Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Deravy vyfuk, piskanie brzd, P 307


yaJohny

Recommended Posts

Přesně jak píše bittnerj. Záleží kde máš výfuk děravý. Mrkni sem http://www.peugeot.cz/SpareParts , zadej do vyhledávání VYFUK a hledej. Když jsem měnil zadní část výfuku i s tlumičem na staré Tempře, tak mě to vyšlo 3000 výfuk a 1000 práce. Neorigo díly, neorigo servis. U P307 počítej minimálně dvojnásobek. Pokud máš dirku na tlumiči, tak si jí nech někde zavařit. Rok 2002, to by nemuselo být až tak prorezlý, že by to nešlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo a u brzd. Asi destičky. Možná i kotouče. Ceny najdeš třeba na www.autokelly.cz. Orientačně kotouč 1500-5000, destičky 700-1500. U Pežota to bude dražší. Plus práce. V čechách cca 600Kč/hod.

Pokud ti brzdy pískají jen při nízkých rychlostech (<10km/h) a lehkém sešlápnutí pedálu, tak bych to jen nechal zkontrolovat a pokud je to ještě v normě, tak to neměnil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm brzdám. Prvně bych se mrkl na stav destiček, příp. rozdělal a vyčistil. Koukl bych na kotouče, zda jsou OK. Pokud by kotouče byly tloušťkou OK, pak by sedaly lehce stočit + nový brzdový desky. Minimální stanovenou tlouštku kotouče někde najdeš. Pokud ale bude vše OK, zkus auto trochu rozjet a parkrát prudce zabrzdit, aby se brzdy zahřály a desky pořádně sedly (hlavně jestli předchozí majitel brzdil s lehce...). Pak uvidíš. Zkus to dělat delší dobu.

PS: Nedávno jsem tady položil dotaz o "zvlněných" kotoučích. Na radu jsem začal "prudčeji" brzdit, hodně jsem brzdil lehce, spíše jen přibržďoval... No a po pár týdnech a dlouhých cestách se to vše hodně zlepšilo, kopání do pedálu téměř úplně přestalo. Jen nechápu, co jsem tím "opravil"...:myslim Asi si desky lépe a větší silou sedly a případně se z ních ojel šatně "zajetý" materiál... Kotouče samozřejmě zvlněný nejsou, brzděním bych je těžko narovnal...:papa Zkus to, tím nic nepokazíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

este by som sa chcel spytat, ci vymenit vyfuk, dosticky, olej, atd. take technicke veci dokazu urobit aj neznackove servisy..s cim ist radsej do znackoveho?..len s elektrikou a motorom?..vy chodite do akych servisou a s cim?..a tie brzdy trosku piskaju len pri nizsich rychlostiach..dufam, ze budem s autom spokojny a nebudem behat kazdy mesiac po servise:grr a nenecham tam rocne 50 000:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Servisu Peugeot se snažím zatím obloukem vyhnout. Co mi jsou schopni udělat jinde, to si nechám udělat jinde. Nejlepší takovej servis, kde s Pežotama mají alespoň nějaké zkušenosti. Mechanické věci jako destičky, výfuk uplně bez problémů i u Vency v garáži.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Olej jsem ještě neměnil. Auto má najeto 22000km. Pro můj motor jsou intervaly 30.000km. Když sem to před dvěma měsíci koupil, tak jsem si nechal v servisu udělat komplet prohlídku. Olej byl ok. Asi ho vyměnili na 20.tis, protože není ani trochu černý. Jaký olej se diskutovalo třeba ZDE. Jinak je to napsané v servisní knížce. Záleží na výkonové třídě motoru. Pro mou 1.6 16V tam má přijít nějaký 5W40, syntetika. Teď to neřeším. Stejně mi to budou měnit v servisu, protože nemam kam vylít ten starý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš Dieselový motor. Výměna oleje každých 20.000 km nebo 2 roky, pokud se nepletu.

Jsou tři úrovně údržby: A, C a mezikontrola.

Střídají se A-C-A-C-A-C vždy po 20.000 km. Mezikontrola je vždy mezi, takže to vypadá: A-m-C-m-A-m-C-m-A.

