Kecca Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Zdravím všechny se lvem. Chtěl bych vyměnit na své 406ce 1.6 8v na 1.8 16v. Může mi někdo poradit? Slyšel jsem,že by se musela vyměnit i převodovka kvůli přírubě. O řídící jednotce a svodech výfukových plynů vím, to je jasné. Momentálně jsem i bez klimy a tu bych vzal v jednom. Máte s tím někdo zkušenosti? můěete mi poradit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 hele, a puvodniho tam neco nechas:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest dixi Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 raději prodat a koupit je nejlepší řešení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 je to blbost, papirove to nikdy oficialne nevyresis, takze problem na STK ( ty motory vypadaji kazdej uplne jinak ) apod. Navic ta prace prekopat komplet elektriku, samozrejme sehnat dobrej motor i s tou prevodovkou = ve vysledku dalekov vetsi a nejista investice do auta, ktere uz nikdo nebude chtit, nez koupit jine auto s pozadovanym motorem a vybavou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kecca Odesláno 7. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Ptal jsem se,a dá se koupit motor komplet s elektrikou. Já ho trošku předělávám do tuningu a ta 1.8 by byla lepší pro jízdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Původně zaslal: Kecca Ptal jsem se,a dá se koupit motor komplet s elektrikou. Já ho trošku předělávám do tuningu a ta 1.8 by byla lepší pro jízdu. jasne, ale muzes koupit 1.8 s klimou a tu teprve bastlit. Bude to mit jen same vyhody. Ale pokud chces honit vykon, tak se rovnou zamysli nad necim silnejsim, ta 1.8 taky neni zadnej zavodak. [upravil dne 7.8.07 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Původně zaslal: Kecca Ptal jsem se,a dá se koupit motor komplet s elektrikou. Já ho trošku předělávám do tuningu a ta 1.8 by byla lepší pro jízdu. a proc jsi rovnou nekoupil neco poradneho ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kecca Odesláno 9. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 no já tomu dávám jiný vzhled a klimu bych tam chtěl,protože se to vedro nedá vydržet a jezdím dost,takže ta jedna osma by se mi víc hodila ale na závody to nepotřebuju takže dvoulitr a víc nechciale ta 1.6ka osmiventyl je málo.Jedna osma 16V je prostě pro mě ideál,ale zaváhal jsem při koupi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 9. srpen 2007 Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 Tak to prodej a kup si 1,8 s klimou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 9. srpen 2007 Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 Původně zaslal: P607Olda Tak to prodej a kup si 1,8 s klimou. Veru tak Oldo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 9. srpen 2007 Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 JJ, P406 1,8 16V to je sporťák, jak sviň .... Boha jeho Leda, že bys z toho udělal 4x4 a narval tu 1,8 dopředu i dozadu, když už děláš ty úpravy ... [upravil dne 9.8.07 MJSytic] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 9. srpen 2007 Sdílet Odesláno 9. srpen 2007 Původně zaslal: MJSytic JJ, P406 1,8 16V to je sporťák, jak sviň .... Boha jeho Leda, že bys z toho udělal 4x4 a narval tu 1,8 dopředu i dozadu, když už děláš ty úpravy ... [upravil dne 9.8.07 MJSytic] spis 8x8, at se ten vykon poradne prenese Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 Původně zaslal: Pata Původně zaslal: MJSytic JJ, P406 1,8 16V to je sporťák, jak sviň .... Boha jeho Leda, že bys z toho udělal 4x4 a narval tu 1,8 dopředu i dozadu, když už děláš ty úpravy ... [upravil dne 9.8.07 MJSytic] spis 8x8, at se ten vykon poradne prenese Jasný a takyprůchodnost terénem.. DOporučuju nápravu 8x8 z tatry 815 poslední model Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 Domnívám se, že je lepší prodat a koupit 1.8i 16V nebo 2.0i 16V. Když tolik jezdíš, tak ten 2.0i je na tom líp. A budeš tam mít i klimatizaci. Vyjde to levněji a vše bude v klidu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 Původně zaslal: OK406 Domnívám se, že je lepší prodat a koupit 1.8i 16V nebo 2.0i 16V. Když tolik jezdíš, tak ten 2.0i je na tom líp. A budeš tam mít i klimatizaci. Vyjde to levněji a vše bude v klidu. Přesně tak.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 Ve firmě se nám ukazuje, že 1,8 má dost nižší spotřebu, než 2,0 (s oběma jezdí stejný řidič). Dělá to přes litr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 Jak již někdo napsal v příspěvcích předemnou ... bastl je blbost, protože ti to nikdo nezlegalizuje a bude todrahý jako minimálně 2 nové 406. Kup si 1.8, nebo 2.0 - oboje se dají do sehnat od 50000,- (smrt se spoustou servisu) do 100000,- obecně i s plnou výbavou a pak si ji vzhledově utvoř k obrazu svému. Já osobně bych volil 2.0, protože i s ním se dá jezdit eko, jako s 1.8 - spotřeba je prostě nepatrně odchylná. Moje je 8.9l/100 a z toho je minimálně 1/2 po Praze. A dálky se dají dát svižně kolem 8mi l/100. Řekl bych, že rozdíl oprtoi 1,8 bude v průměru 1l/100km a to za těch 15-20kw a výbavu navíc stojí ... ALE ROZHODNĚ NEPŘEKOPÁVAT! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 Předělat to určitě jde, komplet motor a převodovku měnita příslušenství ke klimě, ovládací panel v kabině apod... Ani za ty starosti kolem toho to nestojí Souhlas s příspěvky výše....koupit auto s motorem 1.8i s klimou! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stalmik Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 Původně zaslal: Alek Předělat to určitě jde, komplet motor a převodovku měnita příslušenství ke klimě, ovládací panel v kabině apod... Ani za ty starosti kolem toho to nestojí Souhlas s příspěvky výše....koupit auto s motorem 1.8i s klimou! zase podle toho co sem slyšel, že chce něco sportovního bych mu doporučil koupit 3.0 406 coupe a bylo by vystaráno.. Případné úpravy vzhledu na tomhle autě jsou minimální a auto vypadá krásně.. Hned jak budou peníze tak si ho koupím taky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alek Odesláno 10. srpen 2007 Sdílet Odesláno 10. srpen 2007 Původně zaslal: stalmik Původně zaslal: Alek Předělat to určitě jde, komplet motor a převodovku měnita příslušenství ke klimě, ovládací panel v kabině apod... Ani za ty starosti kolem toho to nestojí Souhlas s příspěvky výše....koupit auto s motorem 1.8i s klimou! zase podle toho co sem slyšel, že chce něco sportovního bych mu doporučil koupit 3.0 406 coupe a bylo by vystaráno.. Případné úpravy vzhledu na tomhle autě jsou minimální a auto vypadá krásně.. Hned jak budou peníze tak si ho koupím taky.. Jooo tak 3.0 V6 coupe bych se také nebránil.... Doporučení rozumné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.