Sign in to follow this  
Followers 0
Kecca

přeměna 1.6 na 1.8

21 posts in this topic

Zdravím všechny se lvem. Chtěl bych vyměnit na své 406ce 1.6 8v na 1.8 16v. Může mi někdo poradit? Slyšel jsem,že by se musela vyměnit i převodovka kvůli přírubě. O řídící jednotce a svodech výfukových plynů vím, to je jasné. Momentálně jsem i bez klimy a tu bych vzal v jednom. Máte s tím někdo zkušenosti? můěete mi poradit?:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to blbost, papirove to nikdy oficialne nevyresis, takze problem na STK ( ty motory vypadaji kazdej uplne jinak ) apod. Navic ta prace prekopat komplet elektriku, samozrejme sehnat dobrej motor i s tou prevodovkou = ve vysledku dalekov vetsi a nejista investice do auta, ktere uz nikdo nebude chtit, nez koupit jine auto s pozadovanym motorem a vybavou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ptal jsem se,a dá se koupit motor komplet s elektrikou. Já ho trošku předělávám do tuningu a ta 1.8 by byla lepší pro jízdu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kecca

Ptal jsem se,a dá se koupit motor komplet s elektrikou. Já ho trošku předělávám do tuningu a ta 1.8 by byla lepší pro jízdu.

jasne, ale muzes koupit 1.8 s klimou a tu teprve bastlit. Bude to mit jen same vyhody. Ale pokud chces honit vykon, tak se rovnou zamysli nad necim silnejsim, ta 1.8 taky neni zadnej zavodak.

[upravil dne 7.8.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Kecca

Ptal jsem se,a dá se koupit motor komplet s elektrikou. Já ho trošku předělávám do tuningu a ta 1.8 by byla lepší pro jízdu.

a proc jsi rovnou nekoupil neco poradneho ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no já tomu dávám jiný vzhled a klimu bych tam chtěl,protože se to vedro nedá vydržet a jezdím dost,takže ta jedna osma by se mi víc hodila ale na závody to nepotřebuju takže dvoulitr a víc nechciale ta 1.6ka osmiventyl je málo.Jedna osma 16V je prostě pro mě ideál,ale zaváhal jsem při koupi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Tak to prodej a kup si 1,8 s klimou.

Veru tak Oldo.:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

JJ, P406 1,8 16V to je sporťák, jak sviň ....

Boha jeho :roll

Leda, že bys z toho udělal 4x4 a narval tu 1,8 dopředu i dozadu, když už děláš ty úpravy ...:aut

[upravil dne 9.8.07 MJSytic]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MJSytic

JJ, P406 1,8 16V to je sporťák, jak sviň ....

Boha jeho :roll

Leda, že bys z toho udělal 4x4 a narval tu 1,8 dopředu i dozadu, když už děláš ty úpravy ...:aut

[upravil dne 9.8.07 MJSytic]

spis 8x8, at se ten vykon poradne prenese :mrk:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

Původně zaslal: MJSytic

JJ, P406 1,8 16V to je sporťák, jak sviň ....

Boha jeho :roll

Leda, že bys z toho udělal 4x4 a narval tu 1,8 dopředu i dozadu, když už děláš ty úpravy ...:aut

[upravil dne 9.8.07 MJSytic]

spis 8x8, at se ten vykon poradne prenese :mrk:D

Jasný a takyprůchodnost terénem.. DOporučuju nápravu 8x8 z tatry 815 poslední model :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domnívám se, že je lepší prodat a koupit 1.8i 16V nebo 2.0i 16V. Když tolik jezdíš, tak ten 2.0i je na tom líp. A budeš tam mít i klimatizaci. Vyjde to levněji a vše bude v klidu.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Domnívám se, že je lepší prodat a koupit 1.8i 16V nebo 2.0i 16V. Když tolik jezdíš, tak ten 2.0i je na tom líp. A budeš tam mít i klimatizaci. Vyjde to levněji a vše bude v klidu.;)

Přesně tak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ve firmě se nám ukazuje, že 1,8 má dost nižší spotřebu, než 2,0 (s oběma jezdí stejný řidič). Dělá to přes litr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak již někdo napsal v příspěvcích předemnou ... bastl je blbost, protože ti to nikdo nezlegalizuje a bude todrahý jako minimálně 2 nové 406. Kup si 1.8, nebo 2.0 - oboje se dají do sehnat od 50000,- (smrt se spoustou servisu) do 100000,- obecně i s plnou výbavou a pak si ji vzhledově utvoř k obrazu svému. Já osobně bych volil 2.0, protože i s ním se dá jezdit eko, jako s 1.8 - spotřeba je prostě nepatrně odchylná. Moje je 8.9l/100 a z toho je minimálně 1/2 po Praze. A dálky se dají dát svižně kolem 8mi l/100. Řekl bych, že rozdíl oprtoi 1,8 bude v průměru 1l/100km a to za těch 15-20kw a výbavu navíc stojí ... ALE ROZHODNĚ NEPŘEKOPÁVAT!:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Předělat to určitě jde, komplet motor a převodovku měnita příslušenství ke klimě, ovládací panel v kabině apod...:myslim Ani za ty starosti kolem toho to nestojí:nevim

Souhlas s příspěvky výše....koupit auto s motorem 1.8i s klimou!:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Alek

Předělat to určitě jde, komplet motor a převodovku měnita příslušenství ke klimě, ovládací panel v kabině apod...:myslim Ani za ty starosti kolem toho to nestojí:nevim

Souhlas s příspěvky výše....koupit auto s motorem 1.8i s klimou!:papa

zase podle toho co sem slyšel, že chce něco sportovního bych mu doporučil koupit 3.0 406 coupe a bylo by vystaráno.. Případné úpravy vzhledu na tomhle autě jsou minimální a auto vypadá krásně.. Hned jak budou peníze tak si ho koupím taky..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: stalmik

Původně zaslal: Alek

Předělat to určitě jde, komplet motor a převodovku měnita příslušenství ke klimě, ovládací panel v kabině apod...:myslim Ani za ty starosti kolem toho to nestojí:nevim

Souhlas s příspěvky výše....koupit auto s motorem 1.8i s klimou!:papa

zase podle toho co sem slyšel, že chce něco sportovního bych mu doporučil koupit 3.0 406 coupe a bylo by vystaráno.. Případné úpravy vzhledu na tomhle autě jsou minimální a auto vypadá krásně.. Hned jak budou peníze tak si ho koupím taky..

Jooo tak 3.0 V6 coupe bych se také nebránil....:super

Doporučení rozumné...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.