Na 120.000 jsi měl mít C. Na 130 mezikontrola. Na 140 A. Koukni se do servisní knížky. Měl bys tam mít razítka nebo alespoň záznam co se dělalo.

post-0-14109596202827_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co se týká HDI na 79 kW a 129 tis. km..., tak bych se určitě koukl na komplet brzdy. Při těchto km by mohly být kotouče zralý na výměnu. Většina takových aut je už má měněný. Já mám na 306 HDI 115 tis. km a jsem čekatel:D Kotouče jsou skoro na minimu síly 18 mm.... Říká se, že kotouče vydrží tak 2-3 brzdový desky... Olej určitě vyměň, nevíš minulost...Uvažoval bych do budoucna o výměně rozvodů, minimálně řemen a kladky. Kolik je interval rozvodů na tento motor? Na 66kW 2.0 HDI je 120 tis. km. Tady to bude asi podobně... Jak psali kluci, olej je na 20 tis. km nebo 2 roky. Pokud si chceš auto delší dobu nechat, uvažoval bych do budoucna též o výměně převodového oleje. "Celoživotní" náplň je iluzorní, včera a nedávno diskutováno. Budu ho taky měnit. Pažout bude rád:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest OMArtik
Původně zaslal: Steiner

Uvažoval bych do budoucna o výměně rozvodů, minimálně řemen a kladky. Kolik je interval rozvodů na tento motor? Na 66kW 2.0 HDI je 120 tis. km. Tady to bude asi podobně...

Mám tentýž motor a rozvody jsem měnil ve 115t (aspoň myslím, musel bych to přesně najít) a byly už dost načatý (jak kladky, tak řemen). A když už se budou dělat ty rozvody, udělal bych rovnou i vodu.

Jinak v autorizované servisu jsem byl jednou, špatně mi přilepili čelní sklo a napršelo mi dovnitř. Teď mam šikovnýho opraváře a ten bere bloučka do Peugeotu jenom když potřebuje diagnostiku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děravý výfuk se dá opravit v pohodě, zavařit Cé Óčkem i kdyby jsi tam mněl díru třeba 5x5cm není problém, navaří se tam nový pozink plech. Vždy je lepší zavařit originál, než koupit levnou kopii výfuku. Loni v zimě mi kamarád vařil hlučný výfuk( našel jsem tam 5 dír), dal jsem mu 300kč, ale výfuk jsem si musel odmontovat a znovu smontovat sám ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a kolko stoji ten remen a kladky? vymenia mi to aj v normalnom neznackovom servise?..v servisnej knizke tam toho moc popisane nieje..len tie povinne kontroly..nic o vymene suciastok..posledna bola pri 120 000km..a tie brzdy mi fakt piskaju, tak asi pojdu na komplet vymenu..kotuce este podrzim..uvidim co povie technik..a chcem sa vam vsetkym podakovat za rady, uzasne forum:)

[upravil dne 17.8.2007 yaJohny]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest OMArtik

Nechaval jsem to menit loni na podzim a zaplatil jsem 17 tis. za rozvody (kladky + řemen), vodu (vše kromě expanzky) a zadmí brzdy (taky komplet). Samozřejmě u soukromníka (do Peugeotu už mě nedostanou).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výměnu rozvodů by měl bez problému udělat snad každý šikovný mechanik, díly si objedná... Garážový mechanik může být mnohem šikovnější než-li nějaký "šmudla" ve značkovým, i když nosí montérky s nápisem "Peugeot"...:D Dobré jsou i servisy se specilalizaci více na francouze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Naprostý souhlas - rozvody jsem měnil cca před 3 měsíci - hned co jsem "Pažouta " zakoupil v baziku.

Cena cca 2700,- za matroš - řemen, napínací kladky.

Práce mechanika 500,- (dobrý známý) doba cca 3,5 hod i z přestávkou na kávičku (žádnej spěch).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a ked tie rozvody vymenim az po zime? co sa moze stat? v zime s nim nechcem aj tak jazdit..a dufam, ze dovtedy vydrzi..a aku udrzbu robite pred zimou? ake pripravky a do coho lejete?:) nemrznuce myslim:) aj ked to auticko bude povacsine v zime stat, predsa tie nemrznuce potrebuje:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...