Sign in to follow this  
Followers 0
Jaris

vůle na vačce

6 posts in this topic

Ahoj, potřeboval bych radu. Kámoš má 605tku 2.1 TD ale ten starší motor než mám já na 406tce. V servisu mu zjistili, že má o dvě destiny větší vůli na vačkové hřídely u pístu než na ostatních 3 válcích. Je to velká závada nebo se stím dá jezdit. Jemu bylo řečeno, že jo ale chtělo by to generálku motoru a ta není zrovna levná. Má najeto 220 000 Km. Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poptej se po nanesení tvrdochomu, dávám tak opravovat vačky, ale prochy pro gufera. Netuším jestli ale se tvrdochom při namáhání na vačce nestrhne. Pak ještě to nechat zabrousit.

Spíš bych porovnal s vačkou nabízenou v inzerátech.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně hlavně z toho popisu není příliš jasné, kde vlastně tu vůli má - výraz "na vačkové hřídely u pístu " jsem nějak nedekódoval. Obecně, dají se navařovat i plochy pro kluzná ložiska, ale sám bych si to dělat nenechal, párkrát už se to nevyplatilo... Co se týče takto staré 605, spíš bych to viděl na dojezdit a vyhodit, pokud je vůle v uložení, a nebo díly z jiného auta (tam je ale otázka, kde ta vůle skutečně je, jestli je špatný domeček nebo vačka atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V servisu mu zjistili, že má o dvě destiny větší vůli na vačkové hřídely u pístu než na ostatních 3 válcích.

Tomu moc nerozumím kolego z Chrudimi:Dvačka u pístu??:o myslíš zvětšení opotřebení vačkové hřídele přímo na jednotlivé vačce??...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.