Sign in to follow this  
Followers 0
Mahony

Výkon bude v pondělí

12 posts in this topic

Dnes jsem byl v servise.Vsechno jsem jim popsel do detailu co mi to dela.Po trech hodinach dosli k zaveru,spatny EGR+el.ventil na ovladani EGR+elektromagneticky ventil ovladani turba.Cena 9000kc vcetne dph a prace + rozvody.Je to krasna prijatelna cena.Uz se tesim na poradny svezeni;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mahony

Dnes jsem byl v servise.Vsechno jsem jim popsel do detailu co mi to dela.Po trech hodinach dosli k zaveru,spatny EGR+el.ventil na ovladani EGR+elektromagneticky ventil ovladani turba.Cena 9000kc vcetne dph a prace + rozvody.Je to krasna prijatelna cena.Uz se tesim na poradny svezeni;)

zapomel jsem dodat ze mi tece vodni pumpa,proto budou delat ty rozvody

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, tak jsem se dozvedel ze je spatny katalizator a neni uhli ve filtru klimatizace.Zajima mne kolik zhruba das za ty rozvody a pumpu.Take mne to ceka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: dasou

Ahoj, tak jsem se dozvedel ze je spatny katalizator a neni uhli ve filtru klimatizace.Zajima mne kolik zhruba das za ty rozvody a pumpu.Take mne to ceka.

Ahoj...Za pumpu si rekli cca 2000kc a par stovek za rozvody komplet i s praci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tomko222

mňo, takto mě to zatím nejede... :)

Ale uvidíme, teď je to v servisu...

Dej vedet az ti na to prijdou

Share this post


Link to post
Share on other sites

přišli na to, že turbo nedává dostatečný tlak... takže výměna turba + nějaký regulátor = kopec pěněz.:bojim

Toť stanovisko Peugeot Košice.

Stanovisko mojeho otce - kutila- bez diagnostiky a servisního vybavení za 3 miliony korun= upadnutá hadička podtlaku = oprava 100Sk + nějaká práce. ;)

K autorizovaným servisum jenom tolik.... :xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tomko222

přišli na to, že turbo nedává dostatečný tlak... takže výměna turba + nějaký regulátor = kopec pěněz.:bojim

Toť stanovisko Peugeot Košice.

Stanovisko mojeho otce - kutila- bez diagnostiky a servisního vybavení za 3 miliony korun= upadnutá hadička podtlaku = oprava 100Sk + nějaká práce. ;)

K autorizovaným servisum jenom tolik.... :xvul

To je presne ono jen chtej znas tahat penize.Takze uz ti to jezdi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to mozem potvrdit ze nie je nad autorizovany servis. Bracho na golfe problem zo zapalovanim, auto islo len na 3 valce.V servise,vymena zapalovacieho modulu, sviecok, riadiacej jednotky. Uctovali to na 43 000 a uto stale islo rovnako. Stale chcely zaplatit za to co vymenily a on sa snima natahoval skoro 4mesiace az ked pohrozil s obchodnou inspekciou tak mu auto dali spat. Cela zavada Blby zapalovaci kabel. Takze co neukaze pocitac tak "mechanik" nenajde. Ono plati jedno pravidlo ze vzdy ked nieco nejde tak je to vacsinou len malickost alebo nejaka sprostost a netreba hladat to najzlozitejsie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tomko222

přišli na to, že turbo nedává dostatečný tlak... takže výměna turba + nějaký regulátor = kopec pěněz.:bojim

Toť stanovisko Peugeot Košice.

Stanovisko mojeho otce - kutila- bez diagnostiky a servisního vybavení za 3 miliony korun= upadnutá hadička podtlaku = oprava 100Sk + nějaká práce. ;)

K autorizovaným servisum jenom tolik.... :xvul

Smiem sa opýtať, aká bola značka tej 607ky alebo aspon VIN číslo? Nie náhodou RV-222** alebo RA-222**?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by som vobec neriesil - moja skusenost s A8 v Audi Servise, Dolnozemska (sice to neni Peugeot ale...)

Problem: Mizne olej, treba ho dolievat

Riesenie Porsche IA: Mame 2 riesenia ale nieje jasne, ktore to je. Bud pretesnenie jednej casti (tusim ventilov) alebo druhej casti. Jedna 43000, druha 35000. Zacali by sme s tou lacnejsou. Samozrejme k tomu este praca pri prvom 15000, pri druhom taktiez.

Riesenie servisu mimo: Vymena hadicky pri olejovej vani, 438 Sk + 400 Sk robota.

Dalsi problem - klimatizacia vypina pri nizsich otackach

Riesenie Porsche IA: Doplnenie chladiacej kvapaliny. Nepomohlo. Druhe riesenie: Pretesnenie kompresora. Nepomohlo. Tretie riesenie: Kontrola na unik. Neuspesna. Stvrte riesenie: Vymena riadiacej jednotky.

... v tej chvili som sa na nich vykaslal, hodil tam vag com, iso kabel, porozmyslal, stravil 2 dni hladanim v garazi.

Riesenie: Precistenie ventilu na vyrovnavanie volnobehu sprejom na cistenie klapiek. V prepocte asi 20 korun :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.