Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

zeby popraskana hlava?


culto

Recommended Posts

chlapy dnes som nahodou objavil toto:

pod hlavou motoru mam normalne hrdzave miesta - je to urcite od vody z motoru - na poslednej fotke je to co som z neho vypustil :( vobec nechapem ako to tak mohlo zhrdzaviet..co sa s tym da robit? inac tesnenie bolo menene asi pred 10000 a v oleji voda neni...jo a este mi to aj trochu tlakovalo...

http://img184.imageshack.us/img184/196/p8170189vi4.jpg

http://img401.imageshack.us/img401/1450/p8170190qd8.jpg

no a toto bolo v motore (obycajna voda)

http://img248.imageshack.us/img248/414/p8170191bc9.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chvili vydrz az se na ti podivaji zdejsi experti :super urcite ti nekdo poradi, ja bych rad ti rek co to je ale fak to nevim:D ledfa jeste prekontrolovat tesneni, a nebo zkusit sem tam nalit specialni aditivo , ja ho kupuju na shellu stoji asi 100Kc a odstranuje i vodu ze spalovaciho systemu. Ale pokud ti to netesni pak to nepomuze moc, dalsi vec pokud by byla praskla hlava tak si myslim ze bysi mel urcite olej ve vode! ¨Znamymu praskla byla to mala skulinka a to by si videl co to udelal za paseku.

Jeste kolik mas nalitano, jestli by to nechtelo GO motoru.

[upravil dne 17.8.07 Jogin]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No měl jsem neco podobnýho, bylo prasklý těsnění pod hlavou, ale jenom mezi kanálkem a skrz to prosakovala voda ven, ale jenom nepatrně ani jsem nezpozoroval, že se ztrácí voda. Na bloku motoru se potom táhla podobná rezavá čára jako máš na první fotce. Ale na tý druhý fotce mi to už přijde hodně, ztrácí se ti voda, musíš často dolévat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V těchhle místech tj mezi hlavou a blokem mě taky unikala voda, vyměna těsnení pod hlavou a přebroušení hlavy pomohlo. Nejspíš to u tebe udělala ta obyčejná voda, pokud tam máš nemrzku tak chrání proti korozi, takhle to rezne a hliník oxiduje a pak to takhle dopadá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No používat obyčejnou vodu do chladiče je teda pěkná zhovadilost.. Díky tomuhle jsem musel odepsat stejný motor co máš ty.. Že ti voda prosakuje pod hlavou bych neviděl na nějaký extra problém, přebrousit, přetěsnit a do druhého dne jezdíš.. Jenže pokud tam máš obyč vodu déle, tak ti zkorodují vložky válce, mě uhnily dole dosedací plochy, je tam jen takové teňounká gumička na utěsnění a na bocích vložek je dosedací plocha jen cca 1,5mm a ta mi urezla, takže to už nikdy nešlo utěsnit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...