Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Signalizace pásů


stařec

Recommended Posts

No vidíš, a minule někdo psal, že jsou to dráty pro vyhřívání a jiný zase že elektrické nastavení sedaček.

Ale vážně, proč si myslíš, že jsou zrovna pro kontrolu bezpečnostních pásů? U některých aut existuje taková kontrolka, ale funguje jen na pás řidiče - v tom zámku, kam zapínáš pás, je kontakt.

[upravil dne 8.8.2007 P607Olda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem docela rád že tuto blbůstku ve svojem Pažoutku nemám,

tchán to má v Cliu a jen co nastartuje tak to po něm řve a je to docela vytrvalé:grr

Pokuď je člověk zviklý jezdit připoutaný, tak tuto funkci bych neřešil. Dale lepší je mít

denní svícení :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě to není žádná kontrola zapojení pásů. Pásy si můžu nechat ve své 306 odepnuté a nic neděje...

:o

Podle mě to je signalizace zapojení pyro pásů na obou předních sedačkách. Pokud nejsou zapojený, svítí na 100% kontrolka airbagu. Je to i logický - zádržný systém není OK... Nevím od kterýho roku byly 306 vybavený pyropásama, předpokládám ale, že nový model od 97 to má. Pokud vím, tak nárazem auta by měly pyropatrony v sedačkách "bouchnout" a přitáhnout člověka ještě více v sedačce. K zapnutí pásu v sedačce vede přes kladku ocelové lano, právě od toho "pyro utahovacího mechanismu". Myslím, že se bavíte o tomto :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě něco k novému modelu 306.

Pokud je sedačka vybavena pyropatronou, její součástí jsou vodiče v "husým krku" zakončené oranžovým konektorem. Je to na spodku sesdačky. Z podlahy z pod koberce by měl vylézat oranžový protikus, taky v "husím krku", který vede pod kobercem do palubní desky a jednotce airgabu. Pokud tam protikus nemáš a nevylézá ven, je buď schovaný pod kobercem a nebo tam nikdy nebyl a je tam příprava na pyropásy, který tam ve skutečnosti prostě nejsou. Nebo je ještě možnost, že do toho někdo již vrtal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Já bych tedy neslučoval dvě věci. Jedna věc jsou pyropásy (vodiče jsou přivedeny ke konektroům pod sedačkou - oranžový tlustší vodič) a druhá věc je signalizace bezpečnostních pásů. Nevím jak vy, ale já v přístrojovce mám kontrolku, která to signalizuje. Bohužel však toto není zapojené. Je to z přístrojovky natažené až pod sedadlo řidiče, kde je bílý volný konektor se žlutozelenými vodiči. Když tyto vodiče propojím rozsvítí se kontrolka pásů na palubce.

Bohužel nemám nikde na pásu kontakty pro zapojení. Příprava je, ale mám tam jiný typ zámku pásů. Pyropatrony jsou funkční :-)

To že jeden říká, že je pod sedadlem konektor vyhřívání, druhý zase konektor pro elektrické nastavení. Vlastně všcichni mají pravdu! Je tam příprava na vše možné !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...