Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kde koupit peugeot-a


herpes

Recommended Posts

zdravim,

nikde jsem to tu na fore nenasel - teda jenom co se tyce zkusenosti s servisem. Mam v planu koupit novou 207-ku a nerad bych podporoval nejake firmy kde si nevazi zakazniky;). Navic by mne zajimalo kdyz koupim treba nove auto u XY tak pri pripadne reklamaci musim reklamovat u koncesionare XY nebo si muzu vybrat jineho? asi ne?dekuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ajdamek

Domanský stodůlky

je mě jasné že to je o přístupu samotného prodavače, ale kdybych kupoval další tak zkusím jinde, nebyl sem s přístupem ve Stodůlkách nadšen, pořád pocit jako bys je otravoval, asi mají kšeftů dostatek že se nemusí snažit, ale možná jsem měl jen smůlu že jsem byl u špatně vyspalího prodavače

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Herpes: Pokud máš čas na to si vybírat, tak k několika prodejcům zajed' (viz internet) a řekni, že se jen chceš zeptat a jakou by ti udělali nabídku. Všechno to sepiš na papír a pak uvidíš, co je lepší no a samozřejmě tvé poznámky o tom, jak se k tobě chovali, budou také důležité.

Jinak je jasné, že pokud někam přijedeš, a oni ti rovnou daj otázku, jestli chceš něco koupit nebo chceš jen otravovat, no tak tam už se neukážeš nikdy.

Bohužel některé firmy stále nechápou, co je pro ně vlastně zákazník.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jde o to co vlastně očekáváš, jestli to pojmeš jako když si jdeš pro housku (vezmu si toto auto, přidejte mě koberečky a pov. výbavu, kdy bude vůz připraven?) a nebo chceš poradenský servis, zkušební jízdu s několika motorizacema, poradenství financování, probrat jak se k vozu chovat, kde co je a není, jaký se dají sehnat doplňky a příslušenství

Rozhodná je taky doba dodání, u Domanského byla výhoda že má hodně vozů skladem v rámci svých poboček, u menších prodejců mužeš čekat na vůz taky třeba několik měsíců.

Jinak případný reklamace a vůbec servis můžeš nechat dělat u jakéhokoliv koncesionáře, není to vázané na místo koupě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Dress: dik za info - prave tohle mne zajima - priklad: koupim auto v autospolu a pak najednou neco prestane fungovat - muzu jit napriklad k domanskemu s reklamaci? nebo musim jit k autospolu od ktereho jsem auto koupil?

Popripade muzu jit na servisni prohlidku v zarucni dobe mino CR (napr. Slovensko - samozrejme autorizovany servis) - uznaji mi tady naslednou reklamaci?

Sorry ze se tak blbe ptam:nevim Nemate s tim nekde zkusenosti (jak jsem psal , teoreticky mi muzou v prodejne rict ze to je mozny, ale pak skutecnost muze byt jina)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: herpes

...

Sorry ze se tak blbe ptam:nevim Nemate s tim nekde zkusenosti (jak jsem psal , teoreticky mi muzou v prodejne rict ze to je mozny, ale pak skutecnost muze byt jina)

Na tohle fakt pozor, protože to tak bývá! Oni ti něco třeba i jen naznačí, takže si pak myslíš že je to "tak", jenže ve skutečnosti to bude "jinak".

Takže doufám, že v tomhle někdo poradí, nebo někdo, kdo kupoval nového Peugeota v ČR pomůže. Protože ten už ví co a jak.

Oni se fakt někdy chovají k zákazníkům jak ke zvířatům a pak když tam přijedeš, tak se ti smějou do ksichtu.

Nebo pročti fórum, taky se tu hodně věcí řešilo (třeba že někomu za prachy opravili mlhovku snad zadní, jenže pak zjistil, že mu nesvítí, tak se tam vrátil - no jenže na faktuře měli napsanou opravu mlhovky přední tak se mu vysmáli do ksichtu...).

Nebo koupě 407 v Polsku, to se tu probíralo dost dlouho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pro jistotu jsem ještě koukal do záručního listu mojeho auta, koupeno u Domanského v ČR, záruka je podmíněna předepsanými servisními prohlídkami, dle servisní knížky, je platná ve všech zemí kde má automobilka PEUGEOT AUTOMOBILES oficiální zastoupení a záruční opravy jsou poskytovány ve všech obchodních sítích PEUGEOT

takže servisovat můžeš u kteréhokoliv koncesionáře, to mohu potvrdit koneckonců i já z praxe

spíš jde o to aby byli korektní a aby ti případnou vadu uznali a ikdyž by to byla jednoznačně výrobní vada nebo vada materiálu tak aby to neoznačovali jako vada způsobená opotřebením nebo nevhodným chováním, ale v tomto zkušenost jaký servis je jak korektní nemám, nic jsem nereklamoval, pouze jednou mě přestal fungovat imobilizér, ještě v záruce, zůstal jsem stát s nepojízdným autem u pumpy po natankování, zavoval jsem tu jejich asistenční službu, kterou máš v záruce zdarma, přijel nějaký mechanik z nejbližšího koncesionáře, auto na místě během chvíle zprovoznil a hotovo, vše gratis

Mimo to co plánuješ za motorizaci do 207?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...