xtrnkovic Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Mám peugeout 306 Atoll(94,hatchback),obcas se mi pres noc "vytuka" baterka(nekdy uplne a nekdy stezi nastartuju-pri startovani cvaka v centralu vsech dveri.pokud nastartuju vse prestane a neni problem znovu nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Pokud je to "obcas", tak to vypada na spinac osvetleni kufru, ktery zustava viset v zapnute poloze. Je to polohovy spinac, spina pri otevreni kufru. Anebo zapominas zapnute radio, anebo otevrene dvere? Jinak - odpoj baterku a mer odebirany proud, kdyz je vse vypnute. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 změř napěti na baterce při vypnutem motoru (do 12V ) a pak při nastartovanem motoru , to by to mělo stoupnout na 13 mav 14 V , pokud ne TAK NEDOBIJI ALTERNATOR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrnkovic Odesláno 9. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 ještě pro doplnění mám motor 1.4 -alternatorem to nejni (změřil jsem a vše v pohodě) -svetlo v kufru to taky nejni jelikoz tam vubec neni ani kablik neni privedenej -auotpradio taky ne, mam original a to se zapina s kličkem -"otevreny dvere" asi taky ne(central mi vse zamkne a celkem i dolihaj) napadlo me jestli by to nemohlo byt tímto: -predcasem sem mel utopenej moturek na sterace(byl zacpanej odtok kolem levýho blatniku).prestal jit tak sem ho rozebral vycistil a jde v pohode.ale zaujala me tam takova krabicka ktera byla blizko u moturku(vypadala vodotesna).byla určitě taky pod vodou,ale nerozebiral jsem ji, vubec nevim co to je???(jestli nejakej rozvod elektriky?nevim) -jinak jeste mi blbne na pravy strane pipak rozsvicenejch svetel ale to je asi jenom spinacem(kdyz s tim zakejvu obcas jde). uvítám další rady,děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrnkovic Odesláno 9. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 tak sem meril proud a žere to tak 3mA, ale pri tom mereni mi najednou cvak central, tak to vidim na centrál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrnkovic Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 dnes sem opět nenastartoval, tak mé trable pokračují?už dříve jsem odpojil centrální jednotku dveří(centrál),ale nepomohlo to od vytukani baterie?ted už vazně nevim čim by to mohlo byt?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 A nemůže být ta baterka prostě už vyžilá? S mizernou kapacitou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrnkovic Odesláno 11. říjen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 to sem si myslel taky?ale jeden cas sem tam mel jinou baterku a to samy?spis mi je divna ta nahodilost?ted se mi to vybilo po cca triceti hodinach stani?jindy to vydrzi treba dva dny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peto670 Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 vymen baterku, ked mas minimalny odber /pokial si meral dobre/ tak mas v keli baterku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
klumir Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 odchází ti barerka.věř mi.ostatně sám se brzy přesvědčíš...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myryn Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 Měl jserm podobnej problém v předchozím wehiklu /byl to favouš/. Při vypnutí veškerých spotřebičů mi ampérmetr ukazoval odběr cca 30 - 50 mA / neměl jsem tam radio s pamětí ani hodiny/, později se ukázalo, že jsem měl načatý usměrňovací diody v altíku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
striker Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 1) nabij baterku a zmer hustomerem elektrolytu jeji kapacitu... kdyz bude mit 50% a min tak kup novou ( hustemer koupis vsude ..kdyz nevite coby.... za par korun ) 2) zmer pri nastartovanem motoru jestli je napeti na baterii s rozsvicenyma svetlama okolo 14V (13.8 je min) 3) vypni motor, otevri si kapotu, zamkni auto a znova zmer proud ktery je z baterie odebiran... tva predchozi hodnota 3mA je blbost... pokud ti do toho jeste cvakal central tak by to bylo spis 3Aa vic... takze toto mereni urcite zopakuj.. Kazdopadne podle toho co jsi psal ze ti baterka klekla i behem pul hodky... tak si dame malicko teorie... 30min na cca 44Ah baterku by znamenalo ze ti tam neco zere cca 40A ( zamerne nepocitam totalni dno baterie ( pod 50% )) sam si odvodis ze je to blbost .. tudiz ze je ta baterka ko ( pokud si ji mel teda nabitou ) Zkus to jeste jednou vsechno zmerit a uvidime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
argoo Odesláno 11. říjen 2007 Sdílet Odesláno 11. říjen 2007 taky isty problem ma kolega s C3, uz tam daval tretiu (!) novu baterku, vydrzi nahodne 2-3 dni, alebo aj 2-3 mesiace, potom raz rano pride k autu a baterka K.O. Odber v klude je maly, cca 30-50mA, no stalo sa mu, ze raz nameral aj 3A. Chcelo by to najlepsie schemu, neviete poradit, pls? Je to C3, r.v.2004-5, , 1,4 HDI, XTR Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.