Mahony Odesláno 5. srpen 2007 Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 Ahoj,zdravim vsechny.Pred tydnem jsem si poridil 607 2.2HDI 16V.Byl jsem nesmirne spokojen co se tyce exterieru a interieru az na MOTOR.Po dvou dnech se mi na palubce objevilo Engine antipollution system defective,zhruba po dvou hodinach to zhaslo a bylo to zas dobry az do vcerejska.Jedu po dalnici zhruba 170km/h a zas se objevila kontrolka engine antipollution system defective a hned na to ESP ASR defective a auto bylo bez vykonu.Mohl jsem tocit jen 2700ot/min.Tak jsem zastavil vypnul a zapnul klicek a bylo to zas na 10 minut dobry.Prosim o nejakou radu.Uz jste se taky stim nekdo potkal?Predem dekuji za odpoved.Mahony Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 5. srpen 2007 Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 to su tie vyjeb... diesle.co kde citam tak skoro kazdy ma s tym problem. neviem ci to pomoze ale, dolieva sa tam aditivum ktore si sam system miesa s naftou.ta nadobka je pod zadnym sedadlom a ked to aditivum nemas tak auto ide na polovicny vykon.skus toto mozno to pomoze.len su mi divne ostatne kontrolky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomko222 Odesláno 5. srpen 2007 Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 mal som rovnaký problém... vyriešilo to vyčistenie FAP filtra. (vteda ale nevysvietila kontrolka ASR) No teraz (po roku) sa mi to objavilo znova - podľa servisu ide o senzor návratu výfukových plynov. Má to stáť do 2000 SK. Príde mi to v utorok, tak ak nezabudnem, napíšem, ako to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahony Odesláno 5. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 ja si to taky myslim ze to bude FAP a nebo to aditivum.Ale stejne to nejede podle me dobre,maximalka je 180km/h.Myslite ze je to normalni?Je to strasne pomali az na trojku to trochu jede. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. srpen 2007 Sdílet Odesláno 5. srpen 2007 Váha (se mnou) je 1720 kg. Jede to, při předjíždění, stejně, nebo lépe, než jiná auta. Takže se zrychlením jsem spokojen, i můj kolega, se svým 607 HDi. Oba jsme předtím měli třílitry, takže tak dobře to nejede, ale zase za poloviční spotřebu. HDi je jak hodinářský strojek, když jede, ta bezva, a jak se něco pokazí, tak to chce diagnostiku a nějaké náklady. Ale jsem spokojen, mám spotřebu 5,5 a když potřebuju předjet, tak jede jak drak. Maximalka je 200, vyzkoušel jsem, takže máš něco v nepořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahony Odesláno 6. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 tak ja to mam s autem presny opak toho co pises se svym autem.Me to nejede,bojim se stim predjizdet a spotrebu mam 10l/100km a je jedno jak stim jedu.Vetsinou jezdim pomalu protoze to stejne nema cenu vytacet (proste to nejede).Zitra jedu na servis tak jsem zvedav jestli stim neco provedou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 a co turbo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahony Odesláno 6. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 na to ani radsi myslet nebudu.To bych nerozdejchal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozefsv Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 kamosovi davnejsie odislo turbo.repasovane nieco cez 30 a nove objednavane z prahy 55 skk:D to je uz fakt sila Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Mně to zlobilo - nejelo do otáček. Měl jsem prasklé toto táhlo. Prý je to nějaká "klapka brzdicího vzduchu" - jestli někdo víte na co to je, tak napište. Oprava stála asi 700 Kč. Byla prasklá ta objímka - čepička, která je přesně uprostřed obou obrázků. [upravil dne 6.8.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Druhý obrázek. Poznámka: motor netáhl do otáček, ale nebylo žádné chybové hlášení. Jezdil jsem s tím dlouho. [upravil dne 6.8.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mahony Odesláno 6. srpen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 Původně zaslal: P607Olda Druhý obrázek. Poznámka: motor netáhl do otáček, ale nebylo žádné chybové hlášení. Jezdil jsem s tím dlouho. [upravil dne 6.8.2007 P607Olda] Tak na to tahlo jsem se dival a je v poradku.Pri pridani plynu otvira a zavira,tak soudim ze bude dobry.Jsem zvedavej co zjisti zitra v servise.Hned dam vedet jak to dopadlo,a doufam ze se konecne svezu;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p406b Odesláno 6. srpen 2007 Sdílet Odesláno 6. srpen 2007 to tahlo ovlada SWIRL(dva saci kanaly),jezdil jsem bez toho 2-3mesice a nic se nedelo,ale mel jsem to novy tak me to neprislo,ze by to netahlo. dal jsem kus svareciho dratu ohnutyho do U a k tahlu pritah dvema sponkama:super SWIRL: princip je popsan tady nekde uprostred. http://bredik.euweb.cz/607.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomko222 Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 mňo... tak ma práve Peugeot v Košiciach celkom naštval... Neprišli na to, že tam nemám aditívum. Myslel by som si, že autorizovaný servis je spoľahlivý. Nakoniec sa s tým babre môj otec, pretože na to nemám jednoducho čas. Dnes mi má prísť ten senzor "návratu vzduchu"? Ak si pamatám dobre, malo by sa to volať takto. Dám vedieť, či už zase výkon mám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dasou Odesláno 7. srpen 2007 Sdílet Odesláno 7. srpen 2007 Ahoj Mahony.Myslim ze mam stejny problem akorat ESP a ASR nesviti, dnes se mi na to podivaji v servise a az budu neco vedet napisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomko222 Odesláno 20. srpen 2007 Sdílet Odesláno 20. srpen 2007 no tak u mě to byly hned 2 věci najednou ... 1) jeden ventil asi za 2tis Sk 2) dííííííra v hadici turba ale už zase jezdím a mám dojem, že mi to jede víc, jak předtím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.