Sign in to follow this  
Followers 0
Pája Rybišár

Kulové čepy

27 posts in this topic

Dobré poledne,chci se zeptat,jestli nemáte náhodou někdo nějakej fígl jak demontovat spodní kulové čepy z těhlice?Je mi jasné že tam jsou našroubované a že byly zajištěné,ale vše jsem odjistil,tloukl do toho jak hluchy do vrat,měl jsem to ve svěráku,kloudný sika kleště jsem měl a stále nic..už si fakticky nevím rady:bojim:(Nechce se mi to davat za many do servisu.Děkuji všem...;):papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem je šplíchnul WD sprejem, odborníci ale říkají, že je prý nejlepší brzdová kapalina - ale ta červená - přej se kdysi dávala do lehkejch malejch náklaďáčků.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm přesně tak autogen nemám a i kdyby,tak se trochu bojím o ložisko,mam s tím špatnou zkušenost...jednou jsem o trošinku víc nahřál vlečné rameno na 4x4 a kolové ložisko bylo v čoudu:(

No a WD-40 jsem taky zkoušel...ale přesto díky za ochotu pomoci;):super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není úplnou výjímkou, že se musí těhlice vyndat, upnout do svěráku, čep uříznout flexou, a navařit na něj COčkem obrovskou matici (odhadem okolo 50mm) - a i potom to leckdy jde utrhnout jen dvoumetrovou trubkou, vzduchová pistole (podotýkám kvalitní) to ani tak nepovolila. Vyzkoušeno i na vlastní kůži při výměně čepů před prodejem mého bývalého kombíka - vědět to dřív, rovnou bych si do servisu vzal jinou celou těhlici, kterých jsem měl několik, ušetřil bych si tehdy práci...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mirec.dk.406

skús to dať na platničku na sporák trošku zohriať a vyskúšať či to pôjde dolu

jako vtip dost dobré , maš bod!:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

Dobré poledne,chci se zeptat,jestli nemáte náhodou někdo nějakej fígl jak demontovat spodní kulové čepy z těhlice?Je mi jasné že tam jsou našroubované a že byly zajištěné,ale vše jsem odjistil,tloukl do toho jak hluchy do vrat,měl jsem to ve svěráku,kloudný sika kleště jsem měl a stále nic..už si fakticky nevím rady:bojim:(Nechce se mi to davat za many do servisu.Děkuji všem...;):papa

Nečetl jsi můj příspěvek?

Pročti to.

Pak taky toto, kde to popisuji, jak to šlo na 505 povolit:

Ten klíč ti můžu předat, nebo poslat... Mě je k ničemu.

(Teda sem si dal s tím hledáním příspěvků, tak si je prosím přečti, protože už to znova celé psát nechci.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moc děkuju,:superuž jsem stím chtěl hodit o zem...kolik chceš za ten nástavec?:mad:

a nepoškodí se kolové ložisko dyž nahřeji těhlici??:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

Moc děkuju,:superuž jsem stím chtěl hodit o zem...kolik chceš za ten nástavec?:mad:

a nepoškodí se kolové ložisko dyž nahřeji těhlici??:bojim

Pájo, opakuji:

Přečti si mé příspěvky, jak jsem to nakonec povolil, zjistíš, že to šlo bez nahřátí tupým sekáčem a velkou palicí...

Hlavně jsme to předtím pěkně pomlátili a jak se to utrhne, tak to jde, je tam jemný závit...

Nenahřívali jsme to, a vůbec - když jedeš, tak se ti taky ložisko zahřívá...

Jestli to vydrží ložisko nevím.

Za ten klíč nechci nic, protože jak sis určitě přečetl v příspěvku, dal mi jej Dundee a já jej předávám dál...

Je ted' u mě, v Praze. Možno poštou nebo osobně...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak pokud nemáš možnost použít na nahřátí autogen zkus si někde půjčit PB letlampu co se používá na svařování topení. Vypadá to jako velký sprej s hořákem a je to super že je to malý a můžeš to v pohodě použít třeba venku když něco děláš na autě a ten autogen prostě není k dispozici. Já jsem to teď s úspěchem použil na povolení utrženýho šroubu na autě. Kdyby jsi si to chtěl koupit tak to prodávají za cca 1200,-.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Není úplnou výjímkou, že se musí těhlice vyndat, upnout do svěráku, čep uříznout flexou, a navařit na něj COčkem obrovskou matici (odhadem okolo 50mm) - a i potom to leckdy jde utrhnout jen dvoumetrovou trubkou, vzduchová pistole (podotýkám kvalitní) to ani tak nepovolila. Vyzkoušeno i na vlastní kůži při výměně čepů před prodejem mého bývalého kombíka - vědět to dřív, rovnou bych si do servisu vzal jinou celou těhlici, kterých jsem měl několik, ušetřil bych si tehdy práci...

Desnej problem 405, 406 vzdy to rezu flexou zaroven s tehlici, vetsinou to pak samo povoli, pokud ne platkem pilky skoro rozriznu

(ohled na zavit)potom bac kladivem a jak to praskne, je vyhrano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale dneska jsem byl celej den na zavodech,tak jdu se stim mořit zitra a pujcim si na to 2kg kladivo a když ani to ne,tak zkusim privařit matici...uvidime,kazdopadne diky za pomoc,tvuj prispěvek jsem čital 2xdikna ten klič by jsme se jestě domluvily...uvidime..dikez:super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

Ale dneska jsem byl celej den na zavodech,tak jdu se stim mořit zitra a pujcim si na to 2kg kladivo a když ani to ne,tak zkusim privařit matici...uvidime,kazdopadne diky za pomoc,tvuj prispěvek jsem čital 2xdikna ten klič by jsme se jestě domluvily...uvidime..dikez:super:papa

Není problém ti ho poslat poštou.

Hlavně si vem tupej sekáč a o ten chodník...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

2 kg kladivo, a půjčíš? Srandisto, to kladivo si kup, a ne 2kg, ale aspoň 5kg.

Nezapomněl na tu dvojku napsat nulu ??? :myslim:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 kg kladivo, a půjčíš? Srandisto, to kladivo si kup, a ne 2kg, ale aspoň 5kg

Tý jo 5kg snad ani neuzvednu:D...no pokusím se sehnat co největší,protože dnes se nikam do města nedostanu..:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

5kg kladivo? Mám myslím 9kg kladivo "lenina,, to už cítíš v ruce, že něco držíš a věřím, že by si s ním i povolil..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.