lobosb

cukanie motora 307 2.0HDI

35 posts in this topic

Caute vsetci. Pri jazde za studena mi cuka motorom, pri pridani plynu auto ide normalne, ale ma taky cudny zvuk, ako keby vynechaval alebo co.Pri ubrani plynu, ked len tak lyzem plynovi pedal tak nim cuka .Na volnobehu nic vsetko OK.Po zohriati auta je to slabsie.(cim to moze byt je to diesel.):(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ventil na cerpadle ci pridreny vstrik na vse je diagnostika :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PP205

ventil na cerpadle ci pridreny vstrik na vse je diagnostika :-)

nemyslim si, ze diagnostika je vsemohuca. skor by som povedal, ze na to treba nejakeho dobreho servisaka ktory uz robil. Mne to robi podobne aj na volnobeh ze tak trochu inac ide ten volnobeh. Pocuvaj motor a skus po nastartovani asi tak po 15sek. pridat prudsie plyn a nechat motor ist zase na volnobeh. Ak sa ti zmeni zvuk tak potom to mas to iste co ja. Sused mi poradil, ze to moze byt vstrekovanie. t.j. trysky ale dvoch servisakov som sa pytal na to co by to mohlo byt ale istu odpoved som nedostal. Vraj mam dat skusit preskusat trysky. Moze to byt tym, ze ich trochu zanieslo a potom pri jemnom pridani plynu nedokaze ta tryska dobre rozstreknut palivo v systeme a az pridas viac plynu tak to preleti tou tryskou a ide to normalne. to je vsetko co som sa od nich dozvedel. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre Ajvena- presne tak ako tebe ked pridam len trochu tak nim cuka, ale ked pridam plny tak nic normalka.takze uz sme dvaja.:P ja mam nabehane 118 000km neni cas na vymenu vstrekov? kolko vlastne vydrzia?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lobosb

Pre Ajvena- presne tak ako tebe ked pridam len trochu tak nim cuka, ale ked pridam plny tak nic normalka.takze uz sme dvaja.:P ja mam nabehane 118 000km neni cas na vymenu vstrekov? kolko vlastne vydrzia?:myslim

sevas Lobo:

ja sa na to asi pojdem asi opytat do Peugeot lebo zatial som na nic neprisiel. Mas nieco nove ohldaom toho ?? Ak ano odpis.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

este jedna vec, prave som dotelefonoval s panom v Peugeot servis v Pov.Bystrici. Ten mi povedal ze keby to bola len jedna zla triska tak auto nejde vobec. A na tester to davat nema zmysel, ked nesvieti ziadna kontrolka. Takze to zase len chce niekoho skuseneho kto to uz riesil. Povedal som ze filtre boli menene ako mali, teda aspon ja si vymenil aj vzduchovy aj palivovy a vobec to nepomohlo. Minuly rok som cistil aj sitko v nadrzi ale teraz sa mi to nechce znova vyhadzovat von:bojim. Ale ak budem mat viac casu tak na to kuknem znova. :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Skus vycistit vahu vzduchu.

Oldo zase si ma dobehol.

:D:D

Idem na obed a potom tu pohladam o tej vahe viac lebo zase som zabudol na co to sluzi :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na co sluzi, neviem uplne presne, na korekciu davkovania nafty (rychlost vzduchu, tlak, teplota, vlhkost???)

Viem akurat to, ze 2.0 HDi trosku pocukavalo - akoby vynechavalo a po vycisteni je to OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V piatok mi to tiez preventivne cistili na mojom aute. Pouzili cistic - smrdel acetonom. Mal som strach, aby to nieco nerozleptalo, ale OK, prezeral som si to po nastriekani a plasty boli OK

Share this post


Link to post
Share on other sites

pre ajvena. cauko:papa este som nic neskusal a vahu vzduchu som cistil ale pred pol rokom zeby to bolo tam? nezda sa mi.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vaha vzduchu vycistana a ziadna zmena, motor cuka.Kto vie co to môze byt?:myslimPoradte prosim.:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měl taky problém že mi to cukalo,zezačátku mi to dělalo zhruba po 1500km,pak se interval zkracoval a bylo to čím dál intenzivnější a hlavně se nedalo určit kdy a proč ale nejčastěji to dělalo za teplého počasí,za studena to jelo v pohodě.Jel jsem na diagnostiku a tam mi načetl závadu o které nevěděl nic protože se s ní ještě nesetkal.Vstřiky byli v normě.Chybu mi vymazal a jel jsem domů.Už cestou jsem cítil že to není ono,mírně to pocukávalo,cekem neznatelně ale já to vnímal.Druhý den ráno jsem to nakopl avyrazil a teprve to začlo opravdu škubat,ztrácet výkon,jelo to jen ve větších otáčkách ale i v nich to pocukávalo.Byl jsem docela nasr.... a tak jsem se na to v práci koukl a závadu nalezl!!!!! Vypadená hadička od elektroventilu co ovládá EGR ventil a hlavně je to celé propojené s ovládáním přetlaku v turbu a nejakýma klapkama v sání.Díky té vypadené hadičce se ztrácel podtlak a tak byla funkčnodt dosti omezena.Takže asi tak někdy je to opravdu kravina ale problém je jí najít,ta hadička byla v zákrytu za druhou tak jsem si toho nikdy nevšim až jsem tam strčil prsty.Takže hledat,hledat,hledat.Pokud třeba není něco vypadené tak to může být prodřené a to jsem měl skoro také,dokonce to byla ta samá hadička ale až za motorem,prodřela se málem o hliníkové sání tak jsem jí pro jistotu obalil gumovou hadičkou,zkuste kouknout tam je to asi 15-20cm od EGR ventilu a ta hadička je tam přitažená k sání takovou tou černou plastovou pásku.Hodně štěstí.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě auto cukalo, když jsem měl málo oleje.. je to taková banální oprava, ale chudák motor, pak mi ho bylo fakt líto :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pani ak na toto pridete budem rad .Mne to auto cuka ,ked drzim plyn na rovnakej urovni .....cca 2000 otaciek (je jedno ak a ja zaradena rychlost) a ked pridam ply vsetko je \"O.K.\"

caves

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam podobny problem, auto cukne tak okolo 1400ot,ked podradim a motor sa pretaca. Vtedy motor posobi ako poriadna brzda. Ked nasledne stlacim pedal tak autom skubne, nabeh plynu nie je plynuly. Vykon biedny, zvuk motora pre usi nie dobry, akoby som za sebou tahal naves. Inak by som pozrel tie podtlaky a aj preskumal tie elektroventily, ja som ich uz raz cistil a je tomu asi rok,musim ich pozriet znova.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dubovecm

Pani ak na toto pridete budem rad .Mne to auto cuka ,ked drzim plyn na rovnakej urovni .....cca 2000 otaciek (je jedno ak a ja zaradena rychlost) a ked pridam ply vsetko je \"O.K.\"

caves

ja som mal tiež podobný problém, pomohlo mi vyčistenie nádrže, bol tam nejaký sajrajt a určite aj nejaká voda:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mi cuká motor od 1500 - 2000 otáček. Začlo mi to dělat od té doby co jsem asi natankoval špatnou naftu.A teď když mrzlo tak mi to vůbec nejelo.Když se oteplilo tak už to jelo ale cuká to. Tak nevim jestli mám vyjezdit nádrž nebo to vypustit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.