Sign in to follow this  
Followers 0
kukikuk

Problem s vysokotlakou hadici a turbem P.406 HDi

22 posts in this topic

Ahoj, potreboval bych poradit.Jel sem z chorvatska a najednou se ozvala velka rana z podauta, tak sem zastavil a po chvilce sem zjistil ze me bouchla hadice od turba, ta co vede od turba k IC.Po prijezdu domu sem zjistil ze v hadici je olej tak se chci zeptat jestli me nekdo neporadi ke by mohla byt zavada :myslimdikky:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě taky už prdla..... je to docela normalka,když máme ten chip...... stojí zhruba 1.800,- kč u peugeota. A olej???? Co EGR ventil??? Ten umí hodně zasrat hadici atd. ...... a měl jsi tam olej jako film nebo někde hodně oleje?????

Já po zaslepení EGRu jse jen tak se zvědavosti vytáhl Intercooler že ho vyčistím a hodně jsem se divil co bylo v něm mastnoty...... ted už to je v poho....

[upravil dne 18-8-07 Přema]

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR nevim co to je....muzes me kdyztak poradit co mam delat?Ja se bojim aby nezaclo odchazet turbo. ta hadice kera de z turba je cela od oleje jinak toho oleje tam nebylo az tak moc ale urcite to jde z turba jak se tam mazou loziska a urcite to neni nic dobreho a take se bojim ze me praskne i ta nova hadice, ze ji olej nalepta a zase bum, dneska sem ji tam dal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR ventil je ventil který ti přimíchává spaliny z výfuku zpět do sání kvůli zlepšení emisí a tím pádem se ti zasírá hadice atd. ale jestli jsi tam měl olej a ne mastnotu tak se ti chystá asi turbo do věčných lovišt...a jestli tam máš fakt tolik kobyl co píšeš a to je už moc a věř že vím o čem píšu... tak to nevydrželo turbo. Kolik máš na motoru nalítáno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No chip me delal vector a rikal ze by tam melo byt 150-160 PS podle stavu motoru a take rikal ze ten software kery do toho nahral uz maj ozkousenej a ze to motor snese.Jinak motos ma nalitano 180 tis, ten volej se tam taky mohl dostat tim ze sem jel 500 KM s deravou hadicej ne?on tam predtim byt nemusel, ale to nikdo nevi.Uvidim no, ale spis je volej na tom zebrovitim vedle EGR ventilu.Ten EGR ventil je take mazany volejem z motoru? nebo jak to vlastne funguje cele to zarizeni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tady to zebrovani bylo od oleje, oplachl sem to benzinem, tak poznam zda to tam treba nekdo nechtene nenalil, kdyz se dolejval olej a nebo jestli to tam nekde sakne prez tesneni.

post-0-14109596210094_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

for Prema-Jestli mac icq tak budu rad kdyz pisnes, abys me v par vecech poradil, bude to rychlejsi nez tady 267777368 tak pokud se ti bude chtit pisni, dikkas:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kukikuk

for Prema-Jestli mac icq tak budu rad kdyz pisnes, abys me v par vecech poradil, bude to rychlejsi nez tady 267777368 tak pokud se ti bude chtit pisni, dikkas:roker

Ok.Už jsem jsi tě přidal na ICQ,ale stejně jsi myslím že je těch 150 až 160 kobylek moc a buhví jestli tam jsou.Já mám necelých 150 a myslím že už to je tak tak........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak az budes zas u icq tak mi pisni, take sem si te uz pridal, chtel bych jeste par veci probrat, treba to ze obcas, kdyz se rychle rozjizdim me jdou male razy do plynoveho pedalu.Bojim se aby to nebylo neco se spojkou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak sem dneska take odpojil EGR ventil, a rozdil je znat ;o).Ted uz udelam jen rozvody a snad bude vsechno vpohode:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odpojil nebo zaslepil??????:myslim:myslimLíp to jede....že???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na rozvody pozor, ty je budeš dělat sám že???? abys nastavil dbře čerpadlo....já vím že ono jen tlačí do lišty a lišta se stará o zbytek ale jsou na něm 2 čidla tak pozor.....zapni jsi ICQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frenk V-a jak vys ze i nove turbo pusti neco oleje, muj nazor je takovy, ze by se tam nemel dostat zadny olej z toho duvodu ze olej tu hadici muze rozleptat a pote muze bouchnout jako se to stalo me.Ja jen doufam ze mas pravdu a turbo me nepujde do kytek!

For Prema-Jo zaslepil sem ho presne tak jak si me to poradil a jede to lepe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak sor nebyl sem zrovna u pc tak sem nemohl prijit na icq....budu se snazit dorazit na sraz do toho Kostelce.Jinak premo jestli mas nejake figly k tem rozvodum a helpnes me tak budu rad.;o):roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen me ted jeste napadlo:jak sem zaslepil ten EGR ventil tak nemuze to delat neplechu?Uz jen v tom ze se v EGRu udela pretlak a nema to kam jit, nebo to odejde normalne vyfukovym potrubim?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kukikuk

Jen me ted jeste napadlo:jak sem zaslepil ten EGR ventil tak nemuze to delat neplechu?Uz jen v tom ze se v EGRu udela pretlak a nema to kam jit, nebo to odejde normalne vyfukovym potrubim?

Pokud jsi zaslepil obě strany tak jse ti tam žádný tlak do EGRu nemůže dostat......:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kukikuk

Jinak sor nebyl sem zrovna u pc tak sem nemohl prijit na icq....budu se snazit dorazit na sraz do toho Kostelce.Jinak premo jestli mas nejake figly k tem rozvodum a helpnes me tak budu rad.;o):roker

Jo a jestli jsi z Hradce tak to máš opravdu kousek do Kostelce,nebo ne?:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo mam to kousek do Kostelce.Jinak jak myslůis zaslepil obe strany? co jsem udelal je to, ze sem udelal plisek bez diry a dal ho tam k sani misto originalniho a tu hadicku take zaslepil z obou stran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.