Sign in to follow this  
Followers 0
LOTO

co to je

20 posts in this topic

Čau prosim Vás co to je a k čemu to slouží,mam od toho utrhlé 2 dráty a visí od toho jedna hadička která nevim kam patří.

49853435yr1.jpg

Shot at 2007-08-12

12071674mv0.jpg

Shot at 2007-08-12

60134987zb2.jpg

Shot at 2007-08-12

zhpq4.jpg

Shot at 2007-08-12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to je za motor? TU je mi jasný ale myslim vstřikování?

mám TU1M mono jetronic a nic takovýho tam nemám. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

To taky nevim žádnej kot na motoru sem nenašel ani nevim kde ho najit ale podle Německého TP to je 1.1 44 KW a má to 1 bodový vstřik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na bloku je přinejtovanej štítek. je to zepředu jak je příruba převodovky. měli by tam bejt písmenka:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

melo by to byt na diagnostiku, resp snimani otacek nebo tak neco. Vim, ze se totu obcas resi. Zkus vyhledat "zeleny konektor"

Share this post


Link to post
Share on other sites

dle mého je to elektroventil od podtlaku,jedna hadička by měla vést do takovýho talířku(podtlaková membrána)na rozdělovači,a jedna do vstřikovací jednotky.

Jde o celohliníkový motor TU

Co je to za auto p 106 nebo citroen AX?

Share this post


Link to post
Share on other sites

není to nahodou protinarazova pojistka? pri bouračce uzavre privod paliva od nadrže aby se minimalizovalo možnost požaru.Musi se pak vymacknout aby slo nastartovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

gogogo ma pravdu, na TU motorech jsou takoveto ventily dva, jeden jde k rozdelovaci - nejspis relugace predstihu podle otacek? a druhy je "prepad" benzinu do nadobky s aktivnim uhlim :super

Edit: jinak tohle tipuju na citrona :roker

[upravil dne 12/8/2007 Pata]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: gogogo

dle mého je to elektroventil od podtlaku,jedna hadička by měla vést do takovýho talířku(podtlaková membrána)na rozdělovači,a jedna do vstřikovací jednotky.

Jde o celohliníkový motor TU

Co je to za auto p 106 nebo citroen AX?

Je to přesně jak řikáš i ty hadičky seděj:super:super:super

Je to 106 1.1 92.Co to má za ukol a co se děje kdyš nefunguje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Připadá mě že to moc netáhne a 120 docela doba ale to je asi tim že sem 1.1 nikdy neměl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOTO: tak co bys chtel u 44kw? :o je to motor do mesta a ve 120 uz ma co delat :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Předstih řídí sám rozdělovač(odstředivý),sama membrána funguje pouze jako uspora paliva a to tak že třeba při náké konstantní rychlosti 90 km/hod stačí jen lehce šlapat na plyn a auto v pohodě rychlost udrží,protože při nepatně otevřené klapce je podtlak pod klapkou největší a tím se prostřednictvím membrány a jejího táhla natočí rozdělovač zvětšíse předstih tím i otáčký a krásně to jede na málo plynu,pokud na to pořádně šlápnete otevře se hodně škrtící klapka potom už je podtlak tak malý že membrána už nic nereguluje a mění ho rodělovač jsou tam pružinky závaží a odstředivou silou v závislosti na otáčkách se ten předstih mění.Při seplém kontaktu volnoběhu tento podtlakový ventil přeruší podtlak k membráně a je nastaven základní předstih dejme tomu 8 stupnu.Nějak takhle by to mělo být.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusím tam napojit ty utrhlé dráty a uvidíme jestli se něco změní.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak dneska sem to prozkoumal a mám to tam taky:D sice přidělaný na druhý straně u baterky ale je to přesně tak jak píšete. od rozdělovače dozádu pod škrtící klapku:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co ten 3 vývod co vede nahoru na něm nemá být žádná hadička?Tamtudy asi uniká tlak kdyš je ventil zavřenej, nebo ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to v pořádku když je membrána přitažená podtlakem tak při sundání nohy z plynu sepne kontakt volnoběhu podtlakový ventil uzavře podtlak a díky třetímu vývodu který se timto stane průchozí se uvolní i podtlak působýcí na membránu

Share this post


Link to post
Share on other sites

super, ktera hadicka ma teda kam vest? :myslim musim to zkontrolovat u sveho piskota :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.