Sign in to follow this  
Followers 0
Georginek

Shell V-power Diesel

18 posts in this topic

Zajima me jestli se tahle nehorazne draha nafta projevi na vykonu ci na spotrebe u staryho TD?????? Vim ze u novejch motoru to asi znat bude ale jestli u staryho to nevim.....diky za nazory

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do starýho TDčka bych jí asi fakt nelil, nicméně do HDI se snažím tankovat právě V-POWER nebo jiné aditivované nafty a doufám, že tím krom příjemnějšího a klidnějšího chodu motoru předejdu i problémům se vstřikovačema, palivovým čerpadlem nebo váhou vzduchu, což se u HDIček zmiňuje pro mě až nepříjemně často

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem to jednou zkusil, kvůli motoru ještě do 406. Do 407 leju od shellky jejich diesel.

Původně zaslal: Medvěd

Do starýho TDčka bych jí asi fakt nelil, nicméně do HDI se snažím tankovat právě V-POWER nebo jiné aditivované nafty a doufám, že tím krom příjemnějšího a klidnějšího chodu motoru předejdu i problémům se vstřikovačema, palivovým čerpadlem nebo váhou vzduchu, což se u HDIček zmiňuje pro mě až nepříjemně často

Myslíš že bych se měl taky přeorientovat na V-POWER? Fakt to může motoru prospět? Nejsou to jen reklamní řeči?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim proc nezkusit :myslim ja mam stare td sice malo najeto ale co jsem poznal kdyz jsem jezdil na v-power disel tak mel tizsi chod :) a o neco malo to lip jelo ale mozna ze se mi to taky jenom zdalo :roll mam 306 1.9td s 75 tisici najeto :) rok 96

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aditivovana nafta (oproti suche) muze motoru prospet ... neni na skodu ji cas od casu koupit i klidne do stareho mechanickeho ci turbodieslu ... Zase takovy velky cenovy rozdil to neni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro zvyseni mazivosti postaci olej do dvoutaktu v pomeru 1:200 s naftou. Jinak pochybuji o vyssi vyhrevnosti paliva (nizsi spotreba). Mozna, ze to bude mit nizsi spotrebu diky mensimu treni pistu vuci valci - takto se projevuji i jina aditiva, ktera si muzes primichavat do nafty pri tankovani sam.

Kaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olej do dvoutaktu do nafty nepatří v žádném případě a v žádném poměru. Je až k nevíře, jak se tahle zastaralá hovadina furt tak neskutečně drží v povědomí, v dobách kdy je na trhu nepřeberné množství aditiv k tomu určených. Je to stejná krávovina jako sypat do diferáku dubové piliny pro vymezení vůle, a nebo lít do chladiče dešťovou vodu - to taky ještě dneska děláte??? Pokud chcete do nafty mermomocí něco přidávat, tak si na pumpě kupte to příslušné aditivum - máte na výběr z mnoha oblíbených značek, tak si tam můžete i najít svoji oblíbenou. M2T si leda tak víc zasíráte spalovací prostor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: starter

v power je dobrej akorát tak na smart kartu, je za 3 body/litr:D

vp diesel je za 2 body a v neděli za 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co sem slysel, tak v-power ma i mensi bod nez zmrzne oproti obyc. no a urcite to pude malinko zna t na vykonu a cistote motoru i kdyz nikdy nevite co tam lejou, viz asi mesic, jak tam nacpali naky extra agresivni horalvy latky do benzinu a v servise to chteli vypustit a zacalo jim to horet z niceho nic :D

Ja treba sem tam taky vezmu v power-racing , ale jinak jezdim na natural, ale mozna presedlam na v-power klasiku a racing budu davat sem tam, jelikoz sem zjistil ze ten motor na obe paliva v-power je tissi a malinko lip jede kor kdyz natankuju 100oktanovej racing :super

No takze jelikoz naftu nemam pak nemluvim z praxe , ale v zime bych ji bral urcite protoze ta cena je docela slusna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ho občas natankujem, najlepši efekt je ak viackrát za sebou, aby sa vyjazdila klasicka nafta.

A z vlastnej skúsenosti Ti môžem povedať, že je poznať rozdiel, dosť dobre! :super

Ráno motor lepšie štartuje-prvidelnejší chod a výkon je tiež lepší, motor ma pri otáčkach cca 3000 ot/min. kedy má turbo najväčší plniaci tlak parádny záťah. Oktáviam ukazujem svoje brzdové svetlá. :potlesk

Aditíva áno, dávam prvidelne pri výskyte prvých mrazov, samozrejme tie, určené do nafty. žiadny olej.

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já ho tankuju ted pravidelně, už asi desátá plná nádrž a je to znát. člověk to pozná pouze na svém autě, které dost dobře zná. Motor je tiší, motor pružnější. Budu ho tankovat dál...:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já čas od času koupim bud od V-power nebo od OMW...a je to rozdil. Normalně kupuju nějakej šit z globusu. Jede to vpoho, ale jak tam dam ten V-power, tak se motor ztišší, a tahne od nižších otáček.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky tankuju pouze Shell Vpower do svého TD a jsem plně spokoj,jednak je tižší a jednak to míň kouří a lépe táhne už pěkne odspoda ! A rozdíl v ceně ?? Když vezmu vpotaz cenu z Tesca v Jihlavě a to 26.90 kč tak 28.40 od Shellu je rozdílek 1,50 kč a na 70l nádrži je rozdíl nějakej 80 kč +/- je celkem minimální ale jízdní dojmy více než uspokojivé !

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na zimu ještě do V-power dieselu dáváte nějaké aditivum proti zamrzání, nebo už se nemusí?

[upravil dne 13.8.07 MMMMM]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.