Petr605 Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 Co se mohlo stat, kdyz prestal fungovat posilovac rizeni po projeti nekolika vetsimi kaluzemi? Tipuju to na nejaky mokry senzor. Ze by rychlost? Mam posilovac s promenlivym ucinkem v zavislosti na rychlosti. Nevite, kde ten snimac je? Predpokladam, ze nekde na prevodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 Skor by som povedal ze su to mokre , alebo zaoxidovane kontakty na cerpadle serva. Mozno aj blba poistka. Skus prejst vsetky kontakty a konektory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 8. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 To jofo: Mam mechanickou servopumpu. A remen je v pohode, to kontroluju. Oleje taky dost, tak nevim. Nejak to souvisi s tou vodou. Zkusim projit a prostrikat kontaktolem, co se da. Musim najit ten regulator, tam by mohl byt zakopany pes. Nema nekdo predstavu, kde je? Treba Dydzej :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 třeba prostě vývojáři nepočítali s tím, že by někdo chtěl jezdit v dešti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 Že by soudruzi z Frankreichu udělali chybu? :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 Tak uz potom jedine na tlakovych hadiciac, alebo dele na riadeni. Skusim vecer pozriet do mojho PC na jeden program tam je toho na mraky o vsetkych autach , dokonca aj umiestnenie cidiel a inych vtakovin. Mozno nieco najdem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nynanek Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 jofo: Sem s tím programem !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 605ka s degresivnim ucinkem posilovace ma nekde takovou krabici do ktere vedou draty a trubky a ta krabice meni ucinek serva. Nepamatuji si uz kde je ale kdyz pujdes po trubkach tak ji najdes. A tam bych tusil zradu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David 106s16 Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 Co tak matne pamatuju tak to je v levym podbehu pod nebo spis nad plastovym podbehem. ale je to uz davno a fakt to nepamatuju presne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 to nynanek:Rad by som ani neviete ako.Nemam od toho instalacky.nahodou som to nainstaloval ked som to napaloval jednemu manikovy. Do teraz si trieskam hlavu o stenu ye som si nespravil kopiu aj ja. Vtedy som nemal auto a o uatach som vedel len to ze treba do nich tankova?. teraz toho kolika co to ma nemozem zohna?. Ale dufam ze to zoženiem. Ten program sa vola WORKSHOP. Maju ho len servisy a ty si ho strazia ako oko v hlave, hadi jedny.Udajne to stoji nemale peniazky tak som zvedavy za co to vykseftim. Ta moja 605 ma tak na zaciatku vycvicila že teraz ju poskladam aj po slepiacky. tak zatial cau. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 8. říjen 2003 Sdílet Odesláno 8. říjen 2003 Petr605: neni to jen spatny kontakt v konektoru snimace rychlosti, jenz jest na krabicce nahonu, ktera je zastrcena vzadu seshora do prevodovky? Ja k tomu lezl zespoda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 9. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 Diky vsem. Zurocim tyto rady asi ted o vikendu. Hlavne aby neprselo! :mad::mad::mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nynanek Odesláno 9. říjen 2003 Sdílet Odesláno 9. říjen 2003 jofo: Pokud budeš potřebovat něco na výměnu za Workshop, ozvi se, zkusim pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 13. říjen 2003 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2003 Tak jsem to vsechno zkontroloval. Konektor na regulatoru jsem prostrikl kontaktolem a draty tak nejak zabalil do igelitu, aby tam primo nesplychala voda. Je to opravdu na debilnim miste. Nevi nekdo pro zajimavost, kde ten regulator je u novejsich modelu? Nekde jsem cetl, ze u tech to uz je jinde a nejsou s tim problemy. Taky jsem koukal na ten smimac otacek kol, jak psal Dydzej. Je to tam pekne za*rany od oleje a ten konektor se rozpada. Taky draty od neho jsou dost napnuty, a tak myslim, ze mam o zabavu postarano. Jestli to bylo timhle cidlem, tak to nebude pekna prace, to nejak vymenit. Ale hlavne budu muset nekam na rampu. :( Pristi vetsi dest ukaze... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.