Marcel505 Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Prosím o pomoc určení motoru. Chci vědět všechny informace o tomto motoru, pokud je dokážete určit: (cokoliv pravdivého mi pomůže) -objem, výkon, typ motoru, konstrukční označení (+ kde jej naleznu) -kde je štítek s typem a číslem motoru, příp. kde je to vyraženo -jaká se k tomuto motoru používala přístrojovka (dva velké budíky + 2 nebo 4 malé???) -značilo se to GTi??? nebo jak? -případně do čeho se to dávalo pod jakým označením -používala se k tomu automatická převodovka??? Jaká? -jak se značila kastle (verze), třeba VF3***M11, tak mě zajímá ta pozice M11, taky tam mohlo být E11, M76 apod. tak mě zajímá jak se to v jakém autě značilo Za cokoliv pravdivého děkuji. [upravil dne 6/8/2007 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 není to náhodou XU5J(1,6-76kw) vstřikování MPI LE2-Jetronic..,a nebo XU9JAZ,nebo XU9JA(DKZ-1,9-88kw,D6A94kw)....a označení by mělo být na štítku na hlavě,je tam taková ploška..z této fotky za regulátorem tlaku paliva,v levo od první svíčky prvního válce...No jestli je to ta 1,6(76kw) nobo ty 1,9 tkytak by to mělo být jen v GTI...ale ty motory typu XU jsou strašně podobný,napohled těžko poznatelny... a automatický převodovky jsem viděl u 205 v 1,6 SPI tak i 1,9 MPI..... Tyto motory se dávaly i do cabrioletu-CTI,ale to byly XU9J1(1905cm3 s 75kw)...... [upravil dne 6/8/2007 Pája Rybišár] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Ale má servo takže spíš 1,9... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Takže když koukneš na štítek pod zelenou šipku,tak by jsi se mohl dovědět víc o karoserii. Když sundáš ten plechový kryt pod žlutou šipkou a zvedneš pravý přední kolo a dáš tam pětku a budeš tím kolem otáčet a na rozvodovým řemenu spočítáš zuby,tak se nám zůží výběr na pár kousků. Pod červenou šipkou by jsi měl najít štítek,ale ten je nanejtovanéj a tak tam nemusí být nebo může být jinéj. No a pod modrejma šipkama je vstřikovací rampa (jedna se mi povaluje doma a je mi na nic.. Mám 1,6i jednobodový vstřikování a tohle je ze čtyřbodovýho vstřiku) Takže je to motor GTi a podle počtu zubů na řemenu vypátráme jakéj... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 6. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Původně zaslal: Pája Rybišár není to náhodou XU5J(1,6-76kw) vstřikování MPI LE2-Jetronic..,a nebo XU9JAZ,nebo XU9JA(DKZ-1,9-88kw,D6A94kw)....a označení by mělo být na štítku na hlavě,je tam taková ploška..z této fotky za regulátorem tlaku paliva,v levo od první svíčky prvního válce...No jestli je to ta 1,6(76kw) nobo ty 1,9 tkytak by to mělo být jen v GTI...ale ty motory typu XU jsou strašně podobný,napohled těžko poznatelny... a automatický převodovky jsem viděl u 205 v 1,6 SPI tak i 1,9 MPI..... Tyto motory se dávaly i do cabrioletu-CTI,ale to byly XU9J1(1905cm3 s 75kw)...... [upravil dne 6/8/2007 Pája Rybišár] Na hlavě ten štítek asi nebude. Ale dobrý výčet motorů, měl by to být 1,9, ale potřebuji aby to někdo potvrdil nebo vyvrátil. Původně zaslal: KoudaK Takže když koukneš na štítek pod zelenou šipku,tak by jsi se mohl dovědět víc o karoserii. Když sundáš ten plechový kryt pod žlutou šipkou a zvedneš pravý přední kolo a dáš tam pětku a budeš tím kolem otáčet a na rozvodovým řemenu spočítáš zuby,tak se nám zůží výběr na pár kousků. Pod červenou šipkou by jsi měl najít štítek,ale ten je nanejtovanéj a tak tam nemusí být nebo může být jinéj. No a pod modrejma šipkama je vstřikovací rampa (jedna se mi povaluje doma a je mi na nic.. Mám 1,6i jednobodový vstřikování a tohle je ze čtyřbodovýho vstřiku) Takže je to motor GTi a podle počtu zubů na řemenu vypátráme jakéj... Zelená - to vím, jenže já potřebuji vědět označení kastle třeba u 205, když tam byl přesně tento motor. Žlutá - tudy cesta nevede, kryt nesundám (není to moje) a ani tam nedám pětku - nemá to manuál.řazení. Červená - jasně, aspon vím kde asi hledat. S tím počítám zubů to nevyjde určitě... Ale zatím díky za dobré informace, na další netrpělivě čekám. [upravil dne 7/8/2007 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 6. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Původně zaslal: KoudaK Kámoš z vedlejší osady má 1,9 Gti. tak já se ho pokusím kontaktovat a i ten agregát se štítkama vyfotit.. Tak zatím.. Díky za ochotu, ale nelam to zase přes koleno. Až tak to nespěchá... Tak jestli to má kat to nevím. Mám případně napsané údaje ohledně výkonu (dle nich by šlo určit zda to kat má či ne, že?), ale kdo ví jestli se na ně dá spolehnout. [upravil dne 7/8/2007 Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Kámoš z vedlejší osady má 1,9 Gti. tak já se ho pokusím kontaktovat a i ten agregát se štítkama vyfotit.. Jo a ještě jedna věc která by pomohla,má to kat?? Tak zatím.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoudaK Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: KoudaK Kámoš z vedlejší osady má 1,9 Gti. tak já se ho pokusím kontaktovat a i ten agregát se štítkama vyfotit.. Tak zatím.. Díky za ochotu, ale nelam to zase přes koleno. Až tak to nespěchá... Tak jestli to má kat to nevím. Mám případně napsané údaje ohledně výkonu (dle nich by šlo určit zda to kat má či ne, že?), ale kdo ví jestli se na ně dá spolehnout. [upravil dne 7/8/2007 Marcel505] Mám doma tabulku s výkonama a to by jsme mohli přijít na přesnéj typ motoru.