Sign in to follow this  
Followers 0
Supersonic

Snímač brzdové kapaliny

12 posts in this topic

Zdravím Vás, měl bych na Vás dotaz ohledně snímače brzdové kapaliny na mé 405ce. Už jsem psal přímo do fóra 405ek, ale bez úspěchu:( Na nádobce s brzdovkou mám dva kontakty, jeden 3-pin (od ABS) a jeden 2-pin (snímač hladiny brzdové kapaliny). Celý problém je v tom, že když připojím 2-pin (snímač hladiny), tak z brzdové kapaliny cca po 30 vteřinách potom, co otočím klíček do první polohy, začne stoupat hustý bílý dým a kapalina se začně "vařit":o Nesetkal jste se s tím někdo??? Od bývalého majitele akorát vím, že to měl odpojené (auto normálně brzdí), protože to také zkoušel připojit, ale dělalo mu to samé. Už opravdu nevím, takže mám jen jedinou prosbu, POOMOOOOOC:grr:grr:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

zrejme bude nekde problem, ale to chce promerit. Tezko Ti takhle nekdo poradi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to tak připadá, jako zkrat v tom obvodu, co to snímá. Nejspíš tam má jít nějaký slabý proud (přes nějaký hlídací obvod) a místo toho se tam dostává plné napětí a dělá z toho

snímání topné těleso.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: eljan

Mě to tak připadá, jako zkrat v tom obvodu, co to snímá. Nejspíš tam má jít nějaký slabý proud (přes nějaký hlídací obvod) a místo toho se tam dostává plné napětí a dělá z toho

snímání topné těleso.

a co ak ten snimac v nadobke je vadny?? ako moze byt skrat v obvode a pritom by sa prehrievalo cidlo na brzd. kvapalinu ? Velky prud ti prechadza do cidla v kvapaline a tym padom sa to tam vari. Inde skrat nemoze byt. Skus si pozicat od niekoho ineho to cidlo a vylucovacou metodou na to prist.

P.S. alebo tam daj nejaku inu zataz napr. ziarovecku, ktora sa len rozsvieti.

P.S. multimetrom skus odmerat odber prudu ktory ide do toho cidla ked sa to vari. len pre info.

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ajven

Původně zaslal: eljan

Mě to tak připadá, jako zkrat v tom obvodu, co to snímá. Nejspíš tam má jít nějaký slabý proud (přes nějaký hlídací obvod) a místo toho se tam dostává plné napětí a dělá z toho

snímání topné těleso.

a co ak ten snimac v nadobke je vadny?? ako moze byt skrat v obvode a pritom by sa prehrievalo cidlo na brzd. kvapalinu ? Velky prud ti prechadza do cidla v kvapaline a tym padom sa to tam vari. Inde skrat nemoze byt. Skus si pozicat od niekoho ineho to cidlo a vylucovacou metodou na to prist.

P.S. alebo tam daj nejaku inu zataz napr. ziarovecku, ktora sa len rozsvieti.

P.S. multimetrom skus odmerat odber prudu ktory ide do toho cidla ked sa to vari. len pre info.

:papa

Určitě to proměřím, ale jak jsem se koukal na tu nádobku, tak všechno je to lisované v sobě a nenapadá mě nic jiného, jak to při nejhorším vyměnit, než s celou nádobkou:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže mám tu upřesnění problému, včera jsem si konečně udělal čas. Na Vaši radu jsem přeměřil napětí i proud, co by měli jít z toho dvou pinu do snímače hladiny brzdové kapaliny. A k mému musím říct velikému překvapení vůbec nic, naprosto vůbec nic:o Takže teď už jsem opravdu v koncích. Nenapadá Vás heště něco??? Předem moc díky za všechny rady!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je opravdu divný - žádný "U" - napětí ani "I"- proud ?

Měřils to i za chodu motoru ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: myryn

To je opravdu divný - žádný "U" - napětí ani "I"- proud ?

Měřils to i za chodu motoru ??

Měřil jsem to v druhé poloze klíčku, kdy by to mělo svítit na přístrojovce, bez zatažené ruční brzdy:myslim Nevíte někdo, jak se potom přeměřuje amotné čidlo v expanzce a ten tří pin od ABSka??? Prozatím díky:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě se chci zeptat, mají ty dva konektory mezi sebou nějakou návaznost??? V knize jsou označeny oba jako snímače hladiny brzdové kapaliny, jen jsou rozděleny na stupně 1 a 2, takže jestli třeba neřeším dvou pin a on není funkční třeba tří pin díky provázanosti mezi sebou, co Vy na to:myslim:myslim??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jóóó´, tož to nevím.

Mám sice "x" tzv. chytrejch knížek" - ale když něci potřebuju, tož to tam néééénííííííí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pořád se to ještě projevuje, že se to při zapojených drátech ohřívá a kouří? Přece musí existovat nějaký způsob, jak se k tomu dopátrat! Druhá věc je, jestli není jednodušší se s tím smířit a při každém otevření motoru mrknout na hladinu v nádobce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No pořád, jezdím s vypojeným konektorem, protože když ho zapojím, tak se ta brzdovka v expanzce úplně rozsvítí:myslim Navíc jsem včera opět podle knihy zkoušel pár věcí, mimo jiné i projení konektoru a měla se rozsvítit kontrolka, to se nestalo, takže to bude asi rozsáhlejší:roll:roll Jakmile bude trochu času, tak to vezmu z jedné vody na čisto:D Prozatím díky za rady a pokud by Vás něco napadlo, budu moc rád:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.