Richard296

LPG AG DGI - auto nejede na plyn

13 posts in this topic

Zdravím Vás, včera jsem jel cca 120km cestu s vozíkem a při cestě zpět jsem se zastavil si něco koupit na zub. Při pokusu nastartovat (auto startovalo na plyn) motor chytl ale ihned zdechnul. Po třetím pokusu jsem přepnul na benzín a auto chytlo na žduch. Po cca 3 km jsem přepnul na plyn a auto po přepnutí chvilku jelo pak začalo škytat a potom zdechlo. Domů jsem dojel na benzín. Po cca 1h jsem auto nastartoval na benzín a při cestě mi přepnulo na plyn. Párkrát škytl a potom jelo téměř normálně na plyn. Dnes jsem s autem jel cca 20km a při provozu na benzín motor šel ok a po přepnutí na plyn při nižších obrátkách (cca 2.000-2.500) trochu ze začátku škytalo, ale potom jelo normálně.

Dle mého názoru by se mohlo jednat o ucpané nějaké sítko, pokud je někde na plynu nějaký filtr. Mohl by mě někdo poradit, kdo má zkušenosti s konstrukcí plynu AG DGI? Má uvedený systém filtr plynu(sítko)??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě filtr plynu by měl být u každého auta na plyn.Já u své škodovky ho mám,ale abych pravdu řekl nikdy jsem ho ani nečistil a to mám na plyn najeto 110 000 km.Snad se někdo ozve kdo má konstrukci AG DGI a porádí ti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AG DGI mám, stejný problém jsem měl a byl naprosto zasviněný reduktor. Zajeď s tím někam do servisu. Ale na Moravě Ti žádný doporučit neumím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky, dnes jak přijedu z práce tak se na to mrknu. O víkendu jsem najel cca 200km (2x100 po 50km) a plyn běžel perfektně. Pravděpodobně to možná souviselo s tažením vozíku a vysokými teplotami, které ten den byly. Dám ruku do ohně, že mám nějaké nečistoty v reduktoru a jestli tam je tak i filtr plynu. Plyn je ve voze od výroby, cca 8,5 roků a příští rok ho budu muset asi vymontovat (končí platnost revize na nádrži). Nová by stála cca 10.000 (toroid) vč. montáže a bez záruky na životnost ostatních komponentů. Ještě jsem zapomněl na poplatek za odhlášení bomby a přihlášení jiné v TP cca 2-4 tis Kč. Do systému nechci asi investovat a zkusím zkontrolovat pouze výše uvedený filtr a počkám co bude. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam automatiku BRC Lovato a zatial som taketo problemy nemal. Co sa tyka tanku, tak v Polsku sa daju zohnat ovela lacnejsie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Richard296

Díky, dnes jak přijedu z práce tak se na to mrknu. O víkendu jsem najel cca 200km (2x100 po 50km) a plyn běžel perfektně. Pravděpodobně to možná souviselo s tažením vozíku a vysokými teplotami, které ten den byly. Dám ruku do ohně, že mám nějaké nečistoty v reduktoru a jestli tam je tak i filtr plynu. Plyn je ve voze od výroby, cca 8,5 roků a příští rok ho budu muset asi vymontovat (končí platnost revize na nádrži). Nová by stála cca 10.000 (toroid) vč. montáže a bez záruky na životnost ostatních komponentů. Ještě jsem zapomněl na poplatek za odhlášení bomby a přihlášení jiné v TP cca 2-4 tis Kč. Do systému nechci asi investovat a zkusím zkontrolovat pouze výše uvedený filtr a počkám co bude. Díky

Ještě to může být gumová membrána ve směšovači. :myslim

Ta má životnost cca 6 let, postupně tvrdne a nemá pak správnou funkci. :(

[upravil dne 27/8/07 Pinďa]

post-0-14109596280356_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pinďa

Původně zaslal: Richard296

Díky, dnes jak přijedu z práce tak se na to mrknu. O víkendu jsem najel cca 200km (2x100 po 50km) a plyn běžel perfektně. Pravděpodobně to možná souviselo s tažením vozíku a vysokými teplotami, které ten den byly. Dám ruku do ohně, že mám nějaké nečistoty v reduktoru a jestli tam je tak i filtr plynu. Plyn je ve voze od výroby, cca 8,5 roků a příští rok ho budu muset asi vymontovat (končí platnost revize na nádrži). Nová by stála cca 10.000 (toroid) vč. montáže a bez záruky na životnost ostatních komponentů. Ještě jsem zapomněl na poplatek za odhlášení bomby a přihlášení jiné v TP cca 2-4 tis Kč. Do systému nechci asi investovat a zkusím zkontrolovat pouze výše uvedený filtr a počkám co bude. Díky

