LU2 Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 Zdravim, Nejaky cas mi muj Peugeot 405, (r.v.92-novy model, 1.9D 47kW) spatne startoval, jakoby nezhavil a vcera mi odeslo relatko na zhaveni. Kdyz chci nastartovat, otocim klicek do polohy na zhaveni a v tom relaktu to zacne chrcet. Zajel jsem tedy do Elitu a poridil rele nove. Vymenil jsem ho a zkusil nastartovat. Nic se nestalo, kdyz jsem mel klicek v prvni poloze svitila jenom kontrolka baterky, tak jako vzdy, ale v druhe poloze vsechny kontrolky pohasly a ani se nerosvitila kontrolka zhaveni(ta oranzova spiralka), zkusil jsem tuknout jeste treti polohu jako na starter, ale vubec nic to neudelalo.vsechno jsem tedy vypnul a kouknul jsem se do motoru jeslti je vse ok.K memu prekvapeni byly dva kabilky co vedou do toho relatka speceny. Byly to ty co vedou do toho konektoru(zlutej a zluto-zelenej). Postupne jsem rozebiral kabelovy svazek ve kterem byly vedeny a kontroloval rozsah skod. Cele poskozene kabely jsem vymenil. Jelikoz jsem si myslel ze se spekly diky poskozenemu relatku, zkusil jsem znova nazhavit s vysledkem, ze se kabely zacaly znova pripekat. Kdyz to shrnu: - Z fungl novym relatkem se mi pecou kabely co jdou do toho konektoru(zlutej a zelenozlutej) - Puvodni rele nefunguje, protoze v nem chrci, ale kabely se nepecou Nevite nekdo kde muze byt problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanley.hl Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 Vypadá to , že došlo ke skratu na kostru někde u žhavicích svíček . Zkus je odpojit u přívodu od relé. Pokud potom se bude chovat vše jak má , kontroluj jednu svíčku po druhé. Staré relé patrně uhořelo od procházejícího proudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackrider Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 zkontroloval si typ toho relatka jestli neni nahodou jine ,muze se stat ze ti prodali jine ale mozna ze to je blbost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackrider Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 jj nebo se stalo to co pise stanley .hl ze tam mas nekde zkrat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LU2 Odesláno 22. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 Zhavici svicky jsem tak daval o vikendu nove, myslel jsem si ze to spatne startuje kuli nim. Prekontroluju to. Rele myslim, ze je spravne, prinesl jsem do prodejny to stare a chlapik to cislo z nej nabusil rovnou do pocitace na dal mi novy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LU2 Odesláno 22. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 Tak jsem zkusil zapojit jenom ten konektor co vede do toho rele. Kabel co vede ke svickam a kabel co vede k alternatoru jsem nechal odpojeny. Kontrolka zhaveni se nerozsviti a ani kdyz chci startovat to neda ani tuk. Opet se silne zahriva ten zlutej kablik:-((( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackrider Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 a zkousel si normalne to promerit nkym merakem kazdou zhavku zvlast jestli to nemuze delat jedna znich ze mas treba spatnej kontakt ono se spatne radi kdyz to clovek nevidi ,spatnej kontakt jako ze ti to jde primo na kostru a proto se ti pecou kabely nevim j [upravil dne 22.8.07 Blackrider] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LU2 Odesláno 22. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 jojo promeroval jsem ten kabl k svickam a v pohode. Jenom nevim jestli me spravne chapes, nepece se mi ten kabel co je k svickam (je celkem tlustej), ale pece se mi takovej tenkej(asi nejakej ridici, ci co) co se zapojuje do toho relatka v tom konektoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blackrider Odesláno 22. srpen 2007 Sdílet Odesláno 22. srpen 2007 zajimave nechces sem hodit foto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LU2 Odesláno 23. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2007 Takhle to vypada. K1.87 M5 - Jde ke zhavicim svickam K1.30 B+ M6 - Jde k Alternatoru Me se pecou draty na tom konektoru (myslim, ze to jsou 1 a 2) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LU2 Odesláno 23. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2007 Rele je umistene na bocnim krytu akumulatoru a vypada takhle: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LU2 Odesláno 24. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2007 Tak sem zkusil promerit i vsechny kabely co s tim maji co docineni, jestli nekde nejsou zkratovane a je to vsechno v pohode. viz schema. Cervenou barvou je ten drat co mi shorel. Zelene zakrouzkovane je to rele Zelenymi carami jsou oznacena mista kde jsem to prerusil(vytahl konektory) a promeril na odpor jak vodice tak i jednotlive prvky. Vse se zda byt v pohode. Tak nevim:-( Take je podivne ze se zacal palit ten kabel a neprepalilo to pojistku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany406 Odesláno 20. květen 2016 Sdílet Odesláno 20. květen 2016 Zdravim mam 406 1.9 td mam mensi problem mysi mi nakousali kabely a kdyz jsme je vymenili tak se mi pri podrazovani nebo pri pusteni plynu rozsviti kontrolky na zhaveni a obrazek motoru s K uprostred nevite co stim mam delat? Diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jany406 Odesláno 20. květen 2016 Sdílet Odesláno 20. květen 2016 Zdravim mam 406 1.9 td mam mensi problem mysi mi nakousali kabely a kdyz jsme je vymenili tak se mi pri podrazovani nebo pri pusteni plynu rozsviti kontrolky na zhaveni a obrazek motoru s K uprostred nevite co stim mam delat? Diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 21. květen 2016 Sdílet Odesláno 21. květen 2016 Alebo ostal ešte niekde neopraveny vodič, Alebo kostra. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.