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: KoudaK Mám doma tabulku s výkonama a to by jsme mohli přijít na přesnéj typ motoru.. Chyba, já myslel, že mám informace i o výkonu, bohužel ne. Takže tudy cesta nevede. Doufal jsem, že se tu vyjádří více lidí, a ono ne... KoukaK: Prosímtě, obsah by měl být 1906 ccm (tomu údaji věřím), tak prosímtě urči, jaké motory by to mohly být. Moc by jsi mi tím pomohl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 tezko se vyjadrovat, motor je GTi a to je tak vsechno, co se z jedne fotky da urcit:myslim vic info nemas? treba v jakem je to vubec aute, rok vyroby, ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 jinak to tipuju taky na Jetronic a pokud je to v 205 do r.89, tak by to mohl byt D6B 94kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 pac co jsem videl, tak 88kW mela vzdycky jinej rozdelovac. Ale nikdy samozrejme nevis, co tam kdo dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: .mycTD tezko se vyjadrovat, motor je GTi a to je tak vsechno, co se z jedne fotky da urcit:myslim vic info nemas? treba v jakem je to vubec aute, rok vyroby, ... V jakém to je autě vím, rok výroby taky víme jelikož to není 205 ani 309, tak tím nechci zkreslovat. Víš, mě jde o to, abych věděl co přesně je to za motor (typ, konstrukční označení, výkon apod.), protože až to auto uvidím, tak abych se dobádal dle dokladů a manuálu toho, zda je to originál nebo ne. Bud' to zjistím, že to auto je originál, a nebo že je ten motor prohozenej. Takže veškeré poznámky typu "to je jiný rozdělovač, protože na motor ten a ten se dával takovej ten rozdělovač..." mi moc pomůžou a budou to pro mě cenné argumenty. Samozřejmě pokud tam někdo něco udělal jinak tak toho se už nedopátráme... Ale opravdu děkuji předem za jakoukoliv radu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 fakt to muze byt cokoliv, je to jak lego. Ja treba nejakou dobu jezdil stimhle multipoint sanim na jednobodovce. Rozhodujici je urcite ridici jednotka, tu musis najit. Pokud budeme vychazet z predpokladu, ze je to 1905ccm, tak to muze byt s nejvetsi pravdepodobnosti 88kW(120PS) (tusim XU9JAZ/DKZ?)- ta ma BOSCH MOTRONIC 94kW(128PS) XU9JA/D6B -tu poznas podle L-Jetronic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 k tomu rozdelovaci: to je jen muj poznatek, podlozene to nemam. Kazdop k rozdelovaci s vyvodem do strany, patri jine plastove vedeni kabelu zahnute dolu (je videt na te fotce z katalogu). To uz se meni hur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: .mycTD fakt to muze byt cokoliv, je to jak lego. Ja treba nejakou dobu jezdil stimhle multipoint sanim na jednobodovce. Rozhodujici je urcite ridici jednotka, tu musis najit. Pokud budeme vychazet z predpokladu, ze je to 1905ccm, tak to muze byt s nejvetsi pravdepodobnosti 88kW(120PS) (tusim XU9JAZ/DKZ?)- ta ma BOSCH MOTRONIC 94kW(128PS) XU9JA/D6B -tu poznas podle L-Jetronic No to už zní líbivě. Díky. Ještě dotaz: Jak se značila kastle, když tohle bylo v 205 či 309? Myslím tu pozici A11 apod (VF3***A11...). Prostě ty tři znaky na 7. 8. a 9. pozici zleva ve VIN mě zajímaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Podle váhy vzduchu to nejspíš není DKZ, takže to bude zřejmě 94kW s L-Jetronic. Na DKZku jsem měl novější váhu vzduchu, neměla tam ten hliníkový zobák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Marceli, že bych tušil, v jaký káře je tenhle motor na fotce? Pokud vim, tak jsi říkal, že by tam měly být pouze karburátory. Tenhle motor ale vypadá, že tam krásně sedí, moc mi to na bastl nepřipadá:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 8. srpen 2007 Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: Holly Podle váhy vzduchu to nejspíš není DKZ, takže to bude zřejmě 94kW s L-Jetronic. Na DKZku jsem měl novější váhu vzduchu, neměla tam ten hliníkový zobák. Ale nevylučuji ani tu slabší, 102PS verzi. Řekl bych, že je na výběr mezi D6A aD6B motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 8. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2007 Původně zaslal: Dundee Marceli, že bych tušil, v jaký káře je tenhle motor na fotce? Pokud vim, tak jsi říkal, že by tam měly být pouze karburátory. Tenhle motor ale vypadá, že tam krásně sedí, moc mi to na bastl nepřipadá:myslim No právě že mi to na bastl taky nepřipadá, ale nesedí mi pak další věc, tak radši zjišt'uji... Původně zaslal: Holly Původně zaslal: Holly Podle váhy vzduchu to nejspíš není DKZ, takže to bude zřejmě 94kW s L-Jetronic. Na DKZku jsem měl novější váhu vzduchu, neměla tam ten hliníkový zobák. Ale nevylučuji ani tu slabší, 102PS verzi. Řekl bych, že je na výběr mezi D6A aD6B motorem. Díky za postřeh. Budu to muset začít sepisovat. Fakt díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.