Sign in to follow this  
Followers 0
ondris

ako silno napinat klinovy remen viacdrazkovy??

28 posts in this topic

Původně zaslal: ondris

je tam klima servo, altik, a dve kladky... ako silno???

musi sa dat stlacit s prstom?

tam je automaticka kladka ta to napne sama , jinak max. 0,5cm vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

hovorim o klinovom ktoreho pohana remenica, a ten remen pohana ostatne veci.... 05cm??? neni to malo, lebo ja mam viac a nejako to odtial dymi

ale neviem presne odkial

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

hovorim o klinovom ktoreho pohana remenica, a ten remen pohana ostatne veci.... 05cm??? neni to malo, lebo ja mam viac a nejako to odtial dymi

ale neviem presne odkial

ja taky mluvim o klinovem , to čoudění netušim , a vůle je spravna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

no je spravna, ale je to cele nejake divne, lebo ked to moc pritiahnem, tak odidu loziska

a kdyz malo tak odejde baterka popř. alternator , tak si vyber:D

co mas za auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondris: Klínovej řemen nepřitáhneš, když to má automatickej napínák;) Zjisti zdroj čoudění, protože to vypadá, že máš něco přidřenýho. Pokud máš vůli větší než těch 0,5cm, tak musíš řemen vyměnit za nový.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

ondris: Klínovej řemen nepřitáhneš, když to má automatickej napínák;) Zjisti zdroj čoudění, protože to vypadá, že máš něco přidřenýho. Pokud máš vůli větší než těch 0,5cm, tak musíš řemen vyměnit za nový.

svatá slova , svatá slova

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale chlapy, tam ja ziadny auto napinak nemam, vy ste odkial??? su tam dve kladky, jedna je pohybliva torosa da zospodu nastavit, a druha je hore pri serve, a ta ma pruzinu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta kladka s pružinou je automatickej napínák;) Jinak bys musel mít u altíku takovej divnej vehement (většinou se zoubkama) se šroubem uvnitř a náklonem altíku bys napínal nebo povoloval řemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

to je blbost, ja mam dve kladky a jedna s toho sa ta posuvat....

Která se dá posouvat?

Jednička je napínací (automat), dvojka vodící... Ten motor na obrázku je z let 1993-1998;)

post-0-14109596206027_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

no takze to v kruzku sa povoli, a to kde je sipka sa vysrobuvava,,, a ako sa meni remen ked sa tam je iba ta napinacia???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, nějak se v tom motám (konzultuju to s jednim mechanikem po founu, tak je to těžký;)

Ať koukám jak chci, pořád vidim pod dvojkou jen jeden šroub a oválnou díru.

Logicky vzato povolíš ten šroub, kladka povyjede nahoru, vyměníš řemen, stáhneš tu kladku co nejníž a hotovo. Ta jednička to pak jenom za provozu "dopíná" podle potřeby:myslim:myslim:myslim

EDIT: Takže platí první tvrzení...

[upravil dne 16/8/2007 Dundee]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tohle vlakno je nejake zmatene ?:myslimčím to?:D:D:D

tak to dej do servisu ,otazka 20 minut cca 150,- jeste ti daji kafe a umyjou karu ,nazdar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.