Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Napeti


pepekarita

Recommended Posts

Budte zdravy vsichi peugeotari:papaMam na vas takovy dotaz ohledne napeti na baterce.Kdyz je motor vypnuty tak je na ni napeti cca 12.4 coz je v poradku pri startu poklesne na 10,2 coz je taky v poradku,ale co me zarazi je to ze po nastartovani je tam konstantni napeti cca14.6-14.7,ktere se nemeni ani pri zmene otacek.Zkratka je to porad stejny.Ze by diodak?

Od pantaty vedou draty do zarovky nade vraty:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: pepekarita

mam 18 16v 85kw.Jak docilim toho abych to mel vepsany pod linkou jako vsichni ostatni??

v pravem rohu nahore klikni na Uziv.panel/nastaveni a na strance co se ti otevre klikni na Zmenit profil, do sekce Podpis pak muzes napsat cokoliv co chces zobrazovat pod tvymi prispevky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fakt? Myslel jsem, ze regulatory napeti na altiku jsou bud 14V, nebo 14.4V, a nad (pod) tuto hodnotu by se napeti melo dostat jen kratkodobe pri zmene otacek motoru a pak zase klesnout (stoupnout) na uvedenou hodnotu-mysleno pri stejnem zatizeni?

Kdyz jsem mel spatny regulator na CX25, tak napeti s rostoucima otackama stale rostlo (i nad 15V) a dalo se jakes-takes srazit jen zapojenim dostatecneho poctu elektrospotrebicu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...