Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Stabilizátor GTI


Stiv

Recommended Posts

pokud ten Garros má nápravu GTI, tak asi jo.

Jinak GTI a non-GTI mají nezáměnné nápravy.

U non-GTI verze by se stabilizátorem nemělo nic být, spíš odejde uložení v ramenech.

A pokud máš GTI nápravu, tak bych koupil ty stabilizátory nový, přece jenom, je to pár stovek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak pokud máš na garrosovi garrosáckou nápravu tak tam stabilizátor z gti nepůjde.

gti modely a ne-gti modely mají jinak rešenou nápravu.

ale je možné nápravu z gti dát na garrose. ty nápravy jsou záměné, ale musí se vyměnit i rám pod motorem, ve kterém drží ramena.

musí se vyměnit asi i tlumiče, protože tlumiče z garrose nebudou mít místo na uchycení tyče stabilizátoru, jak mají tlumiče na gti.

musí se vyměnit: rám pod motorem, ramena nápravy, stabilizátor, dodat tyčkystabilizátoru a vyměnit tlumiče.

to co myslí vix stabilizátorama u gti nápravy nejsou stabilizátory, ale tyče stabilizátoru. ty připevňují stabilizátor právě k tomu tlumiči. a ty tyče se musí měnit, to má vix pravdu.

Stive, pokud do toho chceš jít, tak díly co bys potřeboval mám :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky kluci, ještě nápravy jsou stejně široké?

vix: já právě myslel že bych vyměnil jen stabilizátor-jenže ted vim že to nejde

zoby: na kolik si to tak ceníš? já teda ještě nevim jestli do toho pujdu,mam právě možnost rozebrání GTI verze (když to dopadne) tak jsem myslel že bych malinko upravil podvozek...jenom mam problémek s místem jak dlouho to tak muže trvat přehodit celý?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přehození nápravy ?

já bych řekl, že tak den se zvedákem a v několika lidech.

Nic ve zlým, ale jak se ptáš, tak asi nevíš, do čeho jdeš.

Jinak, jestli to půjde, tak počítej, že ta náprava z GTI může být v háji. A je vážně jiná, než non-GTI.

Takže - nová ramena á 3000,- ks, nové čepy a spojovačky řízení, horní uložení tlemičů ( možná tlemiče).

Nevím, jak je to s poloosama, v jakém stavu budou brzdy.

mmch, já o tom taky přemýšlel, ale z jistých důvodů se mi to už nevyplatí.

jinak sorry, mást jsem nechtěl ;)

nová náprava (sakumprdum) na non-GTI vyjde tak na 12 tKč i s prací (čepy v řízení, ramena, tlumiče + GEO)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hééééééééééj :D já ale fakt nemam páru co to obnáší...takže to radši mam nechat plavat jo? já jsem elektrikář né mechanik ikdyž autoelektrikář by měl taky něco z toho vědět :myslim no každopádně já mam radši drátky. To je napr tohle já bych se do toho klidně pustil něco rozebrat a zase složit v tom problem nevidim, ale za den to nestihnu a garáž mužu mit vždy jen přes den pučenou..:roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak chceš, je to tvůj boj - ale odrazovat tě nechci (nebo si zkus vyhledat nějakou literaturu) a podle ní se rozhodni.

na druhou stranu, nejlíp auta po mechanické stránce opravuje autoelektrikář, zedník, architekt - oni se prostě nebojí. :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je fakt, že hrozí riziko, že ta náprava z gti bude v háji.

ale: poloosy, těhlice, brzdy, čepy a spojovačky řízení si tam můžeš nechat svoje.

ale je třeba si rozmyslet, jestli má cenu se v tom hrabat a dávat tam díly těsně před smrtí.

dále je třeba si uvědomit, že rameno na gti stojí kolem 3000 kč, na nongti kolem 1000 kč

rám, ramena, stabilizátor, tyčky stabilizátoru, tlumiče s pružinama a s uložením bych nechal za 1500 kč, ale je nutné počítat s tím, že ty díly jezdily na autě a že tam byly pár desítek tisíc km....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

jak chceš, je to tvůj boj - ale odrazovat tě nechci (nebo si zkus vyhledat nějakou literaturu) a podle ní se rozhodni.

