Sign in to follow this  
Followers 0
culto

zeby popraskana hlava?

8 posts in this topic

chlapy dnes som nahodou objavil toto:

pod hlavou motoru mam normalne hrdzave miesta - je to urcite od vody z motoru - na poslednej fotke je to co som z neho vypustil :( vobec nechapem ako to tak mohlo zhrdzaviet..co sa s tym da robit? inac tesnenie bolo menene asi pred 10000 a v oleji voda neni...jo a este mi to aj trochu tlakovalo...

http://img184.imageshack.us/img184/196/p8170189vi4.jpg

http://img401.imageshack.us/img401/1450/p8170190qd8.jpg

no a toto bolo v motore (obycajna voda)

http://img248.imageshack.us/img248/414/p8170191bc9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chvili vydrz az se na ti podivaji zdejsi experti :super urcite ti nekdo poradi, ja bych rad ti rek co to je ale fak to nevim:D ledfa jeste prekontrolovat tesneni, a nebo zkusit sem tam nalit specialni aditivo , ja ho kupuju na shellu stoji asi 100Kc a odstranuje i vodu ze spalovaciho systemu. Ale pokud ti to netesni pak to nepomuze moc, dalsi vec pokud by byla praskla hlava tak si myslim ze bysi mel urcite olej ve vode! ¨Znamymu praskla byla to mala skulinka a to by si videl co to udelal za paseku.

Jeste kolik mas nalitano, jestli by to nechtelo GO motoru.

[upravil dne 17.8.07 Jogin]

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Jogin : Co to je za aditivo ???

Máš benzíňák nebo nafťák ???

Pomáhá to fakt ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

No měl jsem neco podobnýho, bylo prasklý těsnění pod hlavou, ale jenom mezi kanálkem a skrz to prosakovala voda ven, ale jenom nepatrně ani jsem nezpozoroval, že se ztrácí voda. Na bloku motoru se potom táhla podobná rezavá čára jako máš na první fotce. Ale na tý druhý fotce mi to už přijde hodně, ztrácí se ti voda, musíš často dolévat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

V těchhle místech tj mezi hlavou a blokem mě taky unikala voda, vyměna těsnení pod hlavou a přebroušení hlavy pomohlo. Nejspíš to u tebe udělala ta obyčejná voda, pokud tam máš nemrzku tak chrání proti korozi, takhle to rezne a hliník oxiduje a pak to takhle dopadá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No používat obyčejnou vodu do chladiče je teda pěkná zhovadilost.. Díky tomuhle jsem musel odepsat stejný motor co máš ty.. Že ti voda prosakuje pod hlavou bych neviděl na nějaký extra problém, přebrousit, přetěsnit a do druhého dne jezdíš.. Jenže pokud tam máš obyč vodu déle, tak ti zkorodují vložky válce, mě uhnily dole dosedací plochy, je tam jen takové teňounká gumička na utěsnění a na bocích vložek je dosedací plocha jen cca 1,5mm a ta mi urezla, takže to už nikdy nešlo utěsnit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nebola tam ta voda zas tak dlho - cca 3 mesiace..snad to nestihlo zhrdzaviet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.