pumpos Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Chci se zeptat jestli se necha u meho lvicka zvysit vykon. Cipnout to pry nelze, tak me zajima jestli je nejaka jina moznost jak to ozivit. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: pumpos Chci se zeptat jestli se necha u meho lvicka zvysit vykon. Cipnout to pry nelze, tak me zajima jestli je nejaka jina moznost jak to ozivit. Dik Proč by to nešlo chipnout?? Jinak takový kravinky jako filtr přímýho sání ty pomůžou rozhejbat líp motor a pokud máš TD tak se tu nedavno řešily Blow Off Ventily... Ale fakt nevim proč by to nešlo chipnout.. Pak sem slyšel něco o snižování hlavy a tak, ale nejsem odborník.. Nebo tam dej NOS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 NOS je u mechanickyho dieselu mozna jeste lepsi, nez cip:super jinak zkus spis forum na dieselpower.com. Zejmena upravy cerpadel tam rozebiraji horem dolem. Kdyz mas turbo, tak se da vzdycky neco delat. [upravil dne 8.8.07 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: .mycTD NOS je u mechanickyho dieselu mozna jeste lepsi, nez cip:super jinak zkus spis forum na dieselpower.com. Zejmena upravy cerpadel tam rozebiraji horem dolem. Kdyz mas turbo, tak se da vzdycky neco delat. [upravil dne 8.8.07 .mycTD] mam stejnej názor.. Tyhle úpravy se tady nikde aktuálně neřeší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pumpos Odesláno 8. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 dik za rady, urcite na to kouknu. Uz jsem tady jednou videl dotaz na cip, tak jsem se zeptal taky a bylo mi receno ze tenhle starej model nejde tak nevim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: pumpos dik za rady, urcite na to kouknu. Uz jsem tady jednou videl dotaz na cip, tak jsem se zeptal taky a bylo mi receno ze tenhle starej model nejde tak nevim. to je fakt divný, myslim že je to blbost že by to mělo jít chipnout.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
L.I.P.O.8 Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 taky nevím včem je problém,dát tak ať turbo zabírá dřív a pak by to chtělo i ten blow off ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Chipnout to nepůjde z toho důvodu, že je to TD, tudíž starý komůrkový mechanický diesel, který jaksi postrádá řídící jednotku motoru;) Dá se pohrát s plnícím tlakem turba, s dávkou paliva, vyměnit vstřiky atd., ale tyhle motory (kor ve 406ce, která je o 300kg těžší než 405) jsou dost háklivý na praskání hlav a když se do něj povrtáš, brzy půjde do kopru;) Navíc se 406kou ten 66kW motor moc nehejbe a proto s e o to dřív něco podělá, když se do toho začneš vrtat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 S 1.9TD toho moc nevymyslis, sportovni filtr, nejake sani, mozna svody a vyfuk. Nema cenu hrabat na kliku.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: f3Rd@ S 1.9TD toho moc nevymyslis, sportovni filtr, nejake sani, mozna svody a vyfuk. Nema cenu hrabat na kliku.. Souhlas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: f3Rd@ S 1.9TD toho moc nevymyslis, sportovni filtr, nejake sani, mozna svody a vyfuk. Nema cenu hrabat na kliku.. U takovýhle káry, se kterou má sériovej motor dost práce, je jakejkoliv zásah do motoru (byť jen do čerpadla) jistota jeho brzké smrti;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: Dundee Původně zaslal: f3Rd@ S 1.9TD toho moc nevymyslis, sportovni filtr, nejake sani, mozna svody a vyfuk. Nema cenu hrabat na kliku.. U takovýhle káry, se kterou má sériovej motor dost práce, je jakejkoliv zásah do motoru (byť jen do čerpadla) jistota jeho brzké smrti;) Myslim že to nebude tak horký.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 no ja dal na svoji 1,8 sportovni vyfuk a ta "oněcomálovětší" síla je znát ,ale jako 2,0 to teda nejezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 a dal jsi tam i svody a celel potrubi bez katu atd. nebo jen koncovy tlumic? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: f3Rd@ a dal jsi tam i svody a celel potrubi bez katu atd. nebo jen koncovy tlumic? jen koncový tlumič + kolena před prostředni tlumič , bolo to tam už jak u ementálů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
@re Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 koupit 1.9TD a pak ho chtít ladit mi nepřijde jako zrovna ideální řešení... vyměň to za 2.1 popř. 2.0 hdi a bude to v sérii [upravil dne 8/8/2007 @re] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 no, když si myslíte, že to s těma 1.9 TD na 406 nebude tak horký, tak se po těch motorech poptejte na vrakovištích. Spíš přežije auto, než ten motor. 406 s 1.9 TD je už lehce podmotorizovaná. Ale jo, laboruj s tím a koupíš si pak někde 2.1 TD - to už pojede o něco líp. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 vix: moje řeč Ono sehnat jenom dobrou hlavu (pokud nechceš novou za XX tisíc) na tenhle motor je celkem kumšt;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: stalmik Původně zaslal: pumpos Chci se zeptat jestli se necha u meho lvicka zvysit vykon. Cipnout to pry nelze, tak me zajima jestli je nejaka jina moznost jak to ozivit. Dik Proč by to nešlo chipnout?? Jinak takový kravinky jako filtr přímýho sání ty pomůžou rozhejbat líp motor a pokud máš TD tak se tu nedavno řešily Blow Off Ventily... Ale fakt nevim proč by to nešlo chipnout.. Pak sem slyšel něco o snižování hlavy a tak, ale nejsem odborník.. Nebo tam dej NOS blow ventil na naftaka? :D:D to prida 10 klokanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kulíšek Odesláno 9. srpen 2007 Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 Původně zaslal: Pata Původně zaslal: stalmik Původně zaslal: pumpos Chci se zeptat jestli se necha u meho lvicka zvysit vykon. Cipnout to pry nelze, tak me zajima jestli je nejaka jina moznost jak to ozivit. Dik Proč by to nešlo chipnout?? Jinak takový kravinky jako filtr přímýho sání ty pomůžou rozhejbat líp motor a pokud máš TD tak se tu nedavno řešily Blow Off Ventily... Ale fakt nevim proč by to nešlo chipnout.. Pak sem slyšel něco o snižování hlavy a tak, ale nejsem odborník.. Nebo tam dej NOS blow ventil na naftaka? :D:D to prida 10 klokanu A výš jak dokáže klokan kopat :D:D [upravil dne 9/8/07 Kulíšek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.