na druhou stranu, nejlíp auta po mechanické stránce opravuje autoelektrikář, zedník, architekt - oni se prostě nebojí. :roker

Jo díky to poteší :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zoby: je jasné že než bych jí namontoval na auto tak bych jí bud zrepasoval celo nebo vyměnil nějaké nejvíc odešlé díly a ostatní časem...duležité ale pro mě je kolik času to zabere a jestli to bude znát při ostřejší jízdě, po finanční stránce je sice GTI dražší na udržbu ale zas já bych si tu nápravu repasoval třeba přes zimu a na jaře jí tam dal...pro mě je duležitý aby mi to fungovalo a ne abych se tim chlubil a v zatáčkách se bál:D takže bych ji tam určitě hned nadával ale až po nějaké ty repasy...Tim mě taky napadá že by bylo potřeba udělat i zadek myslim že GTI to nejsilnější mělo v zadu kotouče byl by problem takovouhle nápravu sehnat? Nebo taky vim že se dává zadní náprava z 309-GTI verze měla také kotouče? Předpokládám že zadní nápravu bude lehčí přehodit než přední...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s tou prací je to jak píše oddie, pokud víš kam šáhnout a nezdržuješ se povolováním zarezlých šroubů tak je to za chvilku.

zadní náprava s kotoučema se shání špatně, je jich málo a pokud ji někdo nabízí, je hned pryč. 309-gti má taky vzadu kotouče a ta náprava je o prošku širší než na 205, ale držáky jsou stejné, takže jde namontovat bez problémů. a taky je to práce na pár chvil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na krev uplně né, ale občas se svezu ostřejc měl bych klepší pocit kdybych věděl že to bude líp sedět. Když ale zkušenější říká že se to nevyplatí tak tomu budu věřit zbytečně to přehazovat nebudu...ještě že se je kde a koho zeptat zbytečná práce by mě štvala:D Díky pánové za odpovědi

...zadní kotoučovka by jse mě už jen kvuli vzhledu líbila...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej, rozdíl v jízdních vlastnostech samozřejmě patrný je. Ale je otázkou, zda odpovídá tomu rozdílu v nákladech. Když přehodíš tu nápravnici, tak za ní něco dáš. K tomu si připočítáš nová ramena á min. 3000, pár opičárniček okolo, a jsi na 10tis. Otázeka tedy je - stojí to za to? To je to, na co si musíš odpovědět. Jinak přehození obnáší odpojení řízení od nápravnice (2 šrouby), odpojení ramen od těhlic (2 šrouby a vyháknout), sundat celek nápravnice i s rameny (6 šroubů), nandání jiného celku nápravnice druhého typu a montáž v opačném pořadí (plus jestli nejsou úchyty na tlumičích na kosti stablizátorů, tak samozřejmě výměna tlumičů, to je práce navíc). Není to extra těžká práce, dá se udělat v pohodě, otázka je jen - vyplatí vs nevyplatí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

přehození nápravy ?

já bych řekl, že tak den se zvedákem a v několika lidech.

Nic ve zlým, ale jak se ptáš, tak asi nevíš, do čeho jdeš.

Jinak, jestli to půjde, tak počítej, že ta náprava z GTI může být v háji. A je vážně jiná, než non-GTI.

Takže - nová ramena á 3000,- ks, nové čepy a spojovačky řízení, horní uložení tlemičů ( možná tlemiče).

Nevím, jak je to s poloosama, v jakém stavu budou brzdy.

mmch, já o tom taky přemýšlel, ale z jistých důvodů se mi to už nevyplatí.

jinak sorry, mást jsem nechtěl ;)

nová náprava (sakumprdum) na non-GTI vyjde tak na 12 tKč i s prací (čepy v řízení, ramena, tlumiče + GEO)

přehozenou komplet nápravu mám za 4hodiny sám (samosebou i s komplet go) , dělal jsem to už 4krát.... tak asi nevíš ty co to obnáší :myslim:D

a jestli nemáš hever, neva, dá se to udělat na zemi :super

[upravil dne 7/8/07 HUGO BOSS]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...