Sign in to follow this  
Followers 0
Péťa

Sednu do auta, otočím klíčkem...

17 posts in this topic

... a nenastartuji :( Startér s motorem točí, ale ten ne a ne chytnout. Mám podezření na palivové čerpadlo. Napětí do něj jde a ohmetr ukazuje, že vinutí není přerušené, ale víc jsem na ulici (s dostupnými prostředky) zkotrolovat nedokázal. A protože v pátek ráno mám odjíždět na "dovolenou" do Olomouce, tak to neřeším a auto stojí v servisu. Ještě, že se to stalo mě a ne Martině, která uplynulých 14 dní s pežotkem jezdila téměř nonstop s děckama.

Po otočení klíčkem a pozhasínání kontrolek zůstanou svítit kontrolka nabíjení a kontrolka hned vpravo od ní (takové čerpadýlko).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Peta

... a nenastartuji :( Startér s motorem točí, ale ten ne a ne chytnout. Mám podezření na palivové čerpadlo. Napětí do něj jde a ohmetr ukazuje, že vinutí není přerušené, ale víc jsem na ulici (s dostupnými prostředky) zkotrolovat nedokázal. A protože v pátek ráno mám odjíždět na "dovolenou" do Olomouce, tak to neřeším a auto stojí v servisu. Ještě, že se to stalo mě a ne Martině, která uplynulých 14 dní s pežotkem jezdila téměř nonstop s děckama.

Po otočení klíčkem a pozhasínání kontrolek zůstanou svítit kontrolka nabíjení a kontrolka hned vpravo od ní (takové čerpadýlko).

Dobijení, mazání, a diagnostika je normalní pokud neběží motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Dobijení, mazání, a diagnostika je normalní pokud neběží motor.

No, tý kontrolky jsem si nikdy nevšimnul, ale já je taky nikdy nestudoval. Moje filosofie je: "Otevřít, nastartovat, odjet" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by mě zajímalo, co to tedy nakonec je! Před nedávnem mi odešlo čerpadlo. Taky mám benzínák, taky s LPG :-). Jestli ono to čerpadlo nějak víc trpí, když se točí jen občas :-).

Perlička: V servisu poblíž Dvora Králové (autorizovaný) mi řekli, že se s tím ještě nesetkali a že objednání může být i 3 měsíce. Tak jsem jel do Trutnova (Škoda s Peugeotem dohromady), tam mi čerpadlo i s těsněním dali hned druhý den. A ještě mi dali slevu 10 procent, že jsem musel čekat! Výměna byla jednoduchá....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to čerpadlem, potvrzeno. Ale také mám problém ho sehnat :( Zítra pro něj asi pojedu do Vrchlabí, abych mohl odjet do Olomouce. Co to bylo za servis v TU?

Jinak k tomu LPG - ruku do ohně bych za to nedal, ale dle mého názoru to čerpadlo běží i při provozu na LPG, jen se benzí točí kolem dokola. Až budeme čerpadlo dávat do nádrže a bude-li k tomu čas, příležitost a chuť, tak to vyzkoušíme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tím čerpadlem je to různé, záleží na typu LPG, některé jen uzavře vstřiky a některé i vypíná čerpadlo. Mě běží čerpadlo pořád.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo ještě - chce to mít aspoň 1/4 nádrže benzínu. Jak tam necháš jenom kapku na nastartování a čerpadlo běží pořád, tak se může kazit (chvilkama je venku z benzínu a to mu vadí.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar

kdyžtak čtu o čerpadlech , mě nedávno taky odešlo (100m od baráku)

Jen by mě zajímalo jak se pohybuje kde cena.

Já ho sehnal za 4600,- (jen samotné čerpadlo bez plováku a plast. obalu)

Jo a servisák říkal , že radši 1/4 nádrže minimum, aby se dostatečně chladilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

Jo ještě - chce to mít aspoň 1/4 nádrže benzínu. Jak tam necháš jenom kapku na nastartování a čerpadlo běží pořád, tak se může kazit (chvilkama je venku z benzínu a to mu vadí.)

Já tankuji vždy do plné a obvykle tu plnou nádrž mívám. Dokupuji tak okolo půlky. Právě kvůli čerpadlu. Teď ale auto jezdilo 14 dní až měsíc s minimem v nádrži (kontrolka ale ještě ani neblikala), protože jsem chtěl natankovat až na Moravě, kde je benzín podstatně levnější než u nás :D (no, on je vlastně všude levnější než v Náchodě). Tak se mi to šetření vyplatilo (ale třeba by odešlo i tak ;) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám podobné problémy. Při startování (vždy na benzin pak automat. na plyn)motor chytne a vzápětí zhasne (do1s) pak ještě jednou a na potřetí už chytne ale motor běží nepravidelně-dokud jede na benzin. Při vytočení do vyšších otáček auto jede ale je takové přidušené (stále benzin). Při běžném provozu mi chvilku po rozjezdu přepíná na LPG a auto jede jak z partesu. Byl jsem s tím v místním servisu s diagnostikou, prošli běžné věci, vyzkoušeli vstřiky-údajně vše OK. Diagnostika ukázala údajně nějakou obecnou chybu při spalování. Dál nevěděli a posílají mě k HS Auto Peugeot ČB. Jak se projevovala závada u vás? Mohlo by to být u mě taky čerpadlem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo mi to taky dělalo a místní opravář mi taky řekl že vstřiky jsou ok a v pažoutu pak zjistili že je to právě vstřikama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 zaxon

Měnils všechny vstřiky nebo jen nějaké? Dělali ti to u autorizovaného Peugeotservisu? A co ta sranda stála?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechal jsem je vyčistit ultrazvukem,moc to nepomohlo ,ale neměnil jsem je,bylo by škoda dávat nové když jezdím na lpg.Nové stojí kolem 6000.Asi budu shánět na vrakáči.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě čerpadlo běží jen chvilku, než přepne na LPG.

Koupil jsem nové za 5700 komplet vč. těsnění.

Servis PEUGEOT v Trutnově je nejspíš Autostyl, ale nevím to přesně...

Při té poruše mě zaujalo, že display PP nenapíše nic. Taky by tam mohli dát kontrolu dávkování paliva tlakovým spínačem :-)

Velice mě však pobavilo, že mi v AutoQUALT řekli, že to ještě nikdy neobjednávali. Asi moc 406 tek neprodali:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byl jsem v HS Auto ČB na diagnostice (1047Kč), prý je vadná lišta ke svíčkám. :myslim Tu jsem musel měnit ale asi před 3 měsíci. Takže jsem se vrátil do místního servisu a budu reklamovat lištu. Slíbili obratem objednat novou a tak uvidím. Jestli to klapne, tak budu mít konečně pokoj a auťák v cajku!

[upravil dne 15.9.2007 Dalick]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurá, nová lišta odstranila problém se startováním. Diagnostika však svítí dál. A proto se ptám: odstraní-li se příčina závady, přestane svítit diagnostika v autě nebo se musí na počítač a závada smazat v řídící jednotce? Teď totiž nevím jestli ta lišta byl ten problém nebo mám ještě jiný problém, když ta kontrolka diagnostiky pořád svítí. Poradí někdo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrolka by měla po několikerém nastartování sama zhasnout ( alespoň mně vždy později zhasla). Záznam o poruše však zůstane v paměti, dokud jej nevymaží z paměti v servisu. Také mi několikrát ta potvůrka zasvítila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.