejde sehnat. Výměna za nový vstřikovač by stála cca 20.000Kč (vč. řídící jednotky). Takže jsem zatím dojezdil na LPG. Zkusím rozebrat vstřikovač a zkontrolovat jeho technický stav. Nedělal to někdo? Nemá někdo fotografie rozebraného vstřikovače?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jedná se pravděpodobně o ten inektor, který máš v krabičce pod filtrem. Má jeden plynový vstup a čtyři vývody (ke každému válci jeden). Ze spodní strany je nějaký kolečko. Za provozu na LPG cvaká.

[upravil dne 7.9.07 Richard296]

[upravil dne 7.9.07 Richard296]

[upravil dne 7.9.07 Richard296]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás. Potřeboval bych poradit. Mám P 307 SW, LPG AG SGI. Vždy startuje na benzín a po zahřátí motoru na 45°C dojde automaticky k přepnutí na plyn. Vše bez problémů. Problém nastává při startování teplého motoru ( např. po nákupu v hypermarketu), kdy ho musím velmi dlouho startovat, aby naskočil. Teplý motor startuje stále na benzín a okamžitě přepíná na LPG. Pokud jedu pouze na benzín tak veškeré starty jsou na první otočení. Svíčky originál BOSCH jsem zkusil vyměnit za NGK a výsledek stále stejný. Poraďte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...