Ještě to může být gumová membrána ve směšovači. :myslim

Ta má životnost cca 6 let, postupně tvrdne a nemá pak správnou funkci. :(

[upravil dne 27/8/07 Pinďa]

hele ty jsi membranu menil sam ? Sorry, uz jsem zase zapomel jakej mas system DGi od AG? kolik byla cena ? Ja mam najeto neco pres 80 000km od roku 2001, zatim mi trvrdili ze neni treba menit, menil jsem akorat filtrik na vstupu do vyparniku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Pinďa

Původně zaslal: Richard296

Díky, dnes jak přijedu z práce tak se na to mrknu. O víkendu jsem najel cca 200km (2x100 po 50km) a plyn běžel perfektně. Pravděpodobně to možná souviselo s tažením vozíku a vysokými teplotami, které ten den byly. Dám ruku do ohně, že mám nějaké nečistoty v reduktoru a jestli tam je tak i filtr plynu. Plyn je ve voze od výroby, cca 8,5 roků a příští rok ho budu muset asi vymontovat (končí platnost revize na nádrži). Nová by stála cca 10.000 (toroid) vč. montáže a bez záruky na životnost ostatních komponentů. Ještě jsem zapomněl na poplatek za odhlášení bomby a přihlášení jiné v TP cca 2-4 tis Kč. Do systému nechci asi investovat a zkusím zkontrolovat pouze výše uvedený filtr a počkám co bude. Díky

Ještě to může být gumová membrána ve směšovači. :myslim

Ta má životnost cca 6 let, postupně tvrdne a nemá pak správnou funkci. :(

[upravil dne 27/8/07 Pinďa]

hele ty jsi membranu menil sam ? Sorry, uz jsem zase zapomel jakej mas system DGi od AG? kolik byla cena ? Ja mam najeto neco pres 80 000km od roku 2001, zatim mi trvrdili ze neni treba menit, menil jsem akorat filtrik na vstupu do vyparniku

Ta informace o životnosti membrán je od servisáka LPG. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jsem poslal dotaz na zástupce AG o jaký problém se asi jedná. Pravděpodobně se jedná o závadu na vstřikovči, který stojí cca 12.000Kč, ale nejde sehnat. Výměna za nový vstřikovač by stála cca 20.000Kč (vč. řídící jednotky). Takže jsem zatím dojezdil na LPG. Zkusím rozebrat vstřikovač a zkontrolovat jeho technický stav. Nedělal to někdo? Nemá někdo fotografie rozebraného vstřikovače?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To asi myslíš to v té krabičce pod filtrem. :myslim

[upravil dne 6/9/07 Pinďa]

post-0-14109596358239_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jedná se pravděpodobně o ten inektor, který máš v krabičce pod filtrem. Má jeden plynový vstup a čtyři vývody (ke každému válci jeden). Ze spodní strany je nějaký kolečko. Za provozu na LPG cvaká.

[upravil dne 7.9.07 Richard296]

[upravil dne 7.9.07 Richard296]

[upravil dne 7.9.07 Richard296]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím Vás. Potřeboval bych poradit. Mám P 307 SW, LPG AG SGI. Vždy startuje na benzín a po zahřátí motoru na 45°C dojde automaticky k přepnutí na plyn. Vše bez problémů. Problém nastává při startování teplého motoru ( např. po nákupu v hypermarketu), kdy ho musím velmi dlouho startovat, aby naskočil. Teplý motor startuje stále na benzín a okamžitě přepíná na LPG. Pokud jedu pouze na benzín tak veškeré starty jsou na první otočení. Svíčky originál BOSCH jsem zkusil vyměnit za NGK a výsledek stále stejný. Poraďte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.