Sign in to follow this  
Followers 0
Sepp

Otackomer

15 posts in this topic

Mam prosbu, asi spis na 406-kare. Mam pristrojovku s hodinami misto otackomeru a rad bych to zmenil - Uz jsem se smiril s tim, ze bych musel vymenit celou pristrojovku, ale ted jsem se ptal u Peugeotu a technik se me tam snazil presvedcit, ze to neni predpripravene a ze by to bylo prilis nakladne a nejde to vymenit kus za kus :(

Mate nekdo jine zkusenosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejsem sice 406kař, ale budu - li vycházet ze zkušeností s elektroinstalací a vybaveností svazků ve 405 nowey model (ve starym to eště celkem šlo), tak je praxe taková, že kde už při výrobě drát být nemusí (v závislosti na výbavě - k blinrům jsou většinou seriově :D ), tak tam prostě nejni. Ty parchanti nejsou líný vyrobit několik modifikací kabelových svazků, jen aby ušetřili pár bankowek. Viz vlastní příklad: 405 SRDT v serii neobsahuje ukazatel množství oleje. Ten je montován jen ve verzi GRDT. Díky Oddiemu mám komplet přístrojovku z GRDT a kupodivu na motororovým svazku byl konektor na olejové čidlo, leč kabinový svazek už ty vodiče neobsahuje :( A při tom sou to DVA! posraný dráty!!!. Nechci tě děsit, ale spíš bych se divil, bylo-li by to v tvém případě jiné. :(:(:(

Kriss Gott :D:D:D

[Editován dne 8/10/03 Hics]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je mi divne, ze napr. mam vedene draty k digi hodinam (zaslepeno), k pal. pocitaci (taky neni), k zadnim reproduktorum (nejsou), k prednim vyskovym (taky tam nebyly), k el. ovladani zrcatek (jsou manual), atd. - Tak proc by nemel byt vedeny jeden (teda predpokladam, ze pouze jeden) \"zasr.ny\" drat k otackomeru??? Asi mi vazne nezbyde nez tu pristrojovku zase odmontovat a presvedcit se - to zas bude pakarna, grrrrrrrrrrr :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seppe :

Murphyho zakony plati vzdy a vsude. Ja bych aplikoval v tomto pripade system try&error.

Hmm, taky nechapu, proc jsem tu palubku dva dny sapal, bych pak zjistil, ze ta moje popelnice je ma uz predpripraveny.:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám problém s otáčkoměrem, jak přeleze 2000 ot, tak se kousne a po dobu jízdy se pohybuje v rozmezí +-100. Chystám se to celý rozebrat a zjistit problém... jestli je chyba v otáčkoměru, nebo v počítači. Pak bych možná mohl poradit... ale ideální by bylo elektro schéma (zapojení pinů u obou konektorů do přístrojovky). Jestli tě napadá, kde jej sehnat, tak zbytek bude brnkačka;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mam ted mensi problemy se spojkou, ale rad bych se k tomu otackomeru dostal jeste tento mesic - urci te pak dam vedet jak jsem dopadl :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Hics

Viz vlastní příklad: 405 SRDT v serii neobsahuje ukazatel množství oleje. Ten je montován jen ve verzi GRDT.

Hmm, to je zajímavé, ale já ve svém SRDTíčku ukazatel množství oleje mám...

:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Sepp

Mam prosbu, asi spis na 406-kare. Mam pristrojovku s hodinami misto otackomeru a rad bych to zmenil - Uz jsem se smiril s tim, ze bych musel vymenit celou pristrojovku, ale ted jsem se ptal u Peugeotu a technik se me tam snazil presvedcit, ze to neni predpripravene a ze by to bylo prilis nakladne a nejde to vymenit kus za kus :(

Mate nekdo jine zkusenosti????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem Sepp

Mam prosbu, asi spis na 406-kare. Mam pristrojovku s hodinami misto otackomeru a rad bych to zmenil - Uz jsem se smiril s tim, ze bych musel vymenit celou pristrojovku, ale ted jsem se ptal u Peugeotu a technik se me tam snazil presvedcit, ze to neni predpripravene a ze by to bylo prilis nakladne a nejde to vymenit kus za kus :(

Mate nekdo jine zkusenosti????

Ahoj, odpoved na tenhle dotaz by me taky zajimala, taky jsem totiz premyslel o otackomeru.Dozvedel ses neco noveho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz sem to jednou psal Seppovi a vickrat se uz vnucovat nebudu.

Mam tady budiky s otackomerem, klidne je dam zadarmo a muzete si to vyzkouset at vite.

A pak je muzete zahodit, jsou totiz v milich:D:D:D:D:D:D

Ale normalne fungujou, dal sem misto nich budiky v km a vse je v poho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Add instalace otačkoměru.

Z vlastní zkušenosti na 405 benzin(předpokládám že u 406 to bude podobné). Draty (resp drat) od civky jsou dovedeny do hlavního kabeloveho svazku, tam konci. Takze jsem musel dal pokracovat po vlastním vodici, jeste bylo zapotrebi dodat otackomeru napajeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejak mi uteklo, ze by jsi mi nabizel otackomer, ale mozne to je - presto, spis nez pristrojovku (kterou muzu sehnat) by me spis zajimalo zda jsou pripraveny \"draty\" - Treba jak pise Butch o 405-ce

2 Butch:

Prosim te o jakem napajeni to mluvis???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Napsán autorem vícha

Já mám problém s otáčkoměrem, jak přeleze 2000 ot, tak se kousne a po dobu jízdy se pohybuje v rozmezí +-100. ...

Jo, něco podobnýho řeším taky, ale v mým případě je to asi mechanika budíku (ručička zůstává viset, při poklepání spadne) a to asi nemá řešení (nový budík shánět nebudu:-))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.