krepicz

Ruční brzda

10 posts in this topic

Ahojky všem, můžete mi prosím někdo poradit jakým způsobem se seřizuje riüční brzda u Peugeotu 306? :roker

Předem děkuji za odpovědi ( krepi.sport@seznam.cz )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teď si nejsem jist , že by pod pákou brzdy seřizovacím šroubem po demontáži části krytu nebo manžety?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Musíš sundat celý tunel mezi sedačkama,vzadu vyndáš popelník a pod ním jsou dva torx šroubky,vepředu pod manžetou řadící páky jsou dva šrouby na 10 klíč,když to odšroubuješ,tak to vzadu celý nadzvedneš a najdeš tam seřizovací matku,tuším že na 13 klíč.Utahováním matky brzdu přitahuješ,obráceně povoluješ.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: krepicz

Musím uznat, že tu jste všichni odborníci :xvul

Myslel jsem, že mi poradíte a ono prd..... :myslim

kdyby sis koupil knihu Jak na to tak je po starostech,;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olda má pravdu, ovšem ještě před demontáží "tunelu" by se měl (jak říkají v chytrých knihách) několíkrát silou sešlápnout brzdový pedál - měly by se usadit brzdový čelisti a srovnat jejich vůle vzhledem k bubnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejdřív si to zkus,jak to Olda popisuje.Myryn to myslí taky dobře,tak si to podle toho udělej.A neodsuzuj hned lidi , od kterých hledáš radu .Mám pocit,že si ji chtěl.Jak píšeš,sou tady samí odborníci.:super:papa

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Naše žabička =306ka 1.6ka:super:potlesk:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, upřímně děkuji za odpověď. Jestli jsem se někoho dotknul, tak se velice omlouvám. Nechtěl jsem nikoho z Vás ani tento klub odsuzovat.

Přesto Vám všem děkuji :super:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tady bych ještě něco dodal . Ruční brzda se na páce seřizuje pouze po výměně lan. Pokud během provozu dojde k zvětšení jejího kroku , je to vždy způsobeno špatnou činností automatického vymezování vůle v zadních kolech. Toto je možno zkusit napravit sešlapáváním brzdového pedálu, nebo sundat brzdový buben a ručně doladit rozpěrku mezi čelistmi. Kdo zná konstrukci , umí to i dírou po kolovém šroubu pomocí šroubováku. Páka na brzdové čelisti musí vždy stát v základní poloze. Lana nesmí být utažena tak , aby byla páka už vychýlena směrem vpřed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.