Sign in to follow this  
Followers 0
Mahony

žádný výkon u 607

16 posts in this topic

Ahoj,zdravim vsechny.Pred tydnem jsem si poridil 607 2.2HDI 16V.Byl jsem nesmirne spokojen co se tyce exterieru a interieru az na MOTOR.Po dvou dnech se mi na palubce objevilo Engine antipollution system defective,zhruba po dvou hodinach to zhaslo a bylo to zas dobry az do vcerejska.Jedu po dalnici zhruba 170km/h a zas se objevila kontrolka engine antipollution system defective a hned na to ESP ASR defective a auto bylo bez vykonu.Mohl jsem tocit jen 2700ot/min.Tak jsem zastavil vypnul a zapnul klicek a bylo to zas na 10 minut dobry.Prosim o nejakou radu.Uz jste se taky stim nekdo potkal?Predem dekuji za odpoved.Mahony

Share this post


Link to post
Share on other sites

to su tie vyjeb... diesle.co kde citam tak skoro kazdy ma s tym problem.

neviem ci to pomoze ale, dolieva sa tam aditivum ktore si sam system miesa s naftou.ta nadobka je pod zadnym sedadlom a ked to aditivum nemas tak auto ide na polovicny vykon.skus toto mozno to pomoze.len su mi divne ostatne kontrolky

Share this post


Link to post
Share on other sites

mal som rovnaký problém...

vyriešilo to vyčistenie FAP filtra. (vteda ale nevysvietila kontrolka ASR)

No teraz (po roku) sa mi to objavilo znova - podľa servisu ide o senzor návratu výfukových plynov. Má to stáť do 2000 SK.

Príde mi to v utorok, tak ak nezabudnem, napíšem, ako to dopadlo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja si to taky myslim ze to bude FAP a nebo to aditivum.Ale stejne to nejede podle me dobre,maximalka je 180km/h.Myslite ze je to normalni?Je to strasne pomali az na trojku to trochu jede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Váha (se mnou) je 1720 kg.

Jede to, při předjíždění, stejně, nebo lépe, než jiná auta. Takže se zrychlením jsem spokojen, i můj kolega, se svým 607 HDi. Oba jsme předtím měli třílitry, takže tak dobře to nejede, ale zase za poloviční spotřebu.

HDi je jak hodinářský strojek, když jede, ta bezva, a jak se něco pokazí, tak to chce diagnostiku a nějaké náklady. Ale jsem spokojen, mám spotřebu 5,5 a když potřebuju předjet, tak jede jak drak.

Maximalka je 200, vyzkoušel jsem, takže máš něco v nepořádku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak ja to mam s autem presny opak toho co pises se svym autem.Me to nejede,bojim se stim predjizdet a spotrebu mam 10l/100km a je jedno jak stim jedu.Vetsinou jezdim pomalu protoze to stejne nema cenu vytacet (proste to nejede).Zitra jedu na servis tak jsem zvedav jestli stim neco provedou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamosovi davnejsie odislo turbo.repasovane nieco cez 30 a nove objednavane z prahy 55 skk:D

to je uz fakt sila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně to zlobilo - nejelo do otáček. Měl jsem prasklé toto táhlo. Prý je to nějaká "klapka brzdicího vzduchu" - jestli někdo víte na co to je, tak napište. Oprava stála asi 700 Kč.

Byla prasklá ta objímka - čepička, která je přesně uprostřed obou obrázků.

[upravil dne 6.8.2007 P607Olda]

post-0-1410959612416_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druhý obrázek.

Poznámka: motor netáhl do otáček, ale nebylo žádné chybové hlášení. Jezdil jsem s tím dlouho.

[upravil dne 6.8.2007 P607Olda]

post-0-14109596124354_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Druhý obrázek.

Poznámka: motor netáhl do otáček, ale nebylo žádné chybové hlášení. Jezdil jsem s tím dlouho.

[upravil dne 6.8.2007 P607Olda]

Tak na to tahlo jsem se dival a je v poradku.Pri pridani plynu otvira a zavira,tak soudim ze bude dobry.Jsem zvedavej co zjisti zitra v servise.Hned dam vedet jak to dopadlo,a doufam ze se konecne svezu;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to tahlo ovlada SWIRL(dva saci kanaly),jezdil jsem bez toho 2-3mesice a nic se nedelo,ale mel jsem to novy tak me to neprislo,ze by to netahlo.:D dal jsem kus svareciho dratu ohnutyho do U a k tahlu pritah dvema sponkama:super

SWIRL: princip je popsan tady nekde uprostred. http://bredik.euweb.cz/607.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

mňo... tak ma práve Peugeot v Košiciach celkom naštval...

Neprišli na to, že tam nemám aditívum. Myslel by som si, že autorizovaný servis je spoľahlivý.

Nakoniec sa s tým babre môj otec, pretože na to nemám jednoducho čas.

Dnes mi má prísť ten senzor "návratu vzduchu"? Ak si pamatám dobre, malo by sa to volať takto.

Dám vedieť, či už zase výkon mám ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Mahony.Myslim ze mam stejny problem akorat ESP a ASR nesviti, dnes se mi na to podivaji v servise a az budu neco vedet napisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak u mě to byly hned 2 věci najednou ...

1) jeden ventil asi za 2tis Sk :myslim

2) dííííííra v hadici turba :o

ale už zase jezdím a mám dojem, že mi to jede víc, jak předtím